echt mijn typequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Een gemiddeld iemand voor MK:
[ afbeelding ]
Wisten ze niet, gezien ik allanger ben dan mijn ouders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, was ik ook zoiets, misschien iets langer en zwaarder. Wat zeiden ze bij de ggd wat je uiteindelijk zou worden?
Kunnen ze dat aan je ouders zien dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wisten ze niet, gezien ik allanger ben dan mijn ouders.
Maar sinds ik fitness ben ik veel bijgekomen, ik begon 4 maanden geleden toen was ik 51kg, nogal dun toen ja.
Dus jij wil geen rijke 50 plusser zoals sanasoufi?quote:
jupquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat aan je ouders zien dan?
Mijn stem heb jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Intronic het volgende:
Een glaasje whisky op de woensdagavond, ik zeg doen.
Beetje spiermassa kweken danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wisten ze niet, gezien ik allanger ben dan mijn ouders.
Maar sinds ik fitness ben ik veel bijgekomen, ik begon 4 maanden geleden toen was ik 51kg, nogal dun toen ja.
Nee ik val op zo'n bolle henk-typesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij wil geen rijke 50 plusser zoals sanasoufi?
Geen slecht idee. Welke heb je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Intronic het volgende:
ja ik heb spiermassa gekweekt, ik ben best wel gespierd, denk ik, nog natuurlijk meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje spiermassa kweken dan. Ik was trouwens ook vrij vroeg langer dan mijn ouders. Volgens m'n moeder heb ik het van mn opa. Die was ook zo lang
. Maar bij de ggd zeiden ze bij mij dat ik max 1.85 zou worden toen ik 13 was.
Zitten ze nu wel een beetje naast
Kom ik aan met mijn Taksi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Intronic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |