Precies!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:21 schreef JDude het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jááá die lacht de hele dag
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:21 schreef JDude het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jááá die lacht de hele dag
Ja, heb je dat handige papiertje niet thuisgekregen dan? Met alle vernieuwingen per 1/9?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
o mooi, Ziggo heeft weer een zender uit het pakket geflikkerd
Dan heb je UPC nog niet gezien, die zijn weer een zooi zenders aan het verwijderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
o mooi, Ziggo heeft weer een zender uit het pakket geflikkerd
Ja dus ik had het wel verwacht, maar tochquote:Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heb je dat handige papiertje niet thuisgekregen dan? Met alle vernieuwingen per 1/9?
PHP en Perl doen dat. Python valt nog wel meequote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef LostInSpace het volgende:
Php? Doe er dan maar meteen wat Perl en Python bij als we toch bezig zijn. Weet ik iig zeker dat ik een ochtendhumeur krijg
Daar zal wel een prijskaartje aan hangen. Ondanks gratis. En je hebt zo'n speciale ontvanger nodig denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus ik had het wel verwacht, maar toch
Hoe zit dat eigenlijk met die gratis films via on demand? Dat zie ik net pas op de website staan.
Ik heb wel zo'n box. Zo meteen zit ik allemaal films te kijken die toch 4 euro per stuk kosten ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zal wel een prijskaartje aan hangen. Ondanks gratis. En je hebt zo'n speciale ontvanger nodig denk ik.
OJA! Dat was het. Je moet volgens mij per film 1,95 betalen ofzoiets.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n box. Zo meteen zit ik allemaal films te kijken die toch 4 euro per stuk kosten ofzo
En elke consumentenbondblaat vindt dat geen bedrog? Wow, mooi land.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |