abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101622089
Gossie -O-
Das ook zielig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101622294
Ach Mignonne wat sneu voor je kleine muppet, beterschap!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_101623906
Dat is sneu mignonne, beterschap voor je kleintje..
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:48:17 #179
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101623956
ow mignonne :* voor je gummetje
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:51:17 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101624022
Ah gos, beterschap voor je meisje Mignonne :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:30:22 #181
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101635469
Och wat naar... :N , beterschap voor Mignonnes kleine prulleke! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101636351
En Isis, wat doet je meisje het goed zeg!!!
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:12:38 #183
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101639048
Dank je! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101643758
mignonne sterkte met je kleine
Olivia doet goed zeg. Mooie curve.

Hier kwam madame weer om 04:30 en ik werd om 07:00 mijn bed uitgebeld of ik wilde vervangen.
Oke dus mijn 1e officiële werkdag zit er ook weer op.
pi_101649474
Mignonne, wat zielig! Ik hoop dat ze snel opknapt.

DJMO fiets jij met hem in de doek!? Dat is echt zo enorm gevaarlijk, niet doen, echt niet.

Even een snelle update van ons. Tienus was 6500 nog wat gram afgelopen vrijdag en 65 cm. Hij wil heel graag terug naar 4 flessen, maar mag niet van het cb. Nou ja, we kijken wel hoor, ik ga er toch ook niet echt mee vechten.
Gisteren zijn we ook terug geweest naar de osteopaat. Goed nieuws, er zat veel meer beweging in dan de vorige keer. Maar helaas daardoor wel spanning op zijn koppie. Daar waren wij ook achter, want je mocht em niets meer over zijn hoofd trekken. Zou nu moeten opknappen, over twee weken weer terug. Afgelopen vrijdag ook naar de fysio geweest, alvast meting gehad van het hoofd. Ze had het nog niet uitgerekend, maar de conclusie ken ik zo ook wel: scheef. Nou ja, nog 2,5 maand om het te laten bijtrekken.
En verder gaat het hier prima. Meneer verbouwt de box met zijn voeten en past niet meer in de wieg, ligt dus nu al in zijn ledikant. Hij vindt het heerlijk, ik moest slikken. Mijn manneke wordt iets te snel groot.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101650100
Beterschap voor je kleinste Mignonne!

Fietsen in de doek inderdaad niet doen DJMO :N :X

Fijn dat er wat meer beweging inzat Mefke, maar de spanning op het koppie is wel weer minder natuurlijk. Hopelijk gaat het snel beter met de spanning.

Mijn ventje heeft wat nieuws en dat is dus best erg onhandig. Als hij wakker wordt in bed gaat hij dus direct in bed staan. Mja..hij heeft nog niet door hoe hij zonder hard te vallen weer beneden komt. Zodra hij dus staat en niet meer vol kan houden begint hij in paniek heel hard te brullen tot je hem komt redden. Vannacht maakte hij er een spelletje van om elke keer dat ik hem weer in bed terug legde direct te gaan staan }:|
Vannacht sliep hij even bij ons op de kamer ivm onverwacht logeetje maar jeumig, wat een rotnacht was dat. Elke keer dat ik moest hoesten was hij klaar wakker en vrolijk. Uiteindelijk vannacht maar even met hem naar beneden geweest, half uurtje laten spelen en toen sliep hij daarna wel tot vanochtend.

En net was ik even bij de buurvrouw met de babyfoon, maar ik heb dus al 2x snel naar huis moeten rennen om Jelle te "redden" van z'n sta acties. Mijn conclusie is dat hij gewoon nog te jong is voor wat hij doet ;)
pi_101650944
Handig Mrien, zo'n ukkie wat wel kan staan, maar nog niet kan gaan zitten. Hopelijk leert ie het snel.

De spanning op het koppie van Tienus is niet zo leuk, maar wel beter dan geen beweging. Hij kijkt nu alle kanten op, je ziet zijn koppie al ronder worden. Deze keer was ie wakker tijdens de behandeling en dat was wel apart om te zien. Hij ging er soms echt tegenin, met zijn vingertjes proberen de vingers van de osteopaat wegduwen en 'praten'. Maar soms ook echt kreunen. Als het maar helpt, vind ik het best.
pi_101651565
Lastig is dat als ze wel al de helft van een actie kunnen doen, maar het niet kunnen afmaken. Het is ook wel heel zielig Mrien, maar ik moest er ook wel een beetje om lachen.
Eva heeft iets vergelijkbaars in het klein. Ze heeft nu door dat er een speen in haar mond zit, pakt hem er heel netjes uit, maar gaat dan huilen omdat ze geen speen heeft en zwaait er ondertussen driftig mee in de rondte :')
Of ze krijgt em terug in haar mond, maar heeft niet door dat ze hem dan ook moet loslaten, waardoor ze hem net zo snel weer kwijt is. Op het moment blijven we dus lopen naar haar als ze in bed ligt, maar ach......het is ook wel een beetje grappig.

Mignonne, arme mup van je -O- Laten we hopen dat ze er snel vanaf is en ze in ieder geval weer wat beter kan gaan drinken, want anders wordt ze daar ook nog slapjes van.

DJMO, wat Mefke en Mrien ook al zeiden (ik dacht het al eerder, maar ben een beetje draagdoekennoob, dus wilde er eerst niets over zeggen), maar doe je alsjeblieft niet meer fietsen met Geert in de doek? Stel je voor dat er wat gebeurd :X Dat wil je echt niet hoor.

Hier de tweede werkdag gehad en hij viel me erg zwaar. Gisteren was het zo voorbij, met bijkletsen aan alle kanten. Maar afgelopen nacht ging vriend de nachtdienst in en Eva heeft er een beetje een potje van gemaakt, dus heb het bijna ieder uur zien worden op de wekken. Ze besloot vervolgens ook om tegelijk met mij op te staan (06.15, terwijl ze normaal tot minimaal 07.30 slaapt), maar goed, dat heb ik goed kunnen doen in mijn eentje.
Vandaag gewerkt van 08.30 tot 20.30, 21.15 thuis en vriend is net de deur weer uit.
Pfffff, ik hoop dat Eva iets lekkerder slaapt vannacht.
Ik vond het na de lange werkdag ook echt niet meer leuk. Wilde om 14.00 al naar huis, want ik wilde gewoon naar Eva. En dan moeten uitzingen tot 20.30 is écht lang }:| Heb ook echt bijna zitten huilen in de auto terug naar huis.
Hoop dat ik me er gauw beter bij ga voelen, bleeg!
pi_101651783
Mag niet van het cb bestaat niet he!!

Beterschap met je kleine mignonne!

Pfff, wat een lange dag danic! Hoeveel uur werk je dan? Maak je veel van dit soort dagen?
pi_101652161
Troeta, klopt. We kijken het aan en anders krijgt ie gewoon maar 4 flessen. Qua gewicht moet het kunnen.
pi_101652193
Iedere dinsdag Troeta.
Ik werk 27,5 uur per week dus valt mee. Dat is maandag 8,5 uur, dinsdag dus 10,5 uur en vrijdag 8,5 uur.
En hij is vandaag dan extra pittig, omdat ik de nacht ervoor en de vannacht er alleen voor sta. Ik kan niet even op mijn vriend terugvallen.
pi_101652282
Mefke, Tienus is een flinkerd zeg, maar wel in verhouding als ik het zo zie.
Hij is Eva iig allang voorbij! Maar ja, jongen/meisje verschil is er natuurlijk ook.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:13:02 #193
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101652530
@Danic, nou ik wil mijn meisjesbaby van 12 weken morgen wel even op de weegschaal leggen, ik denk dat ze hetzelfde weegt als Tienus, ze is alleen niet zo lang, ik gok 60 cm.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:15:54 #194
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_101652727
Larissa heeft iets heeeuuul belangrijks te vertellen:

Let niet op mijn gebrabbel :P
ps: filmpje wordt later weggehaald ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:17:24 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101652835
En Mefke, wat willen ze dan van het CB, dat je hem 's avonds wakker maakt voor een voeding?
Krijgt ie met 4 voedingen dezelfde hoeveelheid melk binnen als met 5? Ik zou er niet zo probleem van maken, wil het wel met 5 dan doen, komt je met 4 uit en lukt 5 niet, dan is het jammer.

Zei zij die zo'n 7/8 voedingen per dag geeft. Momenteel 10 ivm regeldagen. :D
pi_101652860
Echt? Joh! Maar dan is er ook nog verschil in borstvoeding en flesvoeding.
Joh, alle baby's zijn anders, maar ik vind het apart om te zien dat het verschil zo groot is. En iedereen roept hier (en ik vind het zelf ook) dat Eva zo groot wordt, maar vergeleken met die van jullie is ze echt klein.
De laatste controle op cb was 24 augustus, ze was toen15 weken volgens mij (nu ruim 17). Toen was ze 62,5 cm en 5910 gram.
pi_101653128
Tja, ik denk dat het cb ook doelt op de hoeveelheid melk die zijn niertjes dan in 1x te verwerken krijgen. Schijnt niet zo goed te zijn. Ik werd ook teruggefloten toen Eva met 2 maanden nog maar 5 flessen kreeg ipv 6. We mochten er pas 1 afhalen als ze 4 maanden was. Resultaat (of stomme toevalligheid): ze slaapt niet meer door }:|
Pas als ze 5 maanden was mocht er nog een fles af.
Op dit moment zou ik niet weten hoe ik er een fles af moet halen, maar wellicht dat het beginnen met pap volgende week de nachtvoeding kan schrappen.

Aah Larissa, wat ben je een bescheiden meisje O+
Eva tettert hier de hele kamer bij elkaar haha. Lijken ze toch niet zo op elkaar.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:22:07 #198
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101653161
Iedereen roept tegen mij dat ze zo klein is.... :)
Dan denk ik, nou echt niet, loop er maar eens een kwartiertje mee op de arm, haha...
Ik vind haar al zo groot gegroeid, ook al is het nog een hompie, 'gelukkig' lijkt het nu iets langzamer te gaan. Ik heb kleertjes in maat 56 gehad die ze maar 2 keer aan heeft gehad, echt een aantal outfitts en niet omdat ik zoveel had, maar omdat ze er na 4/5 weken zo'n beetje uit was, dat vond ik zo zonde....
pi_101653358
Dat is ook zonde.
Eva draagt nog 1 pakje maat 56, maar dat is van Feetje en valt echt belachelijk groot. Ze kan het nu fatsoenlijk aan, dus valt als een 62.
Als ik samen met mijn zusje in de kamer zit en zij heeft haar zoontje bij zich (12 weken jonger dan Eva), dan is Eva echt mijn grote, kleine reuzenbaby O+ Zo vreemd om te zien.

We hebben trouwens vandaag van mijn schoonmoeder weer wat rompers maat 62/68 gekregen. Heel lief, maar ik had al gezegd dat als ze zoiets wilde kopen, ze het beter in 74 kon doen, want ze heeft denk ik wel 20 rompers maat 62/68! De kast puilt ervan uit. Zucht......
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:25:21 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101653381
Dat gebrabbel, ik kan dr geen genoeg van krijgen...ik vind dat zooo leuk. Ik ben nogal van het kletsen en manlief ook, onze uk gaat met ons mee 'praten' als we een gesprek voeren.
En ze praat ons na, als we 'awa' zeggen of 'urru', (dat zijn twee geluiden die ze veel maakt) dan zie je haar denken en zegt ze het na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')