Kom ik een weekje vakantie vieren daar.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dan ga ik een bordje in de tuin zetten "mede mogelijk gemaakt dankzij Cerbie's belastingcentjes".
Alsof je vrijwillig in Groningen wilt komen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kom ik een weekje vakantie vieren daar.
Zie het als Las Vegas, een leuke stad in het midden van de woestijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alsof je vrijwillig in Groningen wilt komen.
*edit* nouja oke, Groningen zelf is wel leuk, maar je moet eerst vier uur door niemandsland reizen voor je er bent.
Das een hoop geld.quote:
4 maanden maximaal lenen.quote:
Mwoah.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4 maanden maximaal lenen.
Dat is het wel waard.
Jij gooit echt alles op fiscaal recht hèquote:
Niet zo tegen Saturday Morning Breakfast Cereal.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opzouten met je stomme cartoons.
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gooit echt alles op fiscaal recht hè?
Ik doe er dan ook langer over.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:32 schreef Reya het volgende:
Eénjarige masters zijn bedoeld voor vrouwen.
Pure indoctrinatie.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kreeg vandaag te horen dat 80% binnen 2 weken een baan had.
Als rechtsbijstandjuristje zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze hebben Zolcon ook wijsgemaakt dat je met politicologie makkelijk aan een baan komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bij de FNV.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als rechtsbijstandjuristje zeker?
O gruwelquote:
quote:
Wat een sweetie.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Angola verkiest haar mooiste slachtoffer van de landmijnen. De winnares krijgt een prothese.
Nee. Haar borsten hangen te laag.quote:
't olde lantschapquote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dan Drenthe. Brabant was tenminste nog een generaliteitsland, maar Drenthe was helemaal niets.
Mensen of woningen hebben er inderdaad meer aanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze hadden de provincie nooit internet moeten geven.
Dat komt vast door al die scherven van die landmijnquote:Op donderdag 1 september 2011 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Haar borsten hangen te laag.
apenvingerquote:Op donderdag 1 september 2011 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Haar borsten hangen te laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |