Wij waren uiteindelijk dinsdagavond ook niet meer gegaan, maar gisterochtendquote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
meesterchef ga je sporten vanavond?
Ik ga vandaag rond twee even denk ik. Dat haal je zeker niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
meesterchef ga je sporten vanavond?
Dat zijn vier cijfers.quote:
Netjes! Alle ECTS binnen van het collegejaar? Bachelor? Master?quote:
Gaat lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Resultaat: 7.7 weer 5 ECTS binnen!
Nog eentje te gaan!
Ja, maar die cijfers wist ik alquote:
Tweede jaarquote:Op donderdag 1 september 2011 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Netjes! Alle ECTS binnen van het collegejaar? Bachelor? Master?
Waar zit jij studie technisch ergens?
Dan moet je nog twee jaar? Jij zit in de bonusboete rondes?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tweede jaarheb dus nu alle 120 ECTS binnen
O, dat is wel mooi. Ik ga mogelijk wel in de boete ronde vallen als ik dit jaar niet alles afmaak. Maar ik ga er nu nog niet vanuit dat het moet. Ik moet verdomme wel een master diploma hebben anders maak ik helemaal 0 kans op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nee! Dit is derde jaar, en dit jaar nog geen boete. En in de Master begin je 'opnieuw', maar aangezien ik de master hier ga doen, moet ik toch wel 3000GBP dokken daarvoor als ik geen beurs/geldschieter vind
+1quote:Op donderdag 1 september 2011 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dat is wel mooi. Ik ga mogelijk wel in de boete ronde vallen als ik dit jaar niet alles afmaak.
Een aalmoezenier begint ten minste als kapitein, vaak al als majoor. Dat verdient niet slecht.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon de aalmoezen voor jezelf houden
Ooit geboden op domeinen en sindsdien krijg ik zodra het online staat een mailtje van domeinen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat doe je op de site van Domeinen?
Overigens leuk, maar als je dan toch duur doet kun je beter een 545i of een 535d kopen. En een handbak, gewoon, omdat het kan en minder lui is.
Das maar een 2 deurs. Swarma neemt altijd minstens 3 vrouwen mee naar huis.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.domeinenrz.nl/(...)=Toon&meerfotos=2420
Dat niet meer iets voor swarmi?
En een S60, maar die heeft 3 ton gelopen. Desalniettemin sjieke wagen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Mikkie het volgende:
Er staat nog wel een gave XF op Belgisch kenteken op, ook een chique bak hoor!
2. Had ze gemist.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:38 schreef IrishBastard het volgende:
2 of 3 Porches direct bovenaan?
Zolang ze de nuggets maar in het menu houdenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze? Ze verkopen geen Big Tasty's meer bij McDonalds. Mikkie. Hier komme, uitleggen dit!
daar baal ik van, vond ze wel lekker altijd!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze? Ze verkopen geen Big Tasty's meer bij McDonalds. Mikkie. Hier komme, uitleggen dit!
jammer ditquote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.domeinenrz.nl/(...)=Toon&meerfotos=2420
Dat niet meer iets voor swarmi?
Je moet ook naar de BK gaan mênquote:Op donderdag 1 september 2011 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Vervelend is datquote:Op donderdag 1 september 2011 18:58 schreef Californium het volgende:
ik ben echt moe! hele dag met slaperige ogen gezeten!
hoe laat heb je gewerktquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef BGTes het volgende:
Al dat hard werkentoch mooi wat opgebracht. Mijn baas heeft er voor gezorgd dat ik de volgende week helemaal niet hoef te werken omdat hij vindt dat ik toch vakantie verdien en uit moet zieken. Ik krijg wel mooi 12u uitbetaald
En de eerstejaars waren POEP! Met hun POEPEngels
Haha toen was ik er wel. Maar het ligt er maar net aan bij welke appie je boodschappen doet en wat voor een beeld je van mij hebt natuurlijk :pquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
je ging toch werken vandaag, ik was om 6 uur in de appie en heb je niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |