zou kunnen, maar niet echt overtuigd. kijk hoe slap z'n armen naar beneden hangen en het feit dat die man hem vasthoudt.. zal in het echt toch minimaal anders zijn. overigens, in een ziekenhuis val je zo 10 kilo af in een week of twee dat is heel normaal.quote:
Dat, en die rolstoel zal er ook niet bijgeshopt zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:46 schreef oink_oink het volgende:
[..]
zou kunnen, maar niet echt overtuigd. kijk hoe slap z'n armen naar beneden hangen en het feit dat die man hem vasthoudt.. zal in het echt toch minimaal anders zijn.
ondervoeding is dan ook een groot probleem in ziekenhuizen.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:46 schreef oink_oink het volgende:
[..]
zou kunnen, maar niet echt overtuigd. kijk hoe slap z'n armen naar beneden hangen en het feit dat die man hem vasthoudt.. zal in het echt toch minimaal anders zijn. overigens, in een ziekenhuis val je zo 10 kilo af in een week of twee dat is heel normaal.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze moeten hem een Android geven, knapt hij misschien wat op
Is makkelijker om zn USB kabel aan te sluiten.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
Alleen het feit dat ie zo'n jurk aanheeft wijst erop dat hij moeilijkheden heeft op de wc... en dan is't nooit goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou wel van Apple (of tenminste, ik vind MacOS wel mooi werken, ingebouwde SSH, zou Microsoft eens moeten doen). Maar ik ben het inderdaad wel met je eens, hoe gaat dit verder?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben echt geen Apple fan, maar vraag me wel af, of er nu nog wel mensen zijn, die de visie en inovatie van Jobs kunnen evenaren.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben echt geen Apple fan, maar vraag me wel af, of er nu nog wel mensen zijn, die de visie en inovatie van Jobs kunnen evenaren.
klopt niet helemaal maar ik begrijp wat je bedoelt ja. rationeel zou het me niets moeten doen, ik ken hem niet, maar steve jobs die aftreedt en zo slecht gaat... het raakt me toch ergensquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef Paxcon het volgende:
Dan heb je ook nooit kunnen genieten van je centen..
Het kan jou ook overkomen, sick fuck face.quote:
Ik vind het zieliger wanneer een arm persoon kanker krijgt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klopt niet helemaal maar ik begrijp wat je bedoelt ja. rationeel zou het me niets moeten doen, ik ken hem niet, maar steve jobs die aftreedt en zo slecht gaat... het raakt me toch ergens
Denk je.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger wanneer een arm persoon kanker krijgt.Heb je al weinig te besteden krijg je ook die ellende nog. Jobs kan z'n verdriet wel afkopen.
Alsof dit soort dingen ook maar iets met geld te maken heeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger wanneer een arm persoon kanker krijgt.Heb je al weinig te besteden krijg je ook die ellende nog. Jobs kan z'n verdriet wel afkopen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
maakt dat het beter?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:32 schreef SiGNe het volgende:
Het is wel vaak zo dat als een rijk persoon een ziekte heeft hij/zij ook veel geld aan onderzoek doneert.
Evt. in de hoop dat ze zelf nog beter kunnen worden en anders om anderen de ellende te besparen.
Kanker is ondanks dat het kanker is altijd eerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
wat is eerlijk? als kanker krijgen altijd eerlijk is dan is al het andere nare ook altijd eerlijk omdat het gebeurt. dingen gebeuren gewoon, en eerlijk is zo'n waardebepaling waar ik weinig mee kan in de context van ziekte.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kanker is ondanks dat het kanker is altijd eerlijk.
hoe armer je bent hoe meer kans op kanker. dus als je het dan perse zo wilt bekijken vanuit eerlijk / oneerlijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook het 'mooie' aan kanker. Hij spaart je niet omdat je een rijke nigger bent.
Randomness. Dat bedoel ik met eerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is eerlijk? als kanker krijgen altijd eerlijk is dan is al het andere nare ook altijd eerlijk omdat het gebeurt. dingen gebeuren gewoon, en eerlijk is zo'n waardebepaling waar ik weinig mee kan in de context van ziekte.
Nou.. armen hebben geen geld om de hele dag te bellen met kankerverwekkende mobiele telefoons.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe armer je bent hoe meer kans op kanker. dus als je het dan perse zo wilt bekijken vanuit eerlijk / oneerlijk...
Exact wat ik bedoel. Maar dit is iets beter geformuleerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook het 'mooie' aan kanker. Hij spaart je niet omdat je een rijke nigger bent.
Helemaal omdat Apple. Hij krijgt toch veel lof van mij omdat hij ondanks de hevige concurrentie, toch een uberbedrijf heeft opgebouwt. Dus Apple -1 Steve Jobs +3000quote:Op donderdag 1 september 2011 01:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klopt niet helemaal maar ik begrijp wat je bedoelt ja. rationeel zou het me niets moeten doen, ik ken hem niet, maar steve jobs die aftreedt en zo slecht gaat... het raakt me toch ergens
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 september 2011 09:33 schreef Dartanion het volgende:
Wie vindt hem nog meer op Mister Burns lijken van The Simpsons?
Heb je daar echt zo lang over nagedacht ?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Gelukkig laat hij zijn familie achter met een appletje voor de dorst.
In feite wel want hoe meer geld er beschikbaar is voor onderzoek hoe meer men te weten komt en hoe sneller er een oplossing gevonden kan worden waar mensen beter door kunnen worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maakt dat het beter?
dingen gebeuren en wat gebeurt is is gebeurd. maar dit gun ik niemand.
In Nederland is het vaak ook verplicht na een operatie, meestal tot aan de voordeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik neem aan dat dit bij een ziekenhuis was gefotografeerd, daar is een rolstoel mandatory voor patienten zoals Steve.
En het is overduidelijk dat die foto's zijn gephotoshopt, dat zie ik als photoshopper meteen =\
Geen leuke garpjes over de goeroe begrijp ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je daar echt zo lang over nagedacht ?
Leuke garpjes zijn lachen, dit komt niet eens in de buurt van een slecht garpje.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Geen leuke garpjes over de goeroe begrijp ik?
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Geen leuke garpjes over de goeroe begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef strbo het volgende:
Blijkbaar had iemand nog een appeltje met hem te schillen, maar goed, even door de zure appel heenbijten want wie zijn lijf bewaart, bewaart geen rotte appel!Als je weet dat het slecht is en niet grappig, waarom dan alsnog posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OT: Dat ziet er niet goed uit, paar maanden hooguit lijkt me. Verder ben ik het niet eens met de beweringen dat het nu afgelopen is met de innovatie en dat het met Apple snel bergafwaarts zal gaan. Er werken (tien-)duizenden mensen bij Apple. Steve Jobs is / was echt niet de enige die voor innovatie zorgde. De man was misschien de aanjager hiervan, maar zal zeker niet de enige zijn met deze ideeen.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Inderdaad! Maar als hij nou Aids had, was hij wel snel genezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof dit soort dingen ook maar iets met geld te maken heeft.![]()
Je gaat dood, het is pijnlijk, en het komt met een sneltreinvaart op je af. Daar kan geld niks aan veranderen.
Onee want Steve Jobs heeft geen directe invloed gehad op de levens & culturen van miljoenen(zo niet miljarden) mensen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt geen relativerings vermogen, net als met een of andere wielrenner. Je kende hem niet, er gaan mensen dood op vervelendere manieren en jullie maken een topic voor hem?
Johnny kreeg later nog wel de beruchte paal van Erik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt geen relativerings vermogen, net als met een of andere wielrenner.
Dus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Onee want Steve Jobs heeft geen directe invloed gehad op de levens & culturen van miljoenen(zo niet miljarden) mensen?
Hoeveel miljardenbedrijven heb jij op gericht?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef LoggedIn het volgende:
Maar wat jobs gedaan heeft is toch helemaal niet moeilijk? Andere bedrijven hadden/hebben gewoon geen zin om te investeren in een product wat de consument echt wil hebben.. Dat opvolgen moet wel goed komen
Nevertheless is het triest hoe de beste man erbij staat.. Net zoals de meeste andere mensen met kanker, verdient ie t niet
O godquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoeveel miljardenbedrijven heb jij op gericht?
Hoeveel miljardenbedrijven heb jij herbouwd?
Hoeveel miljardenbedrijven heb jij geleid?
Hoeveel revolutionaire producten heb jij aan mee gewerkt?
Hoeveel keer heb jij kanker overwonnen?
Rot toch op.
Onee want de allereerste iPhone was geen revolutie onder de smartphones?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Onee want de allereerste iPhone was geen revolutie onder de smartphones?
Neemt niet weg dat ze eerder al eens keihard gefaald hebben met een andere telefoon.
De iphone was zeker revolutionair, maar bijna iedere fokker had het concept kunnen bedenken, voor apple was er gewoon niemand die het deed. De concurrent koos voor een kutscherm, want anders kon er geen vervolgtoestel met een iets beter scherm uitgebracht worden, etc. Apple dacht: wat wil een consument in zn hand houden, en bouwde dat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Onee want de allereerste iPhone was geen revolutie onder de smartphones?
Neemt niet weg dat ze eerder al eens keihard gefaald hebben met een andere telefoon.
De theorieën van Einstein waren zeker revolutionair, maar bijna iedere fokker had de theorieën kunnen bedenken, voor Einstein was er gewoon niemand die het deed. De fokkers kozen er voor om zich met andere dingen bezig te houden etc. Einstein dacht: e=mc^2quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De iphone was zeker revolutionair, maar bijna iedere fokker had het concept kunnen bedenken, voor apple was er gewoon niemand die het deed. De concurrent koos voor een kutscherm, want anders kon er geen vervolgtoestel met een iets beter scherm uitgebracht worden, etc. Apple dacht: wat wil een consument in zn hand houden, en bouwde dat.
Kan je ook iets anders dan makkelijk puntjes pakken?quote:
Nee maar ik zeg dat dit een shitstorm gaat opleveren en jij gaat er als een autist doodleuk op reageren, je verkracht het topicquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders dan makkelijk puntjes pakken?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee maar ik zeg dat dit een shitstorm gaat opleveren en jij gaat er als een autist doodleuk op reageren, je verkracht het topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |