Gewoon doen, zorgen dat ie heeft gedronken, dan kan ie fijn slapen onderweg. En ik zou zo min mogelijk aan verder spullen meenemen, zodat je niet hoeft te zeulen met van alles.quote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Aventura het volgende:
Mrien, hopelijk een goede uitslag! Bj, wat een slopende nachten zeg. Gelukkig doe je het ergens voor. Hier nog steeds een ventje dat tot 7 uur slaapt. Ideaal.
Volgende week ga ik een bezoekje aan mijn werk brengen. Ik wil de baby graag meenemen, maar ik twijfel een beetje hoe. Ik rijd geen auto. Mijn man zou me kunnen rijden, maar het kan zijn dat hij dan niet kan. Ik wil best met de trein gaan maar vind dat wel eng. Ik wil hem in de bondolino meenemen, dat lijkt me het makkelijkst. Het is 20 minuten met de trein en 10 minuten lopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
dank je....hij was wat moeilijk, maar hij heeft ook zo z'n goede momenten:quote:Op maandag 5 september 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Cleany fijn dat het weer wat beter gaat met Evan
Ean was vanmorgen al om 04:00 wakker ze had echt honger maar sliep daarna door tot 09:30 vanaf woensdag mag ik ook weer vroeg (05:30) dat gaat best wel een beetje pijn doen denk ik.
Ze krijgt geen antibiotica. Ik ben er zelf niet zo'n fan van en de huisarts ook niet. Hou die antibiotica maar voor als het echt hard nodig is dan bouwt ze er tot die tijd ook geen resistentie voor op.quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef DJMO het volgende:
en wat betreft eten / antibiotica Migonne? en hoe gaat de BV op dit moment? Ik vermoed dat ze met die pijn in d'r keel ook wel slechter zal drinken of valt wel mee? Beterschap voor je prullie
De verschillen zijn soms enorm Danic, en het zegt helemaal niets; tussen mijn beide jongens zit zelfs 12 weken verschil!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef danic het volgende:
Echt? Joh! Maar dan is er ook nog verschil in borstvoeding en flesvoeding.
Joh, alle baby's zijn anders, maar ik vind het apart om te zien dat het verschil zo groot is. En iedereen roept hier (en ik vind het zelf ook) dat Eva zo groot wordt, maar vergeleken met die van jullie is ze echt klein.
De laatste controle op cb was 24 augustus, ze was toen15 weken volgens mij (nu ruim 17). Toen was ze 62,5 cm en 5910 gram.
Die van ons is echt een RLS-baby, die wacht met babbelen tot niemand anders praatquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Juud79 het volgende:
Dat gebrabbel, ik kan dr geen genoeg van krijgen...ik vind dat zooo leuk. Ik ben nogal van het kletsen en manlief ook, onze uk gaat met ons mee 'praten' als we een gesprek voeren.
En ze praat ons na, als we 'awa' zeggen of 'urru', (dat zijn twee geluiden die ze veel maakt) dan zie je haar denken en zegt ze het na.
*Proest*quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van ons is echt een RLS-baby, die wacht met babbelen tot niemand anders praat
Oma's moeten dat aan de telefoon echt gaan begrijpen, want hij zegt pas wat terug als je stil bent.
Ik zag foto's, jullie hebben het leuk daar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
Even vanaf mijn vakantie. Ons meisje was gister precies 6 maanden! En ze word zo groot en wijs
Ik vind het ook irritant. Je leest overal dat je het kindje ook de ruimte moet geven om antwoord te geven. Wordt er echt een beetje kriegel van als ze maar doorlullen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
*Proest*
Ja, dat doet Lientje ook als ik een 'gesprek' met haar voer.. Veel mensen weten niet dat een baby zo werkt, die lullen maar door en wachten net niet lang genoeg om de baby de tijd te geven om te antwoorden, zo sneu...
ja he...Evan vind het luier verschonen ook steeds leuker...dan gaat ie ook brabbelen. Gisterochtend vond ik hem trouwens 90 graden gedraaid in bed...hij had de grootste lol. Vandaag lag ie weer normaal in z'n slaapzak. Samen met pappa gedoucht, dat was ook genieten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Juud79 het volgende:
Dat gebrabbel, ik kan dr geen genoeg van krijgen...ik vind dat zooo leuk. Ik ben nogal van het kletsen en manlief ook, onze uk gaat met ons mee 'praten' als we een gesprek voeren.
En ze praat ons na, als we 'awa' zeggen of 'urru', (dat zijn twee geluiden die ze veel maakt) dan zie je haar denken en zegt ze het na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |