abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2011 @ 11:14:05 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101585628
Ja, het was vannacht echt heel erg zielig, en dan ben ik me nog heel bewust van het feit dat hij verder echt nooit wat heeft en dat hier heel veel moeders zitten bij wie dat heel anders is, maar god wat is zo'n krummel dan zielig :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101585906
welkom mevr_mus met de mooie Simon
Danic werk ze
Cleany fijn dat het weer wat beter gaat met Evan
Leandra auw

Ean was vanmorgen al om 04:00 wakker ze had echt honger maar sliep daarna door tot 09:30 vanaf woensdag mag ik ook weer vroeg (05:30) dat gaat best wel een beetje pijn doen denk ik.
pi_101586443
Wat een mooi ventje mevr_mus! Gefeliciteerd en welkom :)

Wat sneu Leandra!

Wij zijn weer thuis, zweettest gehad, bloed geprikt en nu is hij helemaal kapot en ligt te slapen. Uitslag volgende week maandag
  maandag 5 september 2011 @ 11:53:04 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101586540
:* Voor Jelle
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101587035
Spannend.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 5 september 2011 @ 12:12:18 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101587104
Fijn dat het achter de rug is Mrien, duimen voor een goede uitslag :*
En dat moet gewoon, dan ben ik jarig, dus dat wens ik dan wel voor m'n verjaardag :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101587349
Het zit er op Mrien en nu ga ik duimen voor een goede uitslag
Slaap maar lekker Jelle dat was vast een hele enerverende ochtend voor je
pi_101587809
Ik geef sinds 3 dagen Nutrilon goede nacht (voor 6 maanden). Ik weet dat het wat vroeg is maar ze slaap er heerlijk op door. Voorheen werd ze bijna om het uur wakker. Nu blijft ze zeker 5 uur weg. Zo lekker! Eergister sliep ze van 23:00 tot 6:00. En gister van 23:00 tot 5:15. Ook dat vind ik heerlijk!
Vannacht heeft ze wel veel tussen in gelegen omdat ik in slaap viel :D Normaal gesproken zit ik eerst nog een half uurtje met dr omhoog en leg dr dan in de wieg die naast mijn bed staat.

Manlief wil dat ze in het ledikant gaat. Op zich zou ik het ook niet erg vinden ware het niet dat ze dan wel de hele nacht loopt te gillen en spoken. En aangezien manlief er niet van wakker word (ze slaap op nog geen halve meter van ons af en dan word hij al niet wakker) houd ik dr dus nog lekker naast ons bed. Ik kan gewoon niet de hele nacht heen en weer lopen nog i.v.m. mijn bekken en rug.
En ik vind het ook niet erg als ze de hele nacht tussen ons in ligt O+ Mja daar denkt hij anders over :D En snap ik ook best. Maar als ze het zo blijft doen met slapen vind ik het heerlijk!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 5 september 2011 @ 14:05:19 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101590448
Mrien; ik duim ook voor een goede uitslag voor Jelle!! :)

Tally; wat ontzettend fijn dat het beter lijkt te gaa met de nutriton! heerlijk!!!

hier was het weer vermoeiend ;), 22, 1, 4, 6, 8, 9, en toen continu tot 13 uur... maar wijkvpk kwam voor de intake, en Lientje doet het verder perfect. Ze is sterk, enorm helder, maakt een tevreden indruk, en is in 1,5 week gegroeit van 3440 gram naar 4030 gram. :D slagroom dus!

en nu slaapt ze, en dr grote zus ook, dus ik ga ook een poging doen zo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 5 september 2011 @ 14:38:43 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101591461
Mrien, hopelijk een goede uitslag! Bj, wat een slopende nachten zeg. Gelukkig doe je het ergens voor. Hier nog steeds een ventje dat tot 7 uur slaapt. Ideaal.
Volgende week ga ik een bezoekje aan mijn werk brengen. Ik wil de baby graag meenemen, maar ik twijfel een beetje hoe. Ik rijd geen auto. Mijn man zou me kunnen rijden, maar het kan zijn dat hij dan niet kan. Ik wil best met de trein gaan maar vind dat wel eng. Ik wil hem in de bondolino meenemen, dat lijkt me het makkelijkst. Het is 20 minuten met de trein en 10 minuten lopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
  maandag 5 september 2011 @ 14:46:09 #161
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101591687
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Aventura het volgende:
Mrien, hopelijk een goede uitslag! Bj, wat een slopende nachten zeg. Gelukkig doe je het ergens voor. Hier nog steeds een ventje dat tot 7 uur slaapt. Ideaal.
Volgende week ga ik een bezoekje aan mijn werk brengen. Ik wil de baby graag meenemen, maar ik twijfel een beetje hoe. Ik rijd geen auto. Mijn man zou me kunnen rijden, maar het kan zijn dat hij dan niet kan. Ik wil best met de trein gaan maar vind dat wel eng. Ik wil hem in de bondolino meenemen, dat lijkt me het makkelijkst. Het is 20 minuten met de trein en 10 minuten lopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gewoon doen, zorgen dat ie heeft gedronken, dan kan ie fijn slapen onderweg. En ik zou zo min mogelijk aan verder spullen meenemen, zodat je niet hoeft te zeulen met van alles.
Ow en wat ik een geweldige tip vond, doe wat druivesuiker of iets te eten in je tas als je op pad gaat. :)
pi_101591903
mrien, duimen voor een goede uitslag..

mevrouw_mus, wat een mooi jochie zeg!

Ik had vandaag mijn eerste dagje op mijn werk weer... Bartje is meegeweest en heeft de hele tijd liggen lachen of liggen slapen, dus dat ging best goed.. Hij lacht echt de hele dag door lijkt het wel

Nu woensdag echt aan de slag...
  maandag 5 september 2011 @ 15:48:35 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101593422
goede tip Juud; van die druivensuiker... ik kreeg laatst een hypo toen ik met mam aan de shop was met dametjes..en pffff dan voel je je wel beroerd hoor...
En idd aventura; gewoon lekker in de doek of bondolino, gewoon doen, went ook vanzelf.. (in het begin is alles een beetje spannend he?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 september 2011 @ 15:51:49 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101593537
zo. even zonder bij te lezen een snelle update hier:

BV gaat zogezegd meer dan prima :D Ik kreeg alleen de vraag of ik al eens iets van groente/fruit gaf; gezegd dat ik rapleyde en toen vroeg ze hoe hij het vond. Geweldig dus O+

Fietsen (in de doek) vind hij heerlijk, dus ik heb wat meer bewegingsvrijheid nu *O* Ik lijk alleen een fietsende kermisattractie :+ (paarse fiets, blauw kinderzitje, geel/oranje/rode draagdoek en last but not least; een felroze fietsmandje voorop _O- ) Arts merkte ook nog op dat dit echt een draagkindje was O+

Mrien: ik hoop dat alles goed gegaan is!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101595452
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Cleany fijn dat het weer wat beter gaat met Evan

Ean was vanmorgen al om 04:00 wakker ze had echt honger maar sliep daarna door tot 09:30 vanaf woensdag mag ik ook weer vroeg (05:30) dat gaat best wel een beetje pijn doen denk ik.
dank je....hij was wat moeilijk, maar hij heeft ook zo z'n goede momenten:
(sorry voor mijn irritante stem)

wel lekker dat ze weer doorsliep F_R!
  maandag 5 september 2011 @ 19:00:51 #166
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101600057
Wat lief! O+

Hoe oud is Evan nu?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101600271
Leuk cleany!!!

mijn vriend is ook al hard aan het oefenen met pappa laten zeggen, maar het lukt nog niet.. :P

Bartje zit nu te spelen met de tenen van mijn vriend, hij pakt nu af en toe hetgene wat je voor hem houdt..
pi_101602066
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef __Isis__ het volgende:
Wat lief! O+

Hoe oud is Evan nu?
11 weken, dus pappa gaat ie nog lang niet zeggen :P
  maandag 5 september 2011 @ 20:06:03 #169
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101603955
Hahaha! Dat duurt nog eventjes inderdaad! :9
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 5 september 2011 @ 20:50:06 #170
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101606735
Vandaag goedgekeurd door de gyn bij nacontrole, was ook wel fijn om de bevalling nog even na te bespreken. Van de week ook de kleine nog even op de weegschaal gehad, ze groeit als kool! :o

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101616867
Yea Olivia *O* *O* gaat goed Isis! :D

Mooie curve ook van Geert.

Lieve Mrien, ik duim voor jullie :* hopelijk blijf je er niet teveel over malen.

Mijn prul heeft keelontsteking ;( zo zielig.
Ik zei gister al dat ze schor was. Het werd eigk alleen maar erger, en waar het eerst nog semi-grappig klonk was het nu gewoon hartverscheurend zielig. Ik ben dus even langs de HAP gereden met haar om na te gaan wat er nou was. Keelontsteking dus, en niet te zuunig ook nie. Arm ding. Uitzieken, paracetamolspiegel aanleggen, koorts/vocht en zulks in de gaten houden en hoestsiroop eventueel geven was het devies.
t moet met een paar dagen weer beter gaan.
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 september 2011 @ 23:30:12 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101617304
en wat betreft eten / antibiotica Migonne? en hoe gaat de BV op dit moment? Ik vermoed dat ze met die pijn in d'r keel ook wel slechter zal drinken of valt wel mee? Beterschap voor je prullie :*

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 05-09-2011 23:30:37 (misplaatste PI ) ]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101617353
beterschap en sterkte Mignonne!
pi_101617646
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef DJMO het volgende:
en wat betreft eten / antibiotica Migonne? en hoe gaat de BV op dit moment? Ik vermoed dat ze met die pijn in d'r keel ook wel slechter zal drinken of valt wel mee? Beterschap voor je prullie :*
Ze krijgt geen antibiotica. Ik ben er zelf niet zo'n fan van en de huisarts ook niet. Hou die antibiotica maar voor als het echt hard nodig is dan bouwt ze er tot die tijd ook geen resistentie voor op.
Uiteraard als het verergerd en ze meer pijnklachten krijgt wordt het een ander verhaal, maar inmiddels slaapt ze gelukkig.

Drinken gaat ronduit k&^%, daar kan ik niets anders van maken. Ze wil wel, maar toch ook niet, vervolgens moet ze weer hoesten van t slijm en daarna weer huilen omdat hoesten pijn doet. Dan weer harder huilen omdat huilen ook pijn doet en zo blijf je eindeloos bezig. Dus voeden is even bout. Ik kolf ernaast om de boel toch goed op peil te houden en om haar eventueel iets uit de fles aan te bieden als het drinken bij mij te pijnlijk is.
Maar goed, ik ben blij dat ik nu in elk geval weet wat er nou precies dwars zit en dat ik daar paracetamol en hoestdrank voor kan geven zodat in elk geval die keel tot rust komt.
Als ze op haar moeder lijkt dan is die ontsteking vrij rap weer vertrokken en is het een recurring issue :')
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 september 2011 @ 23:44:50 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101618040
misschien zeg ik nu iets heel raars, maar als Jan last van z'n keel had, gaf ik wel eens dentinox op een speentje/m'n pink, zodat de boel even verdoofde en hij redelijk normaal kon drinken. Ook tussikind of gewone thijmsiroop hielp hem wel vrij goed.

pi_101622089
Gossie -O-
Das ook zielig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101622294
Ach Mignonne wat sneu voor je kleine muppet, beterschap!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_101623906
Dat is sneu mignonne, beterschap voor je kleintje..
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:48:17 #179
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101623956
ow mignonne :* voor je gummetje
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:51:17 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101624022
Ah gos, beterschap voor je meisje Mignonne :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:30:22 #181
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101635469
Och wat naar... :N , beterschap voor Mignonnes kleine prulleke! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101636351
En Isis, wat doet je meisje het goed zeg!!!
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:12:38 #183
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101639048
Dank je! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101643758
mignonne sterkte met je kleine
Olivia doet goed zeg. Mooie curve.

Hier kwam madame weer om 04:30 en ik werd om 07:00 mijn bed uitgebeld of ik wilde vervangen.
Oke dus mijn 1e officiële werkdag zit er ook weer op.
pi_101649474
Mignonne, wat zielig! Ik hoop dat ze snel opknapt.

DJMO fiets jij met hem in de doek!? Dat is echt zo enorm gevaarlijk, niet doen, echt niet.

Even een snelle update van ons. Tienus was 6500 nog wat gram afgelopen vrijdag en 65 cm. Hij wil heel graag terug naar 4 flessen, maar mag niet van het cb. Nou ja, we kijken wel hoor, ik ga er toch ook niet echt mee vechten.
Gisteren zijn we ook terug geweest naar de osteopaat. Goed nieuws, er zat veel meer beweging in dan de vorige keer. Maar helaas daardoor wel spanning op zijn koppie. Daar waren wij ook achter, want je mocht em niets meer over zijn hoofd trekken. Zou nu moeten opknappen, over twee weken weer terug. Afgelopen vrijdag ook naar de fysio geweest, alvast meting gehad van het hoofd. Ze had het nog niet uitgerekend, maar de conclusie ken ik zo ook wel: scheef. Nou ja, nog 2,5 maand om het te laten bijtrekken.
En verder gaat het hier prima. Meneer verbouwt de box met zijn voeten en past niet meer in de wieg, ligt dus nu al in zijn ledikant. Hij vindt het heerlijk, ik moest slikken. Mijn manneke wordt iets te snel groot.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101650100
Beterschap voor je kleinste Mignonne!

Fietsen in de doek inderdaad niet doen DJMO :N :X

Fijn dat er wat meer beweging inzat Mefke, maar de spanning op het koppie is wel weer minder natuurlijk. Hopelijk gaat het snel beter met de spanning.

Mijn ventje heeft wat nieuws en dat is dus best erg onhandig. Als hij wakker wordt in bed gaat hij dus direct in bed staan. Mja..hij heeft nog niet door hoe hij zonder hard te vallen weer beneden komt. Zodra hij dus staat en niet meer vol kan houden begint hij in paniek heel hard te brullen tot je hem komt redden. Vannacht maakte hij er een spelletje van om elke keer dat ik hem weer in bed terug legde direct te gaan staan }:|
Vannacht sliep hij even bij ons op de kamer ivm onverwacht logeetje maar jeumig, wat een rotnacht was dat. Elke keer dat ik moest hoesten was hij klaar wakker en vrolijk. Uiteindelijk vannacht maar even met hem naar beneden geweest, half uurtje laten spelen en toen sliep hij daarna wel tot vanochtend.

En net was ik even bij de buurvrouw met de babyfoon, maar ik heb dus al 2x snel naar huis moeten rennen om Jelle te "redden" van z'n sta acties. Mijn conclusie is dat hij gewoon nog te jong is voor wat hij doet ;)
pi_101650944
Handig Mrien, zo'n ukkie wat wel kan staan, maar nog niet kan gaan zitten. Hopelijk leert ie het snel.

De spanning op het koppie van Tienus is niet zo leuk, maar wel beter dan geen beweging. Hij kijkt nu alle kanten op, je ziet zijn koppie al ronder worden. Deze keer was ie wakker tijdens de behandeling en dat was wel apart om te zien. Hij ging er soms echt tegenin, met zijn vingertjes proberen de vingers van de osteopaat wegduwen en 'praten'. Maar soms ook echt kreunen. Als het maar helpt, vind ik het best.
pi_101651565
Lastig is dat als ze wel al de helft van een actie kunnen doen, maar het niet kunnen afmaken. Het is ook wel heel zielig Mrien, maar ik moest er ook wel een beetje om lachen.
Eva heeft iets vergelijkbaars in het klein. Ze heeft nu door dat er een speen in haar mond zit, pakt hem er heel netjes uit, maar gaat dan huilen omdat ze geen speen heeft en zwaait er ondertussen driftig mee in de rondte :')
Of ze krijgt em terug in haar mond, maar heeft niet door dat ze hem dan ook moet loslaten, waardoor ze hem net zo snel weer kwijt is. Op het moment blijven we dus lopen naar haar als ze in bed ligt, maar ach......het is ook wel een beetje grappig.

Mignonne, arme mup van je -O- Laten we hopen dat ze er snel vanaf is en ze in ieder geval weer wat beter kan gaan drinken, want anders wordt ze daar ook nog slapjes van.

DJMO, wat Mefke en Mrien ook al zeiden (ik dacht het al eerder, maar ben een beetje draagdoekennoob, dus wilde er eerst niets over zeggen), maar doe je alsjeblieft niet meer fietsen met Geert in de doek? Stel je voor dat er wat gebeurd :X Dat wil je echt niet hoor.

Hier de tweede werkdag gehad en hij viel me erg zwaar. Gisteren was het zo voorbij, met bijkletsen aan alle kanten. Maar afgelopen nacht ging vriend de nachtdienst in en Eva heeft er een beetje een potje van gemaakt, dus heb het bijna ieder uur zien worden op de wekken. Ze besloot vervolgens ook om tegelijk met mij op te staan (06.15, terwijl ze normaal tot minimaal 07.30 slaapt), maar goed, dat heb ik goed kunnen doen in mijn eentje.
Vandaag gewerkt van 08.30 tot 20.30, 21.15 thuis en vriend is net de deur weer uit.
Pfffff, ik hoop dat Eva iets lekkerder slaapt vannacht.
Ik vond het na de lange werkdag ook echt niet meer leuk. Wilde om 14.00 al naar huis, want ik wilde gewoon naar Eva. En dan moeten uitzingen tot 20.30 is écht lang }:| Heb ook echt bijna zitten huilen in de auto terug naar huis.
Hoop dat ik me er gauw beter bij ga voelen, bleeg!
pi_101651783
Mag niet van het cb bestaat niet he!!

Beterschap met je kleine mignonne!

Pfff, wat een lange dag danic! Hoeveel uur werk je dan? Maak je veel van dit soort dagen?
pi_101652161
Troeta, klopt. We kijken het aan en anders krijgt ie gewoon maar 4 flessen. Qua gewicht moet het kunnen.
pi_101652193
Iedere dinsdag Troeta.
Ik werk 27,5 uur per week dus valt mee. Dat is maandag 8,5 uur, dinsdag dus 10,5 uur en vrijdag 8,5 uur.
En hij is vandaag dan extra pittig, omdat ik de nacht ervoor en de vannacht er alleen voor sta. Ik kan niet even op mijn vriend terugvallen.
pi_101652282
Mefke, Tienus is een flinkerd zeg, maar wel in verhouding als ik het zo zie.
Hij is Eva iig allang voorbij! Maar ja, jongen/meisje verschil is er natuurlijk ook.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:13:02 #193
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101652530
@Danic, nou ik wil mijn meisjesbaby van 12 weken morgen wel even op de weegschaal leggen, ik denk dat ze hetzelfde weegt als Tienus, ze is alleen niet zo lang, ik gok 60 cm.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:15:54 #194
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_101652727
Larissa heeft iets heeeuuul belangrijks te vertellen:

Let niet op mijn gebrabbel :P
ps: filmpje wordt later weggehaald ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:17:24 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101652835
En Mefke, wat willen ze dan van het CB, dat je hem 's avonds wakker maakt voor een voeding?
Krijgt ie met 4 voedingen dezelfde hoeveelheid melk binnen als met 5? Ik zou er niet zo probleem van maken, wil het wel met 5 dan doen, komt je met 4 uit en lukt 5 niet, dan is het jammer.

Zei zij die zo'n 7/8 voedingen per dag geeft. Momenteel 10 ivm regeldagen. :D
pi_101652860
Echt? Joh! Maar dan is er ook nog verschil in borstvoeding en flesvoeding.
Joh, alle baby's zijn anders, maar ik vind het apart om te zien dat het verschil zo groot is. En iedereen roept hier (en ik vind het zelf ook) dat Eva zo groot wordt, maar vergeleken met die van jullie is ze echt klein.
De laatste controle op cb was 24 augustus, ze was toen15 weken volgens mij (nu ruim 17). Toen was ze 62,5 cm en 5910 gram.
pi_101653128
Tja, ik denk dat het cb ook doelt op de hoeveelheid melk die zijn niertjes dan in 1x te verwerken krijgen. Schijnt niet zo goed te zijn. Ik werd ook teruggefloten toen Eva met 2 maanden nog maar 5 flessen kreeg ipv 6. We mochten er pas 1 afhalen als ze 4 maanden was. Resultaat (of stomme toevalligheid): ze slaapt niet meer door }:|
Pas als ze 5 maanden was mocht er nog een fles af.
Op dit moment zou ik niet weten hoe ik er een fles af moet halen, maar wellicht dat het beginnen met pap volgende week de nachtvoeding kan schrappen.

Aah Larissa, wat ben je een bescheiden meisje O+
Eva tettert hier de hele kamer bij elkaar haha. Lijken ze toch niet zo op elkaar.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:22:07 #198
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101653161
Iedereen roept tegen mij dat ze zo klein is.... :)
Dan denk ik, nou echt niet, loop er maar eens een kwartiertje mee op de arm, haha...
Ik vind haar al zo groot gegroeid, ook al is het nog een hompie, 'gelukkig' lijkt het nu iets langzamer te gaan. Ik heb kleertjes in maat 56 gehad die ze maar 2 keer aan heeft gehad, echt een aantal outfitts en niet omdat ik zoveel had, maar omdat ze er na 4/5 weken zo'n beetje uit was, dat vond ik zo zonde....
pi_101653358
Dat is ook zonde.
Eva draagt nog 1 pakje maat 56, maar dat is van Feetje en valt echt belachelijk groot. Ze kan het nu fatsoenlijk aan, dus valt als een 62.
Als ik samen met mijn zusje in de kamer zit en zij heeft haar zoontje bij zich (12 weken jonger dan Eva), dan is Eva echt mijn grote, kleine reuzenbaby O+ Zo vreemd om te zien.

We hebben trouwens vandaag van mijn schoonmoeder weer wat rompers maat 62/68 gekregen. Heel lief, maar ik had al gezegd dat als ze zoiets wilde kopen, ze het beter in 74 kon doen, want ze heeft denk ik wel 20 rompers maat 62/68! De kast puilt ervan uit. Zucht......
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:25:21 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101653381
Dat gebrabbel, ik kan dr geen genoeg van krijgen...ik vind dat zooo leuk. Ik ben nogal van het kletsen en manlief ook, onze uk gaat met ons mee 'praten' als we een gesprek voeren.
En ze praat ons na, als we 'awa' zeggen of 'urru', (dat zijn twee geluiden die ze veel maakt) dan zie je haar denken en zegt ze het na.
pi_101653579
En ondertussen alweer een keer naar boven geweest..grapjas. Hoop dat hij me vannacht een beetje laat slapen

Brabbelen is zo leuk, er wordt hier nu elke keer druk geoefend op dada. En Lotte vult dat vervolgens aan met papa, mama, Lotte en het hele rijtje opa, oma etc

Pittig hoor zoveel uur op een dag werken Danic (de dinsdag dan), in combinatie met de nachtdienst inderdaad even extra heavy dan
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:28:54 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101653613
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef danic het volgende:
Echt? Joh! Maar dan is er ook nog verschil in borstvoeding en flesvoeding.
Joh, alle baby's zijn anders, maar ik vind het apart om te zien dat het verschil zo groot is. En iedereen roept hier (en ik vind het zelf ook) dat Eva zo groot wordt, maar vergeleken met die van jullie is ze echt klein.
De laatste controle op cb was 24 augustus, ze was toen15 weken volgens mij (nu ruim 17). Toen was ze 62,5 cm en 5910 gram.
De verschillen zijn soms enorm Danic, en het zegt helemaal niets; tussen mijn beide jongens zit zelfs 12 weken verschil!
Als in; de oudste had dezelfde lengte en hetzelfde gewicht terwijl hij 12 weken ouder was dan de jongste, en dat zowel de meest recente meting (jongste 9 maanden) als de meting daarvoor (jongste 7 maanden).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101653894
Kun je nagaan Leandra. Dat bedoel ik dus. En Eva d'r grafiekjes zien er keurig uit, dus tis niet zo dat ik me zorgen maak hoor. Ze is gewoon een vrij lang, dun meisje. Maar met haar papa en mama zal dat nog wel veranderen, want wij zijn allebei niet superslank.
Ik vind het gewoon heel frappant dat het zo kan verschillen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:34:21 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101654012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Juud79 het volgende:
Dat gebrabbel, ik kan dr geen genoeg van krijgen...ik vind dat zooo leuk. Ik ben nogal van het kletsen en manlief ook, onze uk gaat met ons mee 'praten' als we een gesprek voeren.
En ze praat ons na, als we 'awa' zeggen of 'urru', (dat zijn twee geluiden die ze veel maakt) dan zie je haar denken en zegt ze het na.
Die van ons is echt een RLS-baby, die wacht met babbelen tot niemand anders praat :')
Oma's moeten dat aan de telefoon echt gaan begrijpen, want hij zegt pas wat terug als je stil bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101654598
Even vanaf mijn vakantie. Ons meisje was gister precies 6 maanden! En ze word zo groot en wijs :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:42:34 #206
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101654635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die van ons is echt een RLS-baby, die wacht met babbelen tot niemand anders praat :')
Oma's moeten dat aan de telefoon echt gaan begrijpen, want hij zegt pas wat terug als je stil bent.
*Proest*
Ja, dat doet Lientje ook als ik een 'gesprek' met haar voer.. Veel mensen weten niet dat een baby zo werkt, die lullen maar door en wachten net niet lang genoeg om de baby de tijd te geven om te antwoorden, zo sneu...
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:43:17 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101654691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
Even vanaf mijn vakantie. Ons meisje was gister precies 6 maanden! En ze word zo groot en wijs :D
Ik zag foto's, jullie hebben het leuk daar! ;)
Veel plezier nog!
pi_101654815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Juud79 het volgende:

[..]

*Proest*
Ja, dat doet Lientje ook als ik een 'gesprek' met haar voer.. Veel mensen weten niet dat een baby zo werkt, die lullen maar door en wachten net niet lang genoeg om de baby de tijd te geven om te antwoorden, zo sneu...
Ik vind het ook irritant. Je leest overal dat je het kindje ook de ruimte moet geven om antwoord te geven. Wordt er echt een beetje kriegel van als ze maar doorlullen.

MP, zodra je terug bent uit cp verwachten we een fotospam hè, 6 maanden moet gevierd worden!
pi_101655181
We hebben het zeker leuk :) en ik ga van het weekend even aan een fotospam zitten. Sarah word toch wel zo ontspannen van zwemmen, zo fijn om te zien! De eerste dag viel ze in de zwemring in het water in slaap, schatje <3
pi_101656453
tienus doet tegenwoortdig maatje 68 en nog wat grotere 62. Hij was natuurlijk ook al groot vanaf het begin, 50 ging niet en kleine 50/56 ook niet, 56 wel.

Op 5 flessen zitten we al iets van 8 weken ofzo, dat mocht ook. hij zit daar dan ook meteen mee op z'n max van 1 liter. Maar dankzij de nutritron gaat zo'n fles niet geheel leeg, dus zeg dat ie 5 x 170 binnenkrijgt. Het gaat het cb om het aantal voedingen ivm daling suikerspiegel.
Driekus deed hetzelfde en daar zijn we uiteindelijk naar 4 x 210 gegaan, maar dat mag kennelijk niet meer. Nou ja, we zien wel. Voorlopig groeit ie hiermee zo'n 250 gram per week, lijkt me genoeg.

Danic, waarom mag je niet naar 5 flessen? Als ze toch goed groeit lijkt me dat geen probleem. Beter dan nu al pap gaan geven (daar zt stiekum best wat suiker in)
pi_101657536
Zou ik in de op mogen met mijn zoontje?
Jelle is geboren op 26-8-2011

Dan ga ik me van de week een beetje inlezen hier :)
  woensdag 7 september 2011 @ 00:01:50 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101658838
Ook gefixeerd. :)
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 7 september 2011 @ 04:17:58 #213
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101662497
Met, Seth ueft ook al EVrOntjes vier flessen hier.... Soms nog vijf. Maar wij zijn NIET van het wakker maken, hij krijt vaak 5*180(200) maar heeft vaak ook genoeg aan 4* .... Dan slaapt ie om 9 en komt ie om zes.
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 7 september 2011 @ 04:19:44 #214
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101662500
Crap tel, you get the point. Hier trouwens ook geen feedback gehad van het cb. Hij groeit prima, is actief, en doet netjes drie slaapjes op een dag.
Alexa en Seth zijn lief
pi_101662623
:W hilliebillie
pi_101663471
Nou we mochten nog niet terug naar 5 flessen, omdat ze daar te jong voor was en dat dat niet goed zou zijn voor haar nieren. Dat mocht pas met 4 maanden. Dat is ze dit weekend, maar ik zie die nachtvoeding nog niet verdwijnen en overdag wil ze gewoon 5 flessen.
Over die pap: ik had gevraagd wanneer we met bijvoeding mochten beginnen en met wat dan. Ik had een beetje verwacht te horen te krijgen dat we met 4 maanden mochten gaan beginnen met groenten of fruit (vroeger was het fruit, schijnt nu steeds vaker groenten te worden geadviseerd ivm de fruitsuikers). Maar toen kreeg ik de domper dat ik moest wachten tot 6 maanden, maar dat we eventueel wel met 4 á 5 maanden met pap mochten beginnen.
pi_101663998
Het gaat steeds beter met ons meisje *O* *O* Ben zo trots op dr O+
Ga zo weer naar het ziekenhuis, lekker buidelen met haar.

:*
  woensdag 7 september 2011 @ 09:20:36 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101664093
Wat ontzettend fijn, MJ!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101664402
MJ wat fijn!

En over bijvoeding enzo, cb geeft advies (!).
Ik hou me er dus ook niet altijd aan. Toen ik vond dat Sarah aan wat vaster voedsel toe was toen ben ik dat gaan aanbieden. Nu deed ze er nog niet echt wat mee dus het was te vroeg. Maar ieder kind is anders en heeft andere behoeften en tuurlijk moet je niet te vroeg beginnen is niet goed voor de darmen enzo. Maar ergens tussen de 4 en 6 maanden kun je mijn inziens wel beginnen met het aanbieden van het een en ander, maar ja zo denk ik erover en ik moet zeggen dat ik er nu met Sarah veel makkelijker mee om ga dan met Jaël, toen hield ik me ook echt aan de adviezen van het cb.
pi_101664511
gefeliciteerd Hilliebillie!
wat fijn MJ!

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Juud79 het volgende:
ja he...Evan vind het luier verschonen ook steeds leuker...dan gaat ie ook brabbelen. Gisterochtend vond ik hem trouwens 90 graden gedraaid in bed...hij had de grootste lol. Vandaag lag ie weer normaal in z'n slaapzak. Samen met pappa gedoucht, dat was ook genieten.

In het ziekenhuis maakten ze zich niet zo veel zorgen. Gewoon zelfde voeding en zo aan houden. Hoesten en verkoudheid waren niets bijzonders zeiden ze. Ik was er niet bij, maar hij scheen te gieren van het lachen in het ziekenhuis.

M'n vrouw gaat vandaag weer voor het eerst werken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat...
  woensdag 7 september 2011 @ 10:10:38 #221
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101665139
Het verschilt ook echt per cb. Mijne zegt dat we gewoon moeten doen wat goed voelt. Olivia krijgt al een week of 3 (dus sinds 8 weken) nog maar 5 flessen (3x150, 2x180) en heeft op goede dagen echt een topritme: 6:30 - 10:30 - 14:30 - 18:30 - 22:30 :) . En ze groeit echt als kool!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 7 september 2011 @ 10:22:52 #222
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_101665348
buuh zware nacht: 20:30; 00:00; 2:00; 4:00; 6:00; 7:15; :'(
Geen gehuil of gebrul gelukkig, wel veel geklets.

Oh ja, ik heb een nieuwe voedstoel!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50078464?query=pello
i.c.m. mijn voedingskussen zit hij heeeeeeeerlijk. Ik had eerst een klapstoeltje namelijk en dat begon 's nachts wel zwaar te worden hehehe

Danic: van gebrul ga ik natuurlijk geen filmpjes maken he ;) Maak je maar geen zorgen, dat gebeurt ook vaak genoeg. Zelfs de meiden van het kdv vinden haar "een pittige dame" :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_101665610
MJ, fijn zeg! Heb je alweer nieuwe foto's?

Isis, Olivia groeit als kool zeg. Wow!

Danic, wat een tegenstrijdige berichten geeft het CB zeg. Anne zat met 1 maand (!) al op 5 flessen en dat vonden ze bij ons CB prima. Anne sliep toen ook al door van 22.30-6.30, dus ik kwam echt niet aan 6 flessen. Met ruim 2 maanden wilde ze eigenlijk al naar 4 flessen (sliep van 19.00-7.00) maar ze woog toen nog geen 6 kilo en totdat ze dat woog hebben we haar dus laat in de avond nog wakker gemaakt voor een flesje. Dan dronk ze maar 70-80 cc.
Met 3 maanden en 1 week was ze 6 kilo (op de gok, met 3 mnd was ze 5800 gram ;)) en toen zijn we over gegaan naar 4 flessen.

The_Tankgirl, wat schattig, dat gebrabbel. Ook heel bescheiden inderdaad. Maar oei, wat een nacht :o

MP, gefeliciteerd met de halfjaardag van Sarah! Heeft ze Anne's badpakje al aangehad? :)

Mrien, wat vervelend dat Jelle gaat staan maar niet meer weet hoe hij moet gaan zitten. Anne staat nu ook sinds een week en gelukkig heeft ze al wel door hoe ze weer kan gaan zitten. Maar soms gaat ze ook nog gewoon brullen hoor ;)

Ticootje, nog gefeliciteerd met Leyla! Krijgen we nog een fotospam van de 1-jarige?

Wij horen hier nog maar 10 dagen, dan is Anne jarig :o
Het gaat verder gewoon super hier. Ze 'kletst' ons de oren van het hoofd: papa, mama, dada, jajaja, tata. Het staan heeft ze helemaal ontdekt, kruipen doet ze nog steeds niet, maar ze tijgert echt supersnel zoals zo'n GI Joe barbie die je vroeger kon kopen ;) Verder zit ze aan alles waar ze niet aan mag komen en ligt helemaal in een deuk als je haar daar vandaan plukt ( }:| ), dus een lekker ondernemend typetje. Ze heeft nog steeds maar één tand en we beginnen ons wel een beetje af te vragen of er nog meer tanden gaan komen :')
Morgen weer naar het CB, dus dan volgen de laatste stats. Ik zet in op 75 cm en 9.2 kg ;)
pi_101665926
Tankgirl, ik blijf lachen om die overeenkomsten. Wij hebben die stoel ook en idd in combinatie met het voedingskussen zit het heerlijk _O-
Met gebrul bedoelde ik trouwens niet gehuil hoor, maar het volume van Eva is wat hoger zeg maar :P

Raar hè, die tegenstrijdige berichten. En wat MP zegt, het is advies. Wij gaan dus lekker volgende week beginnen met pap, eens kijken wat ze ervan vindt. En hopelijk slaapt ze erop door. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op het slaapritme van Anne, hoor Fannetje. Dat is echt geweldig _O_
pi_101666043
Ja, ik denk dat iedereen wel jaloers kan zijn op Anne's slaapritme, ze sliep met twee weken al door (van 23.00-5.30).

Maar de laatste tijd heeft ze soms wel wat moeite met in slaap komen. Vooral de maandag is een favoriete avond om een uur te huilen. Maar ach, als ze eenmaal slaapt, dan is het eigenlijk altijd ook wel de hele nacht. Vaak wordt ze ergens tussen 5.30-6.30 wel wakker, maar dan krijgt ze haar speen en slaapt ze nog tot 7.30-8.00 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')