Gadaffi is geen bolle henk-type.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik val op zo'n bolle henk-types
Met 59 kilo heb je geen spieren schat, dat zijn je botten die uitstekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja ik heb spiermassa gekweekt, ik ben best wel gespierd, denk ik
vind je mijn gewicht slecht dan?
De Chivas 18.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Welke heb je?
Wel blauwe he?quote:
jij weet niks ga jongen gaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met 59 kilo heb je geen spieren schat, dat zijn je botten die uitsteken
Nouja, ik kan er slecht over oordelen vanaf hier. Als jij je er goed bij voelt, is het prima toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja ik heb spiermassa gekweekt, ik ben best wel gespierd, denk ik
met 59 kilo en 178 heb je volgens mij niet zoveel spiermassaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja ik heb spiermassa gekweekt, ik ben best wel gespierd, denk ik, nog natuurlijk meer.
en doe jij aan fitness?
Seker wel jongen godver DOMEquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
met 59 kilo en 178 heb je volgens mij niet zoveel spiermassa
Doe hem de groetjes dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Chivas, zo heet mijn hond
UITSTEKENDE BOTTENquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Seker wel jongen godver DOME
zelf mijn fitness trainer zegt het
Baasquote:
Lijkt me logisch, die wil je motiverenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Doe eens relaxt en voel je niet meteen aangevallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja maar jij bent x jaar ouderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Doe eens relaxt en voel je niet meteen aangevallen.
Ik kan het weten want ik heb zelfde lengte en ben bijna 10 kilo zwaarder en ben zeker niet dik en niet heel gespierd
Glen Talloch, bazen whisky voor studenten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Baas. Ik heb hier nog een beetje famous grouse en een halve fles glen talloch staan. Maar die chivas is 10x beter dan die supermarktzooi van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |