Met het ov? Ik doe er met de fiets namelijk zo lang over.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik doe er 50 minuten over om van mijn huis naar school te gaan
Mensen die met het onrendabelenvervoer reizen.quote:
Ja met het OV.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met het ov? Ik doe er met de fiets namelijk zo lang over.
Ik zei toch dat de tram sneller is dan de bus om in Keiland te komen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met het OV.
5 minuten lopen naar station, 20 minuten trein, 10 minuten wachten bij de tram, tramrit is 10 minuten en lopen naar school is 5 minuten.
Mensen zonder privéjet en privéhelikopter.quote:
inb4 grapjes over echtquote:Op donderdag 1 september 2011 16:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kutstoptrein, stopt nu in Echt.
Ik moet 's ochtends een kwartier wachten om over te stappen als ik met het ov reis en 's middag zelfs 20 minuten, dat vind ik altijd het irritantste, dat wachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met het OV.
5 minuten lopen naar station, 20 minuten trein, 10 minuten wachten bij de tram, tramrit is 10 minuten en lopen naar school is 5 minuten.
Echt waar joh?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kutstoptrein, stopt nu in Echt.
quote:
Daarom op maat gemaakte jetsets.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen zonder privéjet en privéhelikopter.Je kan een jet namelijk niet overal landen en een parachute werkt ook niet tussen hoge gebouwen.
Zelfs geen normale aansluiting? dan moet je al helemaal in een gat wonen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends een kwartier wachten om over te stappen als ik met het ov reis en 's middag zelfs 20 minuten, dat vind ik altijd het irritantste, dat wachten.
Ja idd, eerste paar dagen ging ik met de bus, maar later bleek dat zo'n beetje al mijn klasgenoten de tram paktequote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat de tram sneller is dan de bus om in Keiland te komen.
Ik ben binnen een kwartier op Leiden CS met de bus, de bus naar mijn school vanaf CS heeft altijd vertraging. Het heeft dus niks met mijn dorp te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zelfs geen normale aansluiting? dan moet je al helemaal in een gat wonen.
De zon schijnt, wat is da... oh, laat maar.quote:
jepquote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip: Roermond, Reuver, Venlo?
Daar gat het niet om.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
De zon schijnt, wat is da... oh, laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |