Snap ik....wanneer krijg je je rooster en beginnen je college's?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
qudt!maar heb me er even bij neergelegd tot ik begin met college en m'n rooster heb!
Ik was een boze eerstejaarsquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh... eerstejaars zijn lief!
Als je het toch al kent, waarom ga je dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik was een boze eerstejaars![]()
En het is gewoon echt balen om daar te zitten zoDe stof wordt zo langzaam behandeld als je het al kent
Vandaag heb ik dan phonetics. De eerste les. Ugh.
Kan nog wel even vooruit, en mijn ouders betalen dit jaar mijn collegegeldquote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Dat duurt dus helaas nog wel ff...Sterkte
Hoe ver ben je in Eureka? Tot en met seizoen 3 heb ik ze allemaal gezien, kan me alleen nooit zetten tot seizoen 4quote:Op donderdag 1 september 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan nog wel even vooruit, en mijn ouders betalen dit jaar mijn collegegeldzó fijn, dus dat geeft me weer even wat ademruimte
en tot die tijd kijk ik series! Ben nu met 'Eureka' bezig!
Is ook wel eens fijn om gewoon even niks te hoevenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan nog wel even vooruit, en mijn ouders betalen dit jaar mijn collegegeldzó fijn, dus dat geeft me weer even wat ademruimte
en tot die tijd kijk ik series! Ben nu met 'Eureka' bezig!
Wegens ziekte mijn jaar niet gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2011 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je het toch al kent, waarom ga je dan?
Ik zit nog in seizoen 1, aflevering 6. Ben net begonnen. Heb ook nog aardig wat zomerseries gevolgdquote:Op donderdag 1 september 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in Eureka? Tot en met seizoen 3 heb ik ze allemaal gezien, kan me alleen nooit zetten tot seizoen 4
Hoe middelbaar wil je het hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wegens ziekte mijn jaar niet gehaaldMoet dus veel opnieuw doen, waaronder dit vak. En veel vakken hebben een 'je moet aanwezig zijn anders mag je het tentamen niet maken!'-regel, wat ik hardstikke idioot vind, maar ach
Het wordt steeds schoolser! Gisteren kregen ik nog ruzie met een andere student over de kleurpotloden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe middelbaar wil je het hebbenEn dit is een universitaire studie die je doet?
bedoel je niet scholier?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het wordt steeds schoolser! Gisteren kregen ik nog ruzie met een andere student over de kleurpotloden.
Jep. Ik vind het echt debiel. Omdat ik stotter geef ik toch nooit antwoorden op vragen die gesteld worden dus voeg ik wat dat betreft ook niets toe aan die les. En het feit dat ik airhockey speel op mijn telefoon wordt ook al niet gewaardeerdquote:Op donderdag 1 september 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe middelbaar wil je het hebbenEn dit is een universitaire studie die je doet?
Die te sneu voor woorden was waardoor mijn docente Latijn daarna maar klassieken ging doen en nu colleges geeft.quote:
Nouja, het is een hardstikke leuke en leerzame opleiding, maar de manier waarop ze ons behandelen is echt te kinderachtig voor woordenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die te sneu voor woorden was waardoor mijn docente Latijn daarna maar klassieken ging doen en nu colleges geeft.
Nou, wat leuk en leerzaam!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nouja, het is een hardstikke leuke en leerzame opleiding, maar de manier waarop ze ons behandelen is echt te kinderachtig voor woorden
En van Engels wel? Niet lullig bedoeld, maar wat zijn in godensnaam je baankansen met een bachelor in Engels?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, wat leuk en leerzaam!
Ik doe tenminste een pretstudie, daar pluk je later geen vruchten van
Je kunt hoogstens in de uitgeverij, tolk/vertaal of communicatiewereld werken, en anders leraarquote:Op donderdag 1 september 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En van Engels wel? Niet lullig bedoeld, maar wat zijn in godensnaam je baankansen met een bachelor in Engels?
Can do mooi Englisch speeken!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En van Engels wel? Niet lullig bedoeld, maar wat zijn in godensnaam je baankansen met een bachelor in Engels?
Nee he.. Dat letterengedoe kan ik in mijn vrije tijd ook nog wel doen. Engels heb ik inderdaad puur op interesse en capaciteit gekozen, maar omdat ik geen Honours Academy doe of verder ook maar iets van interessante buitenschoolse activiteiten doe, leek het me echt geen goed ideequote:Op donderdag 1 september 2011 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou het niet doen als ik jou was...
Iets doen wat je leuk vindt (de studie Engels mag ik hopen) is één ding, maar al je mogelijkheden om iets nuttigs te leren waar je daadwerkelijk iets mee kunt weggooien lijkt me geen goed plan
Fuck ja, Chinees.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag mij altijd wat de meerwaarde is van goed Engels spreken. De gemiddelde Nederlander kan zich al verstaanbaar maken. Het is heel wat anders dan bijvoorbeeld goed Russisch, Chinees of Japans spreken.
Kantonees dan, want die keuken is lekkerder!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, Chinees.Lijkt me awesome.
Prima. Zolang er maar genoeg spice in zitquote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kantonees dan, want die keuken is lekkerder!
Tja, beter kun je maar alvast een voorsprong hebben op de rest want over 10 jaar zullen we toch allemaal Chinees moeten spreken als we met onze werkgevers willen kunnen communicerenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:44 schreef BGTes het volgende:
Ik wil toevallig die radboudcursus Chinees volgen vanaf 20 septeen oprijzende wereldmacht en 5 talen vloeiend spreken komt die mensen dan vast wel goed uit
Collega van me praat Russisch, Engels, Duits, Frans, Spaans en Portugees. Vloeiend. Echt briljant hoe dat klinkt aan de telefoon. Zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar wil ik ook een cursus Russisch gaan doen, lijkt me tofen nuttig voor de wereldreis die we ooit gaan maken
Da!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar wil ik ook een cursus Russisch gaan doen, lijkt me tofen nuttig voor de wereldreis die we ooit gaan maken
Pfff, nee dat is moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2011 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik spreek het evangelie Gods! Beat that!
Via blackboard inschrijven heb ik nooit gehoeven. Wel via secretariaat of TIS.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:05 schreef IrishBastard het volgende:
Al mijn minoren zijn ook met verplichte aanwezigheid bij de werkgroepen enzo, wat een genazi zegEn dan bij alle vakken de werkgroepinschrijvingen anders regelen, daar wordt je pas gek van
Bij het ene vak gaat het via TIS, dan weer via een formulier op Blackboard, dan weer via het secretatiaat
En Moblo, wat zijn dan je toekomstperspectieven die je anders hebt, want daar heb ik nog niets over gelezen?
Dat heeft mijn zus gedaan 'Master International Development Studies' aan de WUR. Meen ik, want die doet niets qua ontwikkelingshulpquote:Op donderdag 1 september 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Zelf wil ik nu richting PhD / NGO gaan met een master die zich richt op globale politieke gevolgen van onder andere het voormalig Britse Rijk (op haar hoogtepunt).
http://www2.hull.ac.uk/fa(...)lopment-studies.aspx
Deze is nu favorietOnderzoek doen vind ik tof en zou dat best aan een universiteit willen doen, of anders voor organisaties die zich bezig houden met bijvoorbeeld ontwikkelingswerk. En dan niet vanuit de insteek 'Britain knows best' of het 'schuldgevoel van wat er gebeurd is tijdens bezettingen', maar kijken of er strategieën bedacht kunnen worden die niet louter gericht zijn op het voordeel van de Westerse wereld. Om maar eens wat te noemen. Weet niet of wat ik nu zo ratel mógelijk is of dat er vraag naar is, maar daar wil ik dit jaar achteraan gaan. De universiteit heeft goede contacten op dat vlak, dus ga zodra het collegejaar begint maar eens aankloppen bij de juiste mensen om te uit te zoeken wat ik met deze ideeën op de arbeidsmarkt/in de onderzoekswereld zou kunnen.
Ik wil vooral nuttig werk doen en niet de zoveelste zijn die Pride and Prejudice gaat analyseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |