Je oude klas is chill, maar deze kan ook heel chill zijn. Verandering is onderdeel van het leven, het is het verloop van het leven en biedt nieuwe kansen en uitdagingen. Ga ze met positief tegemoet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar me 2 oude klassen waren echt fucking chill, en ik chillde toch altijd met me 3e klas
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah gewoon lekker simpel lapohunten dan weten we zeker dat het topic asap weg is
Maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je oude klas is chill, maar deze kan ook heel chill zijn. Verandering is onderdeel van het leven, het is het verloop van het leven en biedt nieuwe kansen en uitdagingen. Ga ze met positief tegemoet.
Dit klinkt echt als crap van zo'n astroloog.
hahahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb morgen nieuwe klas
ik hoop dat ik een bazenklas heb
En dat komt van een autist, had je niet verwacht hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Nieuwe mensen leren kennen, moet je zien als iets positiefs.
dude, dat is gewoon logischquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat komt van een autist, had je niet verwacht hè?
Ik weet het.
nee, mijn oude klasgenoten zijn leuk genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat komt van een autist, had je niet verwacht hè?
Ik weet het.
Ja, maar de meeste autisten ervaren mensen ontmoeten niet als iets positief. Er zitten mensen bij mij op school die lopen constant rondjes in de pauze, want als ze stil staan kunnen ze worden aangesproken. Daar voelen ze zich ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dude, dat is gewoon logisch
Dus er is een limiet aan de hoeveelheid leuke mensen die je mag kennen? Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef speedking het volgende:
[..]
nee, mijn oude klasgenoten zijn leuk genoeg
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus er is een limiet aan de hoeveelheid leuke mensen die je mag kennen? Dat wist ik niet.
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste autisten ervaren mensen ontmoeten niet als iets positief. Er zitten mensen bij mij op school die lopen constant rondjes in de pauze, want als ze stil staan kunnen ze worden aangesproken. Daar voelen ze zich ongemakkelijk bij.
Tijdens mijn middelbare schooltijd zat er maar 1 zoeen persoon in mijn jaar. Elke pauze kwam ie minimaal 4 keer voorbij lopen. Het was op een gegeven moment gewoon zielig om te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste autisten ervaren mensen ontmoeten niet als iets positief. Er zitten mensen bij mij op school die lopen constant rondjes in de pauze, want als ze stil staan kunnen ze worden aangesproken. Daar voelen ze zich ongemakkelijk bij.
Daar heb je nooit bij stilgestaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
Heb daar nooit bij stilgestaan eigenlijk. Liepen ook van die types rond op mijn school en niet aan gedacht dat ze misschien wel autistisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |