liev van me hèquote:
quote:
sta ik nog op de lijstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
Sorry zit even de transfers bij skysports te volgen
Ik weet dus alleen nu niet of het een echte rolwolk was. Ja boven Noord ging het behoorlijk te keer. Maar de wolk zelf was erg traag met verplaatsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Drassss het volgende:
Tja zo'n rolwolk komt niet zomaar natuurlijk. Was het een grote bui?
zat nog niet goed in het draadje, en dat weer hoort hier niet thuisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij last van lapo-angst
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zat nog niet goed in het draadje, en dat weer hoort hier niet thuis![]()
Zat er onweer in de bui?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dus alleen nu niet of het een echte rolwolk was. Ja boven Noord ging het behoorlijk te keer. Maar de wolk zelf was erg traag met verplaatsen.
Heb geen ontladingen op buienradar gezien, dus zal wel nietquote:
Wil kokkie volgens mij ook echt niet hoor..... Jonnie en Thèrésa vind ie geloof ik niet echt iets (wel de smaak, maar niet dat gepriegel)quote:
Vrees dat het niet een echte rolwolk was...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb geen ontladingen op buienradar gezien, dus zal wel niet
Duidelijk.... en in een echte rolwolk hoor je dus ook rotatie te kunnen zien, vandaar de naam rolwolk toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vrees dat het niet een echte rolwolk was...
een warm land waar veel manana gezegd wordt lijkt me wel watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil kokkie volgens mij ook echt niet hoor..... Jonnie en Thèrésa vind ie niet echt iets (wel de smaak, maar niet dat gepriegel)
Je bedoeld een warm land waar straatschoffies de hele dag met hun hand op bedelen om mañanaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
een warm land waar veel manana gezegd wordt lijkt me wel wat
Na zo'n rolwolk komt er vaak ( ellendig ) veel onweer. Vandaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duidelijk.... en in een echte rolwolk hoor je dus ook rotatie te kunnen zien, vandaar de naam rolwolk toch?
eerst een andere foon danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bedoeld een warm land waar straatschoffies de hele dag met hun hand op bedelen om mañana![]()
Behoord tot de mogelijkheden als je de 10e geluk hebt
Ik zal de volgende keer gewoon lak hebben aan mijn collega's en onder het mom van wetenschappelijk onderzoek gewoon rustig de tijd nemen om goede foto's / filmpjes te makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na zo'n rolwolk komt er vaak ( ellendig ) veel onweer. VandaarDie rotatie staat er trouwens helemaal los van. Ik vroeg me af wat je gezien had, vandaar
quote:
reken nergens op. Geef alleen geluk wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen en je weet het weer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
reken nergens op. Geef alleen geluk weg![]()
zus had ¤ 50 op een lot van mij
Als de andere helft je nog meerquote:
truste muis, slaap lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
beetje moe ga [ afbeelding ] en richting holletje
slaap lekker
Grmbl.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:37 schreef Sporti het volgende:
Hier uitstekend fietsweer rondje van 60 km. bij +22 heerlijk dus!
Sorry Disana
Do doet mee en die Nicholas van de Pfaffs, de rest weet ik niet meer, schijnen ook BNérs en BVérs te zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 19:17 schreef Leandra het volgende:
Verrek ja, ik hoop dat N. iig op tijd thuis is.
We hebben zowel de uitzending waarin de kandidaten gepresenteerd werden als de herhaling daarvan gemist![]()
Eens even checken of er alweer een ER-topic is, want ik weet nu niet eens wie er meedoen
Expeditie Robinson 2011 / seizoen 13 alweer!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:17 schreef Leandra het volgende:
Verrek ja, ik hoop dat N. iig op tijd thuis is.
We hebben zowel de uitzending waarin de kandidaten gepresenteerd werden als de herhaling daarvan gemist![]()
Eens even checken of er alweer een ER-topic is, want ik weet nu niet eens wie er meedoen
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Expeditie Robinson 2011 / seizoen 13 alweer!
Daar staat in de OP tenminste een lijst met de namen van de deelnemers. Misschien kun je ze er nog even bij zoeken.
Ik heb mijn oog op het fotomodel Do laten vallen. Dat ze maar flink veel mag afzien
Oh dan ben ik in de war. Het was zo'n verwaand mormel, dus ja, dat ze maar veel ongedierte in haar bedje mag vindenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Do is een zangeres, het fotomodel van HNTM doet idd ook mee, Sylvia heet die, die mag idd flink afzien, is net afgekickt
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war. Het was zo'n verwaand mormel, dus ja, dat ze maar veel ongedierte in haar bedje mag vinden
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ja straks lekker Expeditie Robinson kijken en vanaf volgende week toch weer Fort Boyard?
Do de zangeres is wel leuk, dat fotomodel was geloof ik sowieso al van het keurige fotomodellenpad geraakt en in de naastgelegen sloot beland, dus die zou nog wel eens strontirritant en arrogant kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Expeditie Robinson 2011 / seizoen 13 alweer!
Daar staat in de OP tenminste een lijst met de namen van de deelnemers. Misschien kun je ze er nog even bij zoeken.
Ik heb mijn oog op het fotomodel Do laten vallen. Dat ze maar flink veel mag afzien
Alleen modellen is misschien iets minder maar we kunnen eerst wel kijken of het wat is. In combinatie met spinnen kan het wel leuke beelden opleverenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
5 september, met alleen maar modellen
Ja, was ze ook in het voorfilmpje. Vandaar dat ik me verheug op een lang en gekweld verblijf van deze dame.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Do de zangeres is wel leuk, dat fotomodel was geloof ik sowieso al van het keurige fotomodellenpad geraakt en in de naastgelegen sloot beland, dus die zou nog wel eens strontirritant en arrogant kunnen zijn.
zeker als ze nog met afkickverschijnselen te maken hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
Ik was vorig jaar een beetje ER-moe, maar heb er nu wel weer zin in.
Irritante (ex-) fotomodellen zijn uiteraard een zegen voor zo'n programma.
Even wat Sylvia quoten uit de gidsquote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zeker als ze nog met afkickverschijnselen te maken hebben
quote:Ze zeurden over dat ik te vaak lag te zonnen. Maar wat moet je dan op een onbewoond eiland met mooie palmbomen? Voedsel zoeken misschien? Dat heb ik wel gedaan, hoor. Maar vuurtjes maken liet ik over aan andere mensen, daar had ik geen zin in
quote:Ik had natuurlijk geen scheermes of zeep, dus probeerde ik zelf overal maar een beautyproduct uit te halen. Zelfgemaakte zandschrub bijvoorbeeld
Tssssquote:Op donderdag 1 september 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Drassssje, ook een prettig avondje. Ook aan een koffietje?
Dat kon je natuurlijk een beetje verwachtenquote:
Dat klinkt al veelbelovendquote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even wat Sylvia quoten uit de gids
[..]
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kon je natuurlijk een beetje verwachten
Die Laurettta Gerards was in de introductie ook al aan het janken, denk dat het wel leuk gaat wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt al veelbelovend![]()
De andere deelnemers (ik kende er echt niet een) leken me wel aardig, da's dus nog even afwachten of er toch nog meer loeders in zitten die je graag het slechtste toewenst.
Dus nu begin ook jij je een beetje zorgen te maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Muis, zondag maar een tripje naar Groningen? Een soort spoorloos maken we er van.
Dat niet, maar een tripje naar grunn kan altijdquote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu begin ook jij je een beetje zorgen te maken?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat niet, maar een tripje naar grunn kan altijd
Ik nog nooit...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben daar al zeker in geen 8 jaar geweest
Toen ik nog op de lagere school zat maakten we in de vakanties van die dagtochtjes. Steevast een dag naar Groningen, de Martini-toren beklimmen.quote:
Tja vanuit het zuiden is het al een hele dagtocht om in Groningen te komen, laat staan nog iets doenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat maakten we in de vakanties van die dagtochtjes. Steevast een dag naar Groningen, de Martini-toren beklimmen.
Daarna nog een keer geweest voor de promotie van een neef, en later voor zijn bruiloft.
Vanuit Amsterdam ook 2 uur met de auto hoor, dus aan reistijd een halve dag. Ben nog nooit op Lauwersoog geweest.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja vanuit het zuiden is het al een hele dagtocht om in Groningen te komen, laat staan nog iets doenIk ben 1x in de provincie geweest ( Lauwersoog ) en dat was het dan...
Ik ging er ook met 80 km/h doorheenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam ook 2 uur met de auto hoor, dus aan reistijd een halve dag. Ben nog nooit op Lauwersoog geweest.
Ja geen wonder dat je dan vanuit het zuiden er een dag over doet om in Grunn te komen. Als je maar 80 km/u rijdtquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ging er ook met 80 km/h doorheen
Je mag daar maar 80quote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja geen wonder dat je dan vanuit het zuiden er een dag over doet om in Grunn te komen. Als je maar 80 km/u rijdt
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Drassss het volgende:
Het was me toch een godsgruwelijk lekkere dag he!
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zeker als ze nog met afkickverschijnselen te maken hebben
Lauwersoog, daar ben ik ook geweest, verder niet in Groningenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja vanuit het zuiden is het al een hele dagtocht om in Groningen te komen, laat staan nog iets doenIk ben 1x in de provincie geweest ( Lauwersoog ) en dat was het dan...
Ook met 80km/u erdoor heenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Lauwersoog, daar ben ik ook geweest, verder niet in Groningen
Onweer erbij?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss rolwolken in ER
En Cyclonen![]()
quote:
Ah een beestjequote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lette net niet op maar was een tropische storm met een naam
Was bebeng![]()
http://www.wfp.org/maps/p(...)d-people-10-may-2011
quote:
Ceetjequote:Op donderdag 1 september 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
halloooooo allemaal![]()
![]()
Ik ben d'r weer![]()
![]()
De leraar van mijn oudste dochter was gezellig![]()
Schonk zelfs een wijntje
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Haai Drassss
het valt me nu pas op, maar hier heet ik Ceetje
Ging mijn koffie bijnaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Haai Drassss
het valt me nu pas op, maar hier heet ik Ceetje
dat zijn mijn initialen, op mijn werk moet ik die heel veel gebruiken, en daar noemt iedereen me altijd CeetjeVeetje. Toen ik hier account aanmaakte, wilde ik eerst Cee, maar die was er al eentje (zie ER topic enzo), toen heb ik er dus maar mijn kantoor koosnaampje van gemaaktquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zijn mijn initialen, op mijn werk moet ik die heel veel gebruiken, en daar noemt iedereen me altijd CeetjeVeetje. Toen ik hier account aanmaakte, wilde ik eerst Cee, maar die was er al eentje (zie ER topic enzo), toen heb ik er dus maar mijn kantoor koosnaampje van gemaakt
nee, maar mijn moeder zit momenteel in Oostenrijk, en die heet geen Ceetje maar Mary (heb ik je geloof ik al eens verteld)quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
duidelijk...... Ja je hebt nooit geweten dat je 'moeder' ook aan het FOK!en was he
Weet ik tochquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar mijn moeder zit momenteel in Oostenrijk, en die heet geen Ceetje maar Mary (heb ik je geloof ik al eens verteld)
Weet niet of het herhaald wordt, komt wel op RTL XL, maar schijnt maar de eerste week gratis terug te zien te zijn, daarna 3 euroquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer heb al veel gemist van ER, even kijken wanneer de herhaling komt. Had het op opnemen gezet, maar House moest ook al......
oh, da's me dan ontgaan, maar iddquote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Maar iemand maakte dat grapje toen Cee en jij voor het eerst in één topic opdoken (ik had haar al eerder gezien) "Cee - Ceetje we hebben moeder en dochter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |