Topsporters eten geen hamburgersquote:Op donderdag 1 september 2011 10:11 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik zou haar een hamburger geven
Het past anders best bij een dieet van een topsporterquote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Topsporters eten geen hamburgers
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry moest het even verpesten, zou je haar nu nog doen?
Ik hoef geen Dr Phil te zijn om te verklaren waarom jij probeert onze droom te verknallen!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Holy shit die schoudersquote:
Kan ze lang en hard mee rukkenquote:
Een FOK! abboquote:
Aan 1 Tong80 hebben we genoegquote:Op donderdag 1 september 2011 13:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Een FOK! abbo. Als ze net zo snel kan posten als rennen dan staat ze binnen no time in de top 500
een zelf gegoten en beschilderd schaap van gips.quote:
wat heeft die vent een klein hoofd!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef HaJee het volgende:
TS bij een poging in Hengelo voor hij door officials van de baan wordt gehaald...
[ afbeelding ]
Niets is geiler dan gemolken wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef smegmanus het volgende:
Volgens mij knijpt ze 'm d'r helemaal af met haar gespierde vleesflapje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, ik hou niet van gespierde vrouwen.
Knor Knorquote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:26 schreef Zweetbeest het volgende:
ik vind dat gespierde niet zo mooi.
Als vrouw zijnde hou ik van een vol slank lichaam: Mooie volle borsten Mooie kont plat buikje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, ik hou niet van gespierde vrouwen.
Natuurlijk niet, ze kan veel beter krijgenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Het zal allemaal wel, maar zou ze jullie geven?
Put her in the rapezonequote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef monkyyy het volgende:
een zelfgegoten en zelfbeschilderd gipsen beeldje van een schaap.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:20 schreef Linkiss het volgende:
Ziet er wel ok uit, maar wat zou je haar willen geven dan?
Als ze besluit te gaan hoogspringen geef ik haar een lat om overheen te gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:20 schreef Linkiss het volgende:
Ziet er wel ok uit, maar wat zou je haar willen geven dan?
Ik denk dat ze die 7cm wel haalt hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als ze besluit te gaan hoogspringen geef ik haar een lat om overheen te gaan
7 cm doorsnee is pittiger dan jij denkt hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die 7cm wel haalt hoor
Kwestie van je been optillen.
Oooh, mag ik er ook 1 dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een zelfgegoten en zelfbeschilderd gipsen beeldje van een schaap.
Duh.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze kan veel beter krijgen
Het maakt niet uit wat zij wil.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef monkyyy het volgende:
dat is filemon wesselink met een pruikquote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
als een steenpuist, gewoon splut..quote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef smegmanus het volgende:
Volgens mij knijpt ze 'm d'r helemaal af met haar gespierde vleesflapje.
Nopequote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
was me laatst weer overkomen, irritant is dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als een steenpuist, gewoon splut..
en dan zit je weer de hele nacht bij de eerste hulp
Dit is "toned" en dat is zeker wel lekker, IMHO.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:26 schreef Zweetbeest het volgende:
ik vind dat gespierde niet zo mooi.
Als vrouw zijnde hou ik van een vol slank lichaam: Mooie volle borsten Mooie kont plat buikje.
Zwemmen is geen hardlopen voor vrouwen.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het past anders best bij een dieet van een topsporter![]()
Dan moet je haar tackelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef Maanvis het volgende:
Dit meiske, hier in het midden, is het allersnelste van Nederland op de 200 meter.
[ afbeelding ]
De hamvraag: Zou je haar geven?
Antwoord van mij: Ik wel!
Alleen jammer dat ze zo hard weg kan rennen, het zal er dus wel nooit van komen.
En je denkt dat ze met zo'n lichaam niet eenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef Maanvis het volgende:
Dit meiske, hier in het midden, is het allersnelste van Nederland op de 200 meter.
[ afbeelding ]
De hamvraag: Zou je haar geven?
Antwoord van mij: Ik wel!
Alleen jammer dat ze zo hard weg kan rennen, het zal er dus wel nooit van komen.
Toch knap hoe je je pik eruit hebt kunnen photoshoppen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef PandaDrop het volgende:
Vanaf nu gaat deze topic over Nadine Broersen.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij vindt dit lekker:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |