Uitslapen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja en heb het vroegst half 11 les.

Noteer wel het treinstelnummer.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar nu zit in in een kaulo stoptrein.

Kaulo...quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar nu zit in in een kaulo stoptrein.

Ik chilisaus.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef Ragboer het volgende:
Spaghettivreter, wat voor saus pleur jij normaal op de Bapao?

1.5 uur reizenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mwoah, rond half 9 opstaan wel, jwz 1.5 uur reizen

931quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Noteer wel het treinstelnummer.

Bapaosaus is op. Ik heb de keuze tot Mayonaise, mayonaise met citroen, knoflooksaus, ketchup, curry, pindasaus, loempiasaus, sambal en oestersaus. Loempiasaus klinkt wel het lekkerst denk ik.quote:

Dat is wel kut.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mwoah, rond half 9 opstaan wel, jwz 1.5 uur reizen

Sweet chili sausquote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef Ragboer het volgende:
Spaghettivreter, wat voor saus pleur jij normaal op de Bapao?

Knoflook en loempiasausquote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bapaosaus is op. Ik heb de keuze tot Mayonaise, mayonaise met citroen, knoflooksaus, ketchup, curry, pindasaus, loempiasaus, sambal en oestersaus. Loempiasaus klinkt wel het lekkerst denk ik.

Nee heenreis is wel intercity, hoef maar 1x over te stappen, bus is al halfuur ong.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat is wel kut.geen rechtstreekse verbinding natuurlijk.

Ben blij om terug te zijn, de buitenwereld was heel erg eng, maar ik heb het overleeft.quote:

Ik moet een uur reizen met het ov, woon ik nu ook in een gat?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
1.5 uur reizen
In een gat wonen

jaquote:Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet een uur reizen met het ov, woon ik nu ook in een gat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |