Heb ik allemaal zien spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met een vraagteken?
En te makkelijk en volgens mij heb je niet eens zien spelen.![]()
Bergkamp, Litmanen, van Basten en Johan zijn natuurlijk wel heel erg makkelijke keuzes.
Rijkaard vond ik nog wel leuk![]()
Stefan Pettersson
Ik heb Ruud Gullit nog bij Haarlem zien spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik allemaal zien spelen(en dan bedoel ik niet op tv)
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb Ruud Gullit nog bij Haarlem zien spelen.Ik ben te oud.
Ja, types als Kluivert en Petterson mis ik enorm bij Ajax.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
Petterson!![]()
Leo als coach oude Feyenoorder. van Gaal als Assistent.
Vink, Wouters en de Boer in 1 efltal. Waar twee generaties elkaar ontmoeten.
Ik ben nooit ongesteld. Biologisch onmogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh, daarom ben je altijd zo ongesteld op FOK!
Oh sorry, had ik beter kunnen zeggen "daarom gedraag jij je als een ongesteld wijf op FOK!"quote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nooit ongesteld. Biologisch onmogelijk.
Alleen allergisch voor domme mensen en daar zijn er te veel van op FOK!
Dan kom je al slimmer over ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik beter kunnen zeggen "daarom gedraag jij je als een ongesteld wijf op FOK!"?
De reacties van die uploaderquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Godtje het volgende:
Barcelona voetbal met John van Loen![]()
Of is het nou Ajax voetbal wat we nu opeens Barcelona voetbal noemen.
Ik denk dat ik voor Edje Davids ga. Héérlijke speler was dat zeg.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kom je al slimmer over ja.
Maar goed! Als ik nou 1 oude held in zijn gloriedagen zou kunnen inpassen in het huidige Ajax wie zou dat dan zijn. Kortom waar missen we bepaalde kwaliteiten.
Zo snel denk ik niet eens aan van Basten of Johan maar aan:
Frank de Boer voor een zeer solide achterkant en vooral ook heel erg sterk in de opbouw. Maar met ons Belgisch Duo zijn we zeker 1 van de sterkere in Nederland.
Of toch Litmanen. Altijd in beweging, altijd inzicht maar ook van suiker?
Of Dennis Berkgkamp?
Ik kan niet kiezen.![]()
Dat Ajaxacieden het goed doen in het buitenland interesseert me eigenlijk alleen wanneer het Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
Mijn held was altijdOvermars
Zou nu nog steeds prima passen bij Ajax
Was ik wat ouder geweest was het Bergkamp geweest, maar ik was nog piepjong toen hij wegging bij Ajax
En het kan mij werkelijk waar geen ene fuck (nou ja, een HEEL klein beetje dan) schelen hoe goed of slecht oud-Ajacieden het in het buitenland doen. Ik ben namelijk Ajacied, geen ManUtdArsenalLiverpoolRealMadridIntermilanAsromaJuventusFiorentinaBarca-ied
De Boer maakte ook altijd zijn foutje wel he.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kom je al slimmer over ja.
Maar goed! Als ik nou 1 oude held in zijn gloriedagen zou kunnen inpassen in het huidige Ajax wie zou dat dan zijn. Kortom waar missen we bepaalde kwaliteiten.
Zo snel denk ik niet eens aan van Basten of Johan maar aan:
Frank de Boer voor een zeer solide achterkant en vooral ook heel erg sterk in de opbouw. Maar met ons Belgisch Duo zijn we zeker 1 van de sterkere in Nederland.
Of toch Litmanen. Altijd in beweging, altijd inzicht maar ook van suiker?
Of Dennis Berkgkamp?
Ik kan niet kiezen.![]()
Lekker op de bank zitten ..quote:Bulykin: 'Morgen zal ik horen wat De Boer precies van me verwacht. Danny Blind (technisch manager, red) heeft me gisteren al wat woorden van de trainer overgebracht, maar nu spreek ik hem dan ook persoonlijk.
Wat verwacht ie dan? Is er vóór dat hij zijn contract heeft getekend geen overleg geweest?quote:
En in de bekerwedstrijden tegen MVV, Go Ahead Eagles, Excelsior, Top Oss en Helmond Sport zal hij toch ook wel mogen meedoen?quote:
Jawel, met Blind. Maar ik dacht; bespaar de moeite want je weet al wat hij van je verwacht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat verwacht ie dan? Is er vóór dat hij zijn contract heeft getekend geen overleg geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |