Ik heb meestal geen zin in wow na mijn werkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
4 minuten wachttijd voor Outland![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
Voor de masterchef Aussiechef kijkers. Die kennen Adriano Zumbo wel.
Die gek had weer wat leuks bedacht.
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool!!
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo wat mooi! Daar is mijn peperkoekenhuisje maar kleuterbroddelwerk bij!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Trusten vastquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met een tijdschriftAllemaal tot morgen! (ga me heus wel weer vervelen op het werk
)
Relax ze!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met een tijdschriftAllemaal tot morgen! (ga me heus wel weer vervelen op het werk
)
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die man is tof!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit naar het VK emigreer blijft het bij dat witte huisje aan een loch in de highlands van Schotland met schaapjes met zwarte koppies om het huis en achterin de schuur een illegale whiskystokerij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij moet wel een huis met logeerkamer als je gaat emigreren hoor
Hmm die cottages,wanneer gaan die open?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en een camping en self caterering cottages en en en...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |