Lastig is dat als ze wel al de helft van een actie kunnen doen, maar het niet kunnen afmaken. Het is ook wel heel zielig Mrien, maar ik moest er ook wel een beetje om lachen.
Eva heeft iets vergelijkbaars in het klein. Ze heeft nu door dat er een speen in haar mond zit, pakt hem er heel netjes uit, maar gaat dan huilen omdat ze geen speen heeft en zwaait er ondertussen driftig mee in de rondte
Of ze krijgt em terug in haar mond, maar heeft niet door dat ze hem dan ook moet loslaten, waardoor ze hem net zo snel weer kwijt is. Op het moment blijven we dus lopen naar haar als ze in bed ligt, maar ach......het is ook wel een beetje grappig.
Mignonne, arme mup van je

Laten we hopen dat ze er snel vanaf is en ze in ieder geval weer wat beter kan gaan drinken, want anders wordt ze daar ook nog slapjes van.
DJMO, wat Mefke en Mrien ook al zeiden (ik dacht het al eerder, maar ben een beetje draagdoekennoob, dus wilde er eerst niets over zeggen), maar doe je alsjeblieft niet meer fietsen met Geert in de doek? Stel je voor dat er wat gebeurd

Dat wil je echt niet hoor.
Hier de tweede werkdag gehad en hij viel me erg zwaar. Gisteren was het zo voorbij, met bijkletsen aan alle kanten. Maar afgelopen nacht ging vriend de nachtdienst in en Eva heeft er een beetje een potje van gemaakt, dus heb het bijna ieder uur zien worden op de wekken. Ze besloot vervolgens ook om tegelijk met mij op te staan (06.15, terwijl ze normaal tot minimaal 07.30 slaapt), maar goed, dat heb ik goed kunnen doen in mijn eentje.
Vandaag gewerkt van 08.30 tot 20.30, 21.15 thuis en vriend is net de deur weer uit.
Pfffff, ik hoop dat Eva iets lekkerder slaapt vannacht.
Ik vond het na de lange werkdag ook echt niet meer leuk. Wilde om 14.00 al naar huis, want ik wilde gewoon naar Eva. En dan moeten uitzingen tot 20.30 is écht lang

Heb ook echt bijna zitten huilen in de auto terug naar huis.
Hoop dat ik me er gauw beter bij ga voelen, bleeg!