Verder gaat het hardstikke goed met hem, ontwikkelt zich supersnel en is lekker vrolijk. Echt een heerlijk ventje!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook allemaal niet mee hè Mrien
Hoe is het verder met hem?
Klinkt goed! Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef wickie het volgende:
Mrien, heftig zeg zo al op zijn leeftijd. Mette was 1,5 toen ze werd geholpen (ook buisjes en neusamandelen). Maar was ze maar eerder geholpen... (we hebben een jaar lang echt aangemodderd) Wij hebben er een totaal ander kind voor terug gekregen. Weer in haar hummetje. Niet meer 2x per maand ziek. Een kind wat gewoon lekker slaapt zonder pijn. En een kind wat je hoort en wat ineens begon met spraakontwikkeling.
Vooral de neusamandel verwijderen scheelt hier enorm. Dat is ook de reden waarom ze steeds vocht achter haar trommelvliezen had.
Ik hoop dat het voor jullie mannetje ook zoveel gaat helpen
Maandag krijgt hij dat onderzoek, dan ook gelijk bloedprikken. Uitslag week later bij een belafspraak met de kinderartsquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Jelle die onderzoeken voor taaislijmziekte ook al gehad Mrien? Rot zeg, zo'n ukje dat geopereerd moet worden, hopelijk voelt hij zich er beter van.
Ik was even benieuwd hoe het met het kleine meiske van MJ gaat. Heeft er iemand een update van twitter ofzo?
quote:Het gaat steeds wat beter met Loïs ! Baal alleen ontzettend dat ik niet bij dr kan zijn.
Nog nooit zoveel geslapen overdags, en nu alweer moe
Ja, als ik de centjes in mijn schoot geworpen kreeg, bleef ik ook alle dagen lekker thuis, al heb ik nu het grote geluk dat ze mee kan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef danic het volgende:
Nou juud, sterker nog, ik had nog steeds vakantie.
Maandag mijn eerste werkdag sinds de geboorte van eva. En ik heb er zó géén zin in haha. Het bevalt mij wel met mijn meisje thuis. Maar ja, die centjes hè.
Jeetje, wij waren rond de zelfde tijd uitgerekend maar ik ben al weer bijna 6 weken aan het werkquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef danic het volgende:
Nou juud, sterker nog, ik had nog steeds vakantie.
Maandag mijn eerste werkdag sinds de geboorte van eva. En ik heb er zó géén zin in haha. Het bevalt mij wel met mijn meisje thuis. Maar ja, die centjes hè.
ze krijgt een stuk fruit, een kapje van het brood en een rijstwafel aangeboden overdag. 's avonds eventueel ook groente van ons avondeten. Maar dat laatste is een beetje afhankelijk van het aanbod van mijn koelkast en van het feit of zij toevallig slaapt of niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Hee ouders van de ong. 7maandigen, hoeveel bijvoeding krijgt jullie kindje eigenlijk?
Twee keer per dag brood sindskort, 1-2 keer fruit, 1 keer groente, 1 keer rijstwafel/cracker/soepstengel. Sporadisch geef ik haar wat water erbij uit een beker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Hee ouders van de ong. 7maandigen, hoeveel bijvoeding krijgt jullie kindje eigenlijk?
Echt ontzettend fijn dat er niets aan de hand is!quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:32 schreef mignonne het volgende:
En Mrien jemig wat heftig zeg. Nouja hopelijk is hij er snel enorm van opgeknapt zodra de ingrepen achter de rug zijn!
Succes met de zweetproef. Wij hebben de uitslagen inmiddels binnen en goddank was er niets aan de hand. Ik hoop voor jullie hetzelfde
De test duurde een uurtje en ze heeft er verder niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:06 schreef mrien het volgende:
[..]
Echt ontzettend fijn dat er niets aan de hand is!
Hoe lang heeft de test bij jullie ongeveer geduurd? En vond ze het erg vervelend?
Dottir is ook aan het schuiven. Die kreeg gister om 5 uur haar tweede op het kinderdagverblijf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt juist als een voorbeeldig schema, Vanyel!
Ik vind het heel fijn om nu met brood aan de slag te kunnen omdat ik hoop dat daardoor een aantal voedingen aan de borst komen te vervallen. We zijn nu zover dat Lena op het kinderdagverblijf nog maar één melkvoeding krijgt.
Met LJ gaat het elke dag iets beter. MJ is ook al weer wat aan het opknappen maar ziekt nog een dagje uit, bang om LJ ziek te makenquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
nog nieuws van MJ? (evt op twitter?)
nee hij krijgt, tot grote jalouzie van jan, de stukken groenten en fruit zó in z'n hand. Jan moet met een vork etenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef mignonne het volgende:
maar hij krijgt nog geen jus toch? dan is zo'n rijstwafel echt geen punt hoor, daar hoef je echt niet voor naar op zoek naar zoutloze.
Hier geen vaste eetmomenten eigenlijk trouwensmaar ik eet zelf ook wanneer ik honger heb, dat scheelt
Ja, dat is rot, zo moe zijn. Ik ging vrij fit bevallen, de keizersnede hakte er even in, maar daar was ik vrij snel van hersteld wat betreft energie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
2 dagen danen zou maar zo kunnen hoor... misschien gaat het de komende dagen wel beter.
En ik vind het op zich niet erg of lastig, maar als ik alleen ben en Evie is dr ook, dan is het gewoon heel erg moeilijk combineren...
(en ik ben dood en doodmoe, maar dat was ik natuurlijk de hele zwangerschap al..)
ja we hebben het gezienquote:Op zondag 4 september 2011 10:40 schreef danic het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf vandaag (nu dus) Oei ik groei op RTL 4.
Van ong. 10.30 - 11.00
Vooral sneu, omdat het voor de 3de keer is dat z'n tante (mijn zus) hem ziet en elke keer zat ie niet goed in z'n vel. Bij mijn moeder is ie ook niet vaak vrolijk geweest. Vind ik wel vervelend voor ze, omdat hij 1 of 2 dagen in de week maar een mindere dag heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
Wel sneu dat Evan het zo slecht trok die warmte
Hebben jullie aan een allergie gedacht?quote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef cleany het volgende:
met onze kleine ging het het hele weekend weer minder. verkouden, slijmoverschot, veel ononderbroken huilen zonder aanwijsbare reden.
Het gaat vandaag ietsjes beter denk ik, hoewel het gisterochtend ook best goed ging. We zien het morgen wel.quote:Op maandag 5 september 2011 06:36 schreef danic het volgende:
Cleany, dat slijmoverschot hoeft niet perse iets te zijn hoor. Eva heeft het ook en op het cb legden ze uit dat het normaal is. De speekselklieren in de mond gaan zich ontwikkelen, maar die kleintjes hebben nog niet door dat ze het moeten doorslikken en dus kwijlen ze bij het leven.
Maar alles bij elkaar genomen klinkt het niet zo lekker. Ben benieuwd wat ze dinsdag in het ziekenhuis zeggen. Ik zou het zeker wel even aankaarten. Baat het niet, schaad het niet toch?
Boh, vandaag allereerste werkdag en het is vroegDat ben ik helemaal niet gewend. Eva wordt altijd pas tussen 07.30 en 08.30 wakker. Dus dit doet en beetje pijn
tegen de tijd dat hij 18 is wil hij vast niet meer bij jullie in bed.quote:Op maandag 5 september 2011 09:23 schreef farscapevr8 het volgende:
Hi, onze Tygo is 26 dagen nu maar zorgt s nacht voor veel "plezier" .
hij wil na z n 12 uur voeding moeilijk in slaap komen en gaat snel huilen als ie in z n bed gaat. kan het kwaad om hem gewoon bij ons in bed te nemen de eerste uurtjes?
dank, dacht eigenlijk zoiets al maar je weet t nooit zeker. hopen dat we vanacht wat uurtjes slaap kunnen pakkenquote:Op maandag 5 september 2011 09:28 schreef p_iglet het volgende:
[..]
tegen de tijd dat hij 18 is wil hij vast niet meer bij jullie in bed.
Biologisch gezien is het volkomen logisch dat baby's niet alleen willen zijn/slapen.
Weet hij veel dat er echt geen gevaarlijke dingen zijn op zijn kamertje en in zijn eigen bed, en dat die melkvoorziening echt wel weer terug komt.
Natuurlijk gezien betekend als klein hulpeloos baby'tje alleen zijn gevaar, dus huilen totdat je aandacht krijgt.
Kortom zolang je het veilig doet (dus niet half onder een dekbed, of tussen jullie kussens in etc) gewoon bij jullie in bed nemen.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:27 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig drinkt hij wel goed tussen het bijten door...
Ja, en dan vooral omdat hij nou toch al zo zielig is en ik het net even te belangrijk vind dat hij voldoende binnenkrijgt om m af te koppelen, want dat zou ik anders al gedaan hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |