liev van me hèquote:
quote:
sta ik nog op de lijstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
Sorry zit even de transfers bij skysports te volgen
Ik weet dus alleen nu niet of het een echte rolwolk was. Ja boven Noord ging het behoorlijk te keer. Maar de wolk zelf was erg traag met verplaatsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Drassss het volgende:
Tja zo'n rolwolk komt niet zomaar natuurlijk. Was het een grote bui?
zat nog niet goed in het draadje, en dat weer hoort hier niet thuisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij last van lapo-angst
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zat nog niet goed in het draadje, en dat weer hoort hier niet thuis![]()
Zat er onweer in de bui?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dus alleen nu niet of het een echte rolwolk was. Ja boven Noord ging het behoorlijk te keer. Maar de wolk zelf was erg traag met verplaatsen.
Heb geen ontladingen op buienradar gezien, dus zal wel nietquote:
Wil kokkie volgens mij ook echt niet hoor..... Jonnie en Thèrésa vind ie geloof ik niet echt iets (wel de smaak, maar niet dat gepriegel)quote:
Vrees dat het niet een echte rolwolk was...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb geen ontladingen op buienradar gezien, dus zal wel niet
Duidelijk.... en in een echte rolwolk hoor je dus ook rotatie te kunnen zien, vandaar de naam rolwolk toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vrees dat het niet een echte rolwolk was...
een warm land waar veel manana gezegd wordt lijkt me wel watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil kokkie volgens mij ook echt niet hoor..... Jonnie en Thèrésa vind ie niet echt iets (wel de smaak, maar niet dat gepriegel)
Je bedoeld een warm land waar straatschoffies de hele dag met hun hand op bedelen om mañanaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
een warm land waar veel manana gezegd wordt lijkt me wel wat
Na zo'n rolwolk komt er vaak ( ellendig ) veel onweer. Vandaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duidelijk.... en in een echte rolwolk hoor je dus ook rotatie te kunnen zien, vandaar de naam rolwolk toch?
eerst een andere foon danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bedoeld een warm land waar straatschoffies de hele dag met hun hand op bedelen om mañana![]()
Behoord tot de mogelijkheden als je de 10e geluk hebt
Ik zal de volgende keer gewoon lak hebben aan mijn collega's en onder het mom van wetenschappelijk onderzoek gewoon rustig de tijd nemen om goede foto's / filmpjes te makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na zo'n rolwolk komt er vaak ( ellendig ) veel onweer. VandaarDie rotatie staat er trouwens helemaal los van. Ik vroeg me af wat je gezien had, vandaar
quote:
reken nergens op. Geef alleen geluk wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen en je weet het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |