Haha je bent genaaid.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Peanutnootje het volgende:
-Sorry voor de lap tekst xD-
Ik heb trouwens een vraagje over iets wat ik niet weet wat ik er nou mee moet doen...
Ik heb een tijdje geleden (18 juli) met mijn alt Obsidium Sanctum 3 draken getankt en de draak dropte, Ik won deze en kreeg een whisp met de vraag of hij hem wou overkopen voor 5k. Ik dacht ff na want dat soort types vertrouw ik meestal niet die een bult geld ervoor geven. Daarna zei hij 7,5kg en toen zei ik ok, Daar hebben we een gesprekje over gehad want hij had het geld nog niet en dat zou hij zo verdienen. Hij zit in de beste alliance guild van de realm dus daarbij dacht ik ook wel dat hij het geld zo verdiend had. Hij zei ook dat ie het geld zo verdiend had met Firelands trash.
Ik wachtte dus even een paar dagen tot hij het geld had, en toen ging ik op vakantie. Toen ik terugkwam had ik toch wel het geld van hem verwacht en dat was er dus niet. Ik stuur hem dus een mailtje en dan zegt hij dat het zijn broertje geweest was en ik hem moet whispen voor het geld....
(Heb ik nog niet gedaan) En hij wilt het geld niet aan mij geven. Ik heb een screenshot genomen waarin hij zei dat ie mij het geld zou geven maar hier staat niet duidelijk in dat het om die draak gaat. Maar hij heeft wel heel duidelijk gezegd dat het 7500g voor die draak moet zijn.
Wat moet ik nu doen? Ik verwacht niet zo dat hij het geld gaat geven eigenlijk... Heb net wel weer een in-game mailtje naar hem gestuurd. Moet ik hiervoor nou een GM contacten met dat ik gescamt ben? Want ik neem aan dat de GM die chat logs zo zou kunnen inzien.
1: De start area is opzich wel goed, je krijgt steeds per quest wat talent points erbij, dus leert langzaam. Maar op een gegeven moment word je wel een beetje in het diepe gegooid.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leer je de classe wel goed spelen als je op zo'n hoog level begint ?
En zijn er niet al mega veel DK's actief ?
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de logs staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha je bent genaaid.
Volgende keer altijd geld en het item gelijktijdig traden
Niet zo slim.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal waarschijnlijk in de logs staan.
En het was toch maar een alt ook daarom trade ik maar en gokte ik erop.
Die lui hebben tenminste even smakelijk kunnen lachen in de guildchat om zoveel onnozelheid.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de logs staan.
Als deze persoon duidelijk heeft verteld jou het geld te geven en dit vervolgens niet doet is dit volgens mij aan te kaarten bij Blizzard. Het blijft een scam en daar treden ze best hard tegenop.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de logs staan.
Hoezo verkopen? Je bent dan toch gewoon gehackt?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dus 2x je account verkopen en weer terughalen wordt ook niet meer getolereerd?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoezo verkopen? Je bent dan toch gewoon gehackt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
In de screenshots staan geen Swift mountsquote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 mounts lijkt me. Anders gaat horde weer QQ'en
Ja, 2 mounts maar 3 recolors. Dus 6 mounts in je stal.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 mounts lijkt me. Anders gaat horde weer QQ'en
Misschien vullen ze de goblin mounts ook wel aanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Blistering het volgende:
Horde QQ inc dus als het er idd 6 zijn.
2 total. 1 60% en 1 100%quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Sjiznit het volgende:
Hoeveel trikes zijn er dan? Met recolors en alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |