Je oude klas is chill, maar deze kan ook heel chill zijn. Verandering is onderdeel van het leven, het is het verloop van het leven en biedt nieuwe kansen en uitdagingen. Ga ze met positief tegemoet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar me 2 oude klassen waren echt fucking chill, en ik chillde toch altijd met me 3e klas
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah gewoon lekker simpel lapohunten dan weten we zeker dat het topic asap weg is
Maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je oude klas is chill, maar deze kan ook heel chill zijn. Verandering is onderdeel van het leven, het is het verloop van het leven en biedt nieuwe kansen en uitdagingen. Ga ze met positief tegemoet.
Dit klinkt echt als crap van zo'n astroloog.
hahahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb morgen nieuwe klas
ik hoop dat ik een bazenklas heb
En dat komt van een autist, had je niet verwacht hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Nieuwe mensen leren kennen, moet je zien als iets positiefs.
dude, dat is gewoon logischquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat komt van een autist, had je niet verwacht hè?
Ik weet het.
nee, mijn oude klasgenoten zijn leuk genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat komt van een autist, had je niet verwacht hè?
Ik weet het.
Ja, maar de meeste autisten ervaren mensen ontmoeten niet als iets positief. Er zitten mensen bij mij op school die lopen constant rondjes in de pauze, want als ze stil staan kunnen ze worden aangesproken. Daar voelen ze zich ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dude, dat is gewoon logisch
Dus er is een limiet aan de hoeveelheid leuke mensen die je mag kennen? Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef speedking het volgende:
[..]
nee, mijn oude klasgenoten zijn leuk genoeg
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus er is een limiet aan de hoeveelheid leuke mensen die je mag kennen? Dat wist ik niet.
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste autisten ervaren mensen ontmoeten niet als iets positief. Er zitten mensen bij mij op school die lopen constant rondjes in de pauze, want als ze stil staan kunnen ze worden aangesproken. Daar voelen ze zich ongemakkelijk bij.
Tijdens mijn middelbare schooltijd zat er maar 1 zoeen persoon in mijn jaar. Elke pauze kwam ie minimaal 4 keer voorbij lopen. Het was op een gegeven moment gewoon zielig om te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste autisten ervaren mensen ontmoeten niet als iets positief. Er zitten mensen bij mij op school die lopen constant rondjes in de pauze, want als ze stil staan kunnen ze worden aangesproken. Daar voelen ze zich ongemakkelijk bij.
Daar heb je nooit bij stilgestaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
Heb daar nooit bij stilgestaan eigenlijk. Liepen ook van die types rond op mijn school en niet aan gedacht dat ze misschien wel autistisch zijn.
hjbquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daar heb je nooit bij stilgestaanAutist!
Tsja, als je ze aanspreekt kan het helemaal verkeerd aflopen volgens sommige leraren, die mensen die rondjes lopen worden dan ook grotendeels genegeerd. Het is helemaal niet speciaal op speciaal onderwijs en dus trekt het weinig aandacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdens mijn middelbare schooltijd zat er maar 1 zoeen persoon in mijn jaar. Elke pauze kwam ie minimaal 4 keer voorbij lopen. Het was op een gegeven moment gewoon zielig om te zien.
Nou, nu weet je wat je moet overwegen als je iemand weer rondjes ziet lopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
Heb daar nooit bij stilgestaan eigenlijk. Liepen ook van die types rond op mijn school en niet aan gedacht dat ze misschien wel autistisch zijn.
Bij ons op school zaten twee van dat soort types. Eentje liep de heletijd op de 1e verdieping rond terwijl je daar niet mocht rondlopen tijdens de pauze. De andere liep de heletijd in de aula rond met zijn hoofd naar de grond gericht en zn oversized eastpacktas naar boven gericht, zijn bijnaam was tegeltjestellerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdens mijn middelbare schooltijd zat er maar 1 zoeen persoon in mijn jaar. Elke pauze kwam ie minimaal 4 keer voorbij lopen. Het was op een gegeven moment gewoon zielig om te zien.
Wel jammer, is het een school voor speciaal ow doen ze er niet eens iets aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsja, als je ze aanspreekt kan het helemaal verkeerd aflopen volgens sommige leraren, die mensen die rondjes lopen worden dan ook grotendeels genegeerd. Het is helemaal niet speciaal op speciaal onderwijs en dus trekt het weinig aandacht.
Nee durf ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, nu weet je wat je moet overwegen als je iemand weer rondjes ziet lopen.
Jawel, er is een kwartier buiten pauze maar ook een kwartier sociaal emotionele vorming. Dat is gewoon pauze maar mogen we het lokaal niet verlaten. En voor de wat zwaardere gevallen word therapie bij het Centrum Autisme geregeld. De school heeft een samenwerkingsverband met het Centrum.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel jammer, is het een school voor speciaal ow doen ze er niet eens iets aan
Ja, dat is toch treurig dat sommige mensen dat prefereren dan sociaal contact. Kijk, als je helemaal dood wordt gepest of bent geweest, dan snap ik het nog ergens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bij ons op school zaten twee van dat soort types. Eentje liep de heletijd op de 1e verdieping rond terwijl je daar niet mocht rondlopen tijdens de pauze. De andere liep de heletijd in de aula rond met zijn hoofd naar de grond gericht en zn oversized eastpacktas naar boven gericht, zijn bijnaam was tegeltjesteller
Oh oke ja begrijp 'tquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, er is een kwartier buiten pauze maar ook een kwartier sociaal emotionele vorming. Dat is gewoon pauze maar mogen we het lokaal niet verlaten. En voor de wat zwaardere gevallen word therapie bij het Centrum Autisme geregeld. De school heeft een samenwerkingsverband met het Centrum.
Ik bedoelde dat het niet speciaal genoeg is voor de leerlingen om er aandacht aan te besteden, maar de leraren besteden er wel aandacht aan.
Kusje terugquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga weer wat series en zulks kijken. Iedereen een kusje
Dat is een soort gevoel, een instinctieve waarschuwing om geen contact te zoeken, dat had ik vroeger ook licht, gelukkig tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat is toch treurig dat sommige mensen dat prefereren dan sociaal contact. Kijk, als je helemaal dood wordt gepest of bent geweest, dan snap ik het nog ergens.
Oké.quote:
xoxoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Dan bel je een vriendin, gewoon voor 2 minuten maximaal, blijft ze doortetteren 5 uur langquote:
hoe was jouw dag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
Dan bel je een vriendin, gewoon voor 2 minuten maximaal, blijft ze doortetteren 5 uur lang
Heb je nog nieuwe schoenen gekocht?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
Dan bel je een vriendin, gewoon voor 2 minuten maximaal, blijft ze doortetteren 5 uur lang
Hahah, herkenbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe schoenen gekocht?
Ah. Doodgewone dag dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Saaii, uitgeslapen tot 17:00
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Saaii, uitgeslapen tot 17:00
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik was om 7 uur al wakker.
Maar morgen lekker uitslapen!
welke oorlog hebben jullie het over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben de oorlog aan het winnen. Nou moet ik morgen weer verdomme een verhaaltje schrijven
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #4 Dictators!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
welke oorlog hebben jullie het over?
moet je wel erg veel tijd voor over hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #4 Dictators!
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben de oorlog aan het winnen. Nou moet ik morgen weer verdomme een verhaaltje schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij stalkt haar echt hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
Hij drinkt pepsi en kan roken
Sanasoufi-topic.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef speedking het volgende:
[..]
je moet gewoon inkijk fixe komt alles goed![]()
Zielige jongetjes die azen op een inkijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef speedking het volgende:
[..]
je moet gewoon inkijk fixe komt alles goed![]()
Ik heb haar postgeschiedenis in mijn favorieten staan.quote:
ojeetjetochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb haar postgeschiedenis in mijn favorieten staan.Blijkbaar ben ik een arme sloeber nu die geen designerbroek kan kopen.
Ja sorry hoor maar in elk topic van haar kom je haar bashen, je weet toch dat ze nooit ophoudtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb haar postgeschiedenis in mijn favorieten staan.Blijkbaar ben ik een arme sloeber nu die geen designerbroek kan kopen.
Valt wel mee toch? Succes in ieder gevalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja spannend he
en moet 8 uur opstaan
Maar haar topics zijn gewoon zo grappig!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar in elk topic van haar kom je haar bashen, je weet toch dat ze nooit ophoudt?
oh dat is echt kk klote dat vroeg op staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja spannend he
en moet 8 uur opstaan
Ja maar ik ga vandaag vroeg naar bedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh dat is echt kk klote dat vroeg op staan.
als je elke keer 5 uur naar bed gaat ;S!
Ik heb ook een hekel aan de ochtendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Straks gaat de wekker alweer om 05:30
Waarom ben je in de ochtend altijd zo gaar als een konijn?
Ik snap dit nooit niks is dan lekker brood is goor tandenpoetsen water..
En dan heb je geen zin in brood en 3 uur later moet je wel een broodje eten... ik heb hekel aan de ochtend.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Straks gaat de wekker alweer om 05:30
Waarom ben je in de ochtend altijd zo gaar als een konijn?
Ik snap dit nooit niks is dan lekker brood is goor tandenpoetsen water..
En dan heb je geen zin in brood en 3 uur later moet je wel een broodje eten... ik heb hekel aan de ochtend.
Koop een Wake-up Light, dan wordt je tenminste niet brak wakker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de ochtend
Let op mijn woorden, om 3:00 ben je nog wakker en denk je aan mij omdat ik gezegd heb dat je om 3:00 nog niet kan slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik ga vandaag vroeg naar bed
En ik heb ook nog eens een aft in me bekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan de ochtend
Werk dat goed?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Koop een Wake-up Light, dan wordt je tenminste niet brak wakker.
Nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, om 3:00 ben je nog wakker en denk je aan mij omdat ik gezegd heb dat je om 3:00 nog niet kan slapen
Aften komen door vitaminegebrek, meer fruit eten dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens een aft in me bek
Alweer de zoveelste in 3 week tijd dat maakt de ochtend nog erger arghh:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |