ooo MJ; ik ben blij dat je je weer wat beter voelt, wat zal het moeilijk voor je zijn, om je kleine meisje in deze moeilijke tijd ook nog eens een paar dagen te moeten missen..Ik hoop dat je morgen lekker even weer met dr kan en mag buidelen.
(en ik weet niet wat je had; maar mocht het een verkoudheid of griep ofzo zijn, dan kan je vragen om een mond/neuskapje?)
ik moet wel ff wennen hoor; jullie beebs zijn allemaal al aan het eten enzo.. en die van mij is nog zo klein! heb ook niet zoveel te melden, heb in het BV al wel gepost.
Vind het wel vermoeiend de laatste dagen, mijn meisje wil heeel vaak, en heel lang aan de borst en op/aan mama zijn, pink of fopspeen voldoen niet, echt aan de tepel... als ik dr wegleg, is ze direct weer wakker en huilt ze. Dus ik kan verder weinig beginnen.. gelukkig is het nu weekend en kan T dingen met Evie ondernemen, want dat had ik vandaag echt niet gekund. (kon met moeite naar het toilet en douchen enzo...).
Naja probeer dr gewoon in mee te gaan.. en maar ff afwachten hoe het zich ontwikkelt. Nu heb ik dr, nadat ze uiteindelijk op mij in slaap was gevallen, bij T gelegd, en ze slaapt... dus ik hoop dat het komende nacht ook wat makkelijker gaat.
Tis wel een heerlijk meisje hoor