Alsof dit soort dingen ook maar iets met geld te maken heeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger wanneer een arm persoon kanker krijgt.Heb je al weinig te besteden krijg je ook die ellende nog. Jobs kan z'n verdriet wel afkopen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger wanneer een arm persoon kanker krijgt.Heb je al weinig te besteden krijg je ook die ellende nog. Jobs kan z'n verdriet wel afkopen.
maakt dat het beter?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:32 schreef SiGNe het volgende:
Het is wel vaak zo dat als een rijk persoon een ziekte heeft hij/zij ook veel geld aan onderzoek doneert.
Evt. in de hoop dat ze zelf nog beter kunnen worden en anders om anderen de ellende te besparen.
Kanker is ondanks dat het kanker is altijd eerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
wat is eerlijk? als kanker krijgen altijd eerlijk is dan is al het andere nare ook altijd eerlijk omdat het gebeurt. dingen gebeuren gewoon, en eerlijk is zo'n waardebepaling waar ik weinig mee kan in de context van ziekte.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kanker is ondanks dat het kanker is altijd eerlijk.
hoe armer je bent hoe meer kans op kanker. dus als je het dan perse zo wilt bekijken vanuit eerlijk / oneerlijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook het 'mooie' aan kanker. Hij spaart je niet omdat je een rijke nigger bent.
Randomness. Dat bedoel ik met eerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is eerlijk? als kanker krijgen altijd eerlijk is dan is al het andere nare ook altijd eerlijk omdat het gebeurt. dingen gebeuren gewoon, en eerlijk is zo'n waardebepaling waar ik weinig mee kan in de context van ziekte.
Nou.. armen hebben geen geld om de hele dag te bellen met kankerverwekkende mobiele telefoons.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe armer je bent hoe meer kans op kanker. dus als je het dan perse zo wilt bekijken vanuit eerlijk / oneerlijk...
Exact wat ik bedoel. Maar dit is iets beter geformuleerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook het 'mooie' aan kanker. Hij spaart je niet omdat je een rijke nigger bent.
Helemaal omdat Apple. Hij krijgt toch veel lof van mij omdat hij ondanks de hevige concurrentie, toch een uberbedrijf heeft opgebouwt. Dus Apple -1 Steve Jobs +3000quote:Op donderdag 1 september 2011 01:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klopt niet helemaal maar ik begrijp wat je bedoelt ja. rationeel zou het me niets moeten doen, ik ken hem niet, maar steve jobs die aftreedt en zo slecht gaat... het raakt me toch ergens
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 september 2011 09:33 schreef Dartanion het volgende:
Wie vindt hem nog meer op Mister Burns lijken van The Simpsons?
Heb je daar echt zo lang over nagedacht ?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Gelukkig laat hij zijn familie achter met een appletje voor de dorst.
In feite wel want hoe meer geld er beschikbaar is voor onderzoek hoe meer men te weten komt en hoe sneller er een oplossing gevonden kan worden waar mensen beter door kunnen worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maakt dat het beter?
dingen gebeuren en wat gebeurt is is gebeurd. maar dit gun ik niemand.
In Nederland is het vaak ook verplicht na een operatie, meestal tot aan de voordeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik neem aan dat dit bij een ziekenhuis was gefotografeerd, daar is een rolstoel mandatory voor patienten zoals Steve.
En het is overduidelijk dat die foto's zijn gephotoshopt, dat zie ik als photoshopper meteen =\
Geen leuke garpjes over de goeroe begrijp ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je daar echt zo lang over nagedacht ?
Leuke garpjes zijn lachen, dit komt niet eens in de buurt van een slecht garpje.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Geen leuke garpjes over de goeroe begrijp ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |