tropenrooster!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:25 schreef Joosterd het volgende:
Ik zat gister dan wel van hafl11 tot half 6 op school. Maar een vrye dag is super fijn
Valt nog meequote:
Wat is er zo lachwekkendquote:
Aaaaah drama!!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef xCore het volgende:
[..]
dat ik elke dag minstens tot half 6 op school moet zitten
Hier shined die zon keihard.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat moet ik aan?! Arghh ik heb geen vertrouwen in dit weer
Indurdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hoewel ik wel blij ben dat ik vanaf vandaag niet meer hoef te betalen voor trein en bus
driewerf hulde
Investeren in je toekomst dit datquote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nu moet ik alleen nog m'n dictaten bestellen
gaat weer 80 euro kosten ofzo m'n geld wat doe je
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
investeren in je toekomst
ik kan ook op een bak bier in m'n tuin gaan zitten krijg ik er geld bij
nederland![]()
![]()
quote:
Investeren in je toekomst is niet geheel onbelangrijk maar de manier waarop is wel een "quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat is daaraan?
het is gewoon zo
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
de hont
echt, serieus, mensen die hond met een t typen en dan nog denken grappig te zijn ook ofzo
kanslozer gaat het niet worden
Ik moet lachen.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
de hont
echt, serieus, mensen die hond met een t typen en dan nog denken grappig te zijn ook ofzo
kanslozer gaat het niet worden
Zeker wel boeiend ja. Het slaat gewoon nergens op en met humor heeft het ook niets te maken. Gewoon niet meer hont typen, daar zou de wereld een betere plaats van worden.quote:
Eensquote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck, wat een partij zeikerds zijn jullie vandaag.
Ik wilde een grap maken over Windows Verkenner maar dat doe ik toch maar nietquote:Op donderdag 1 september 2011 13:43 schreef Desiler het volgende:
Daalijk rond de school met zn 2e op "verkenning" uit.
Oftewel een uurtje extra pauze, snap alleen niet wat er de bedoeling van is als ik een ICT opleiding doe
Dat is altijd op HBO/uni.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb geen eten bij me
Beter lassen ze pauzes in ja, wel slecht dat dat er dan weer niet bij staat...
Yup bij ons ook. En daar was ik blij om.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is altijd op HBO/uni.Ik gok dat je leraar er ook geen in heeft om zichzelf 3 uur schor te lullen, dus hij zal op een gegeven moment wel aangeven dat ie een kop koffie ofzo gaat halen en dan mogen jullie ook ff drinken en eten halen enzo. Of iig, zo was het bij ons altijd.
Ik geloof dat ik bij gevraagd iemand zag die die notebook zocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[Spam] [TK] Samsung NC20 Notebook
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Zie je, ik ben niet helemaal daas
[GEZ] Netbook -wit-
huh?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Koek ik heb trouwens een nieuwe laptop hè.
Ik zag je in een ander topic posten over computers, daarom kwam ik erop.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
beetje eng terwijl ik nog geen woord gezegd heb![]()
Welke heb je gekocht?
Of HJ verwarde Kaasrol met Koekjestrommel's UI aangezien ik dat ook wel eens heb :pquote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag je in een ander topic posten over computers, daarom kwam ik erop.
Maar ik heb een Asus (jaja) A53E-SX124V
van de BCC zekerquote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag je in een ander topic posten over computers, daarom kwam ik erop.
Maar ik heb een Asus (jaja) A53E-SX124V
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollerbus was 10 lollerminuten te laat, daardoor miste ik de lollertrein en moest ik de volgende lollertrein pakken waardoor ik te laat was voor mijn lollercollege en helemaal achterin de lollerzaal moest zitten op een lollerstoeltje. Lollergenot.
Onze hond eet regelmatig spinnen en spinnenwebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:08 schreef Etsu het volgende:
Mijn kat zat net in de spinnenwebben en probeerde het op te eten
Waarom niet vandaag nog?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aantal aardige kamers gezien, binnenkort een berichtje naar sturen en dan zien we het wel...
Conclusie: kattenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mijn kat eet altijd vliegen
Katten vinden winterbanden uitermate interessantquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag ben ik moe. Dadelijk even lekker voor de tv liggen en vroeg naar bed want ik moet morgen om 8:45 weer in Kutburg staan.
20 euroquote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Katten vinden winterbanden uitermate interessant
tevens verkapte reclame
[TK] 4 Goodyear winterbanden
Mijne ookquote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Kaasrol het volgende:
Koeks kat lijkt echt ontzettend veel op de mijne
Het is wel leuk, alleen is java echt ontzettend gaar, snap er geen drol vanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
Rogiertje, hoe bevalt je studie tot nu toe?
Java is echt kut in het beginquote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is wel leuk, alleen is java echt ontzettend gaar, snap er geen drol van
Ik zit gewoon alles over te nemen uit het boek en ik heb geen flauw idee wat ik eigenlijk doequote:
Ik heb gisteren mijn eerste website in html geprogrammeerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is wel leuk, alleen is java echt ontzettend gaar, snap er geen drol van
Ik dinsdag, dat was echt vet makkelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste website in html geprogrammeerd.
Ik heb gewoon alles overgetypt wat in het boek stond hoor, zo slim ben ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dinsdag, dat was echt vet makkelijk
o. Ik deed het gewoon zelf toenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles overgetypt wat in het boek stond hoor, zo slim ben ik niet.
Krijg jij les in het Engels?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Friday 02 September
08:45 10:30 WZ 1 620107 European Legal History (1-R-04B) HC
14:45 16:30 WZ 1 650208 Introduction To Private Law (1-R-04B) HC
Genot.
Wtf, ken jij alles uit je hoofdquote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
o. Ik deed het gewoon zelf toen
Nou, ok, die tags heb ik er wel naast gehouden ja.quote:
Nee, maar het programma waarmee wij werken is wel in het Engels.quote:
Die tagsssssquote:Op donderdag 1 september 2011 19:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nou, ok, die tags heb ik er wel naast gehouden ja.
Als je er gewoon naast hebt staan hoe je ze gebruikt is er geen moeite aanquote:
Ja weet ik wel, maar zoveel werk en zoveel typen en alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je er gewoon naast hebt staan hoe je ze gebruikt is er geen moeite aan
Half uurtje, er was 3 uur ingeroosterdquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar zoveel werk en zoveel typen en alles.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Half uurtje, er was 3 uur ingeroosterd
wat voor eenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een keilief cadeau van Jannn.
Wat dannnnquote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Daar zat ik na mijn eerste java les al over te denkenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, wtf, maat van mij gaat na 4 dagen al stoppen met z'n studie.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, wtf, maat van mij gaat na 4 dagen al stoppen met z'n studie.
Lief van Janquote:Op donderdag 1 september 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cadeau: "Het kleine boek van de Beatles". ZO gaaf!!!
'in de klas'quote:Op donderdag 1 september 2011 19:43 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons zijn er ook al mensen in de klas die willen stoppen of van studie wisselen
Klinkt wel als iets voor jouquote:Op donderdag 1 september 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cadeau: "Het kleine boek van de Beatles". ZO gaaf!!!
Hij vindt het nu al saai, kut en moeilijk en hij kan nu nog overstappen.quote:
Boeiendquote:
Boeit wel GVD!quote:
wat een faalhaas. Dat had ik hem ook wel kunnen vertellen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij vindt het nu al saai, kut en moeilijk en hij kan nu nog overstappen.
Ik vind het wel lastig als jij iemand een faalhaas noemt. Jij bent niet echt in de positie daarvoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een faalhaas. Dat had ik hem ook wel kunnen vertellen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig als jij iemand een faalhaas noemt. Jij bent niet echt in de positie daarvoor.
Ik zie niet in wat ik daarmee te maken heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig als jij iemand een faalhaas noemt. Jij bent niet echt in de positie daarvoor.
saaiquote:Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Monday 05 September
10:45 12:30 WZ205 670306 Introduction To Criminal Law (1-R-04B) WC
14:45 16:30 WZ 1 660102 Constitutional Law (1-R-04B) HC
Tuesday 06 September
12:45 14:30 PZ 5 620106 Legal Perspectives (1-R-04B) WC
Wednesday 07 September
Thursday 08 September
12:45 14:30 PZ 20 620107 European Legal History (1-R-04B) WC
16:45 18:30 PZ 5 650208 Introduction To Private Law (1-R-04B) WC
Friday 09 September
Betere werk.
Ontzettend.quote:
Veel, aangezien jij hier de grootste faalhaas van allemaal bent. Daarom moet je ook niet 'judgen' over andere mensen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat ik daarmee te maken heb.
Nou, dan denken we daar wat anders over.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel, aangezien jij hier de grootste faalhaas van allemaal bent. Daarom moet je ook niet 'judgen' over andere mensen.
Met de vriendelijke groeten van Egbert en de groenten van Frans.
Daar gaat het dan ook fout, jij denkt, moet je niet doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dan denken we daar wat anders over.
Flikker een eind op.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook fout, jij denkt, moet je niet doen.
Niet zo janken, je vraagt er zelf om.quote:
Ik zei: opflikkeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo janken, je vraagt er zelf om.
Vrijdag vrij ja.quote:
Wat ben je toch ook een hypocriete lul he.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
Er er, als je een discussie aangaat, dan moet je hem ook afmaken.
Ik beëindig de discussie door te zeggen dat je mag opflikkeren. Jij reageert er niet meer op. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriete lul he.
Wat voor eenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Goed hoor, heb net een nieuw speeltje van school gekregen
Op zo'n manier beëindig je een discussie niet. Het is gewoon een zwaktebod waarmee je mij gewoon gelijk geeft. Moet je zelf weten, maar je kan het ook gewoon direct toegeven.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik beëindig de discussie door te zeggen dat je mag opflikkeren. Jij reageert er niet meer op. Dat is wat anders.
Hier heb ik maar 1 woord voor: nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zo'n manier beëindig je een discussie niet. Het is gewoon een zwaktebod waarmee je mij gewoon gelijk geeft. Moet je zelf weten, maar je kan het ook gewoon direct toegeven.
Weer een zwaktebod. Het is maar goed dat je nog een jaartje vwo hebt, kan je je discussieskills nog wat bijschaven.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier heb ik maar 1 woord voor: nee.
nee gij ziet er lekker uit wil je zeggen?!?!?!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de helft van school, de helft van pappie en mammiequote:
Mandy & Lisa
quote:
specs?quote:
okequote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien daten volgende week rr
Hier heb ik één smiley voor:quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer een zwaktebod. Het is maar goed dat je nog een jaartje vwo hebt, kan je je discussieskills nog wat bijschaven.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef xCore het volgende:
[..]
nee gij ziet er lekker uit wil je zeggen?!?!?!!!!Ik ben keisexy ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef xCore het volgende:
[..]
nee gij ziet er lekker uit wil je zeggen?!?!?!!!!Ben ik de enige die vindt dat het niet echt eerlijk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
de helft van school, de helft van pappie en mammie![]()
Lenovo ThinkPad W520 4284 - Core i7 2 GHz - 15.6" - 4 GB RAMquote:
Ik voorspel dat de volgende post van R_R het woord zwaktebod bevat.quote:
Moet ie vooral doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de volgende post van R_R het woord zwaktebod bevat.
jaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat het niet echt eerlijk is?
Dat is niet zo moeilijk te voorspellen natuurlijk. Die post van Etsu is natuurlijk ook gewoon wederom een zwaktebod.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de volgende post van R_R het woord zwaktebod bevat.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet de helft zelf dokken en krijgt de andere helft het?
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
De helft van de laptop kreeg xCore van school en de helft van de laptop van papa en mama?
Ik snap hem al.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap het niet waar heb je het over Oscar
Regeling via school lieve schat, als ik mijn studie af maak wordt de helft van het originele bedrag weggescholdenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet de helft zelf dokken en krijgt de andere helft het?
Jij hebt het recht niet om een van mijn namen te noemen in een van je posts.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk te voorspellen natuurlijk. Die post van Etsu is natuurlijk ook gewoon wederom een zwaktebod.
Het is wat.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
Dat ding heeft alleen een pokke kleine resolutie, zo kan ik de naaktpica's van oscar niet fatsoenlijk bekijken
Ik zat me al af te vragen wie er zoveel tijd zou stoppen in het maken van een minuscuul winkelwagentjequote:
Ik kan hem gewoon bekijken in full HDquote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
Dat ding heeft alleen een pokke kleine resolutie, zo kan ik de naaktpica's van oscar niet fatsoenlijk bekijken
Om voor de verandering maar een van jouw woorden te gebruiken:quote:
Gewoon weer langskomen bij de appie, gaan we de vriezer induiken jatoch.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon bekijken in full HD
WAAAAAAAAAAAAAT!!!??!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon bekijken in full HD
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon weer langskomen bij de appie, gaan we de vriezer induiken jatoch.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef xCore het volgende:
lachen, dat ding heeft zelfs een ingebouwde webcam en een lampje zodat je je toetsenbord kan laten verlichten
Ik mis wel echt een verlicht toetsenbord op mijn laptopquote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef xCore het volgende:
lachen, dat ding heeft zelfs een ingebouwde webcam en een lampje zodat je je toetsenbord kan laten verlichten
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Om voor de verandering maar een van jouw woorden te gebruiken:
Mega!
ja man weet je hoe vet dit datquote:Op donderdag 1 september 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Een laptop met een ingebouwde webcam lachwekkend vinden.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Kaasrol het volgende:
trouwens hè, ik zit in zo'n trieste klas. Gingen 2 gasten onder SLO world of warcraft spelen![]()
Dus? doe ik ook altijdquote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Kaasrol het volgende:
trouwens hè, ik zit in zo'n trieste klas. Gingen 2 gasten onder SLO world of warcraft spelen![]()
jezus wat een vercrackte smileyquote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Kaasrol het volgende:
En er zit ook nog een wolvenshirt tussen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij hebt wat gemist denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jezus wat een vercrackte smiley
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist denk ik.
nee ik ga het niet nog een keer doen
met keauning?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb mijn rooster
Maandag
13.15 - 15.00 201100022 MV: Methoden, technieken en statistiek 1 Hoor/werkcollege
EDUC MU
13.15 - 15.00 201100022 MV: Methoden, technieken en statistiek 1 Hoor/werkcollege
RUPPERT WIT
Dinsdag
Woensdag
09.00 - 10.45 201100003 MV: Introductie ASW Hoorcollege
RUPPERT 040
15.15 - 17.00 201100022 MV: Methoden, technieken en statistiek 1 Werkgroep Groep 21 UNNIK 210
Baas
ik probeer het terug te zoeken, maar ik kan het niet vindenquote:
Jezusquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Alleen op maandag en woensdag les, geniaal wat is dezen HAHA
pffquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Alleen op maandag en woensdag les, geniaal wat is dezen HAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |