Ik heb er 2, maar gebruik ze weinig, zeker met Soneal vind ik het verschrikkelijk irritant, want waar je normaal een geluid kunt "wegdraaien" kan dat niet met die dingen in, en dan is het alsof je een krijsende baby via een koptelefoon binnenkrijgt, dan kun je ook niet meer op ander geluid focussen, terwijl dat nog wel kan als je die koptelefoon niet ophebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig wickie, wat heftig voor die ouders! Heel begrijpelijk ook dat een baby die niet goed kan horen andere behoeftes heeft. Ik vind het enerzijds verdrietig om te lezen, maar anderzijds vind ik het weer een fijn idee dat zo'n baby'tje twee lieve ouders heeft die graag in haar behoeftes tegemoetkomen en er alles aan doen om haar geborgenheid te bieden.
Het doet me ook wel goed om te lezen hoe nuchter je zelf onder je verslechterde gehoor bent, Leandra. Je vindt het niet ernstig beperkend? Heb je een gehoorapparaatje?
ik had ook zoiets huh. Maar het kan dat daardoor de reflux wat beter onder controle te houden is. Dus ik dacht ik probeer het maar een keer. Maar ik begin er niet meer aan tot ze terug moet naar de logo in het z-huisquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Juud79 het volgende:
Wow Leandra, wat is ie goed gegroeid zeg!![]()
F_R, waarom geef je nu al Rijstebloem? Ik vind het een raar advies, zeker aangezien ze ook nog eens te vroeg geboren is, dat maakt het helemaal veels te vroeg voor bijvoeding.
Verder gaat het hardstikke goed met hem, ontwikkelt zich supersnel en is lekker vrolijk. Echt een heerlijk ventje!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook allemaal niet mee hè Mrien
Hoe is het verder met hem?
Klinkt goed! Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef wickie het volgende:
Mrien, heftig zeg zo al op zijn leeftijd. Mette was 1,5 toen ze werd geholpen (ook buisjes en neusamandelen). Maar was ze maar eerder geholpen... (we hebben een jaar lang echt aangemodderd) Wij hebben er een totaal ander kind voor terug gekregen. Weer in haar hummetje. Niet meer 2x per maand ziek. Een kind wat gewoon lekker slaapt zonder pijn. En een kind wat je hoort en wat ineens begon met spraakontwikkeling.
Vooral de neusamandel verwijderen scheelt hier enorm. Dat is ook de reden waarom ze steeds vocht achter haar trommelvliezen had.
Ik hoop dat het voor jullie mannetje ook zoveel gaat helpen
Maandag krijgt hij dat onderzoek, dan ook gelijk bloedprikken. Uitslag week later bij een belafspraak met de kinderartsquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Jelle die onderzoeken voor taaislijmziekte ook al gehad Mrien? Rot zeg, zo'n ukje dat geopereerd moet worden, hopelijk voelt hij zich er beter van.
Ik was even benieuwd hoe het met het kleine meiske van MJ gaat. Heeft er iemand een update van twitter ofzo?
quote:Het gaat steeds wat beter met Loïs ! Baal alleen ontzettend dat ik niet bij dr kan zijn.
Nog nooit zoveel geslapen overdags, en nu alweer moe
Ja, als ik de centjes in mijn schoot geworpen kreeg, bleef ik ook alle dagen lekker thuis, al heb ik nu het grote geluk dat ze mee kan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef danic het volgende:
Nou juud, sterker nog, ik had nog steeds vakantie.
Maandag mijn eerste werkdag sinds de geboorte van eva. En ik heb er zó géén zin in haha. Het bevalt mij wel met mijn meisje thuis. Maar ja, die centjes hè.
Jeetje, wij waren rond de zelfde tijd uitgerekend maar ik ben al weer bijna 6 weken aan het werkquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef danic het volgende:
Nou juud, sterker nog, ik had nog steeds vakantie.
Maandag mijn eerste werkdag sinds de geboorte van eva. En ik heb er zó géén zin in haha. Het bevalt mij wel met mijn meisje thuis. Maar ja, die centjes hè.
ze krijgt een stuk fruit, een kapje van het brood en een rijstwafel aangeboden overdag. 's avonds eventueel ook groente van ons avondeten. Maar dat laatste is een beetje afhankelijk van het aanbod van mijn koelkast en van het feit of zij toevallig slaapt of niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Hee ouders van de ong. 7maandigen, hoeveel bijvoeding krijgt jullie kindje eigenlijk?
Twee keer per dag brood sindskort, 1-2 keer fruit, 1 keer groente, 1 keer rijstwafel/cracker/soepstengel. Sporadisch geef ik haar wat water erbij uit een beker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Hee ouders van de ong. 7maandigen, hoeveel bijvoeding krijgt jullie kindje eigenlijk?
Echt ontzettend fijn dat er niets aan de hand is!quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:32 schreef mignonne het volgende:
En Mrien jemig wat heftig zeg. Nouja hopelijk is hij er snel enorm van opgeknapt zodra de ingrepen achter de rug zijn!
Succes met de zweetproef. Wij hebben de uitslagen inmiddels binnen en goddank was er niets aan de hand. Ik hoop voor jullie hetzelfde
De test duurde een uurtje en ze heeft er verder niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:06 schreef mrien het volgende:
[..]
Echt ontzettend fijn dat er niets aan de hand is!
Hoe lang heeft de test bij jullie ongeveer geduurd? En vond ze het erg vervelend?
Dottir is ook aan het schuiven. Die kreeg gister om 5 uur haar tweede op het kinderdagverblijf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt juist als een voorbeeldig schema, Vanyel!
Ik vind het heel fijn om nu met brood aan de slag te kunnen omdat ik hoop dat daardoor een aantal voedingen aan de borst komen te vervallen. We zijn nu zover dat Lena op het kinderdagverblijf nog maar één melkvoeding krijgt.
Met LJ gaat het elke dag iets beter. MJ is ook al weer wat aan het opknappen maar ziekt nog een dagje uit, bang om LJ ziek te makenquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
nog nieuws van MJ? (evt op twitter?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |