Ik snickerdequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zit zo erg met dat nr in mn hoofd... moest ff....![]()
LOL! Maar dan de helft lager. De vorm was te groot denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sachertorte it is, maar dan met kersenjam, maar die moet je er even bij denken..
Nu maar hopen dat Vork niet mee eetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een stukje van m'n pink geraspt
Het lijkt wel een torte op bonbongrootte!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sachertorte it is, maar dan met kersenjam, maar die moet je er even bij denken..
Boedieboe's lijstje is al lang niet meer up-to-date.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wie hebben het allemaal met D_H en/of Kaasie gedaan dan op fok?
Not guiltyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Maar dan de helft lager. De vorm was te groot denk ik.
Nee, zo'n warm knuffeldekentje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deken_(kerk) ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deken_(kerk) ?
In ieder geval 1 persoon met beidequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
En zeker een persoon met géén van beidequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In ieder geval 1 persoon met beide
wel meerderequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En zeker een persoon met géén van beide
* krakkemieke vinger opsteektquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Checkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hebben ze de take-aways ook in de UK voor uitgevonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou moeten koken nu, maar ik heb ontzettend geen zin om te koken
Had ik ook niet en dus had ik subway gehaald, maar voel me nu onbevredigd en nog steeds hongerigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken t, daarom zit ik dus nu aan naanbroodachtigspul met dipjes van de lidlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend geen trek, hoewel ik niet veel heb gesnoept. Ik ben te moe, er praat nooit iemand 4 uur tegen me. En ik ben schor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Mo, nog naar je zin in UK ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke vestjes hebben jullie allemaal gekocht zeg! Ik denk dat ik er ook 1-2 ga halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb naast mijn zwarte vestje trouwens dit kleurtje gekocht![]()
[ afbeelding ]
Leek me leuk op zwarte wijde linnen broek!
mijn vestjes heb ik geannuleerd, vielen niet zo mooi om de boobiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke vestjes hebben jullie allemaal gekocht zeg! Ik denk dat ik er ook 1-2 ga halen![]()
Als ik terug ben van vakantie is er nl airco op het werk
Oh. Niet mooi bij grote borsten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn vestjes heb ik geannuleerd, vielen niet zo mooi om de boobies
Bij ons is het altijd smoorheet dus iedereen zit in mouwloze hempjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons staat de airco altijd hoog, dus wij dragen zomer en winter vestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |