Scorend vermogen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?
Zes bier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?
Fysieke kracht, af en toe vind ik De Jong zich zelfs een beetje aanstellen. (Jij zag in hem een breekijzer)quote:
Niet zolang fysiek volgens jou niet van belang is tegen spelers als Wisgerhof (Ik kon Douglas noemen, maar jij benoemde Wisgerhof specifiek als slappe speler)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Scorend vermogen is kul, Bulykin gaat erin komen om iets te forceren wat je ook prima met lompe Siem de Jong kunt doen. Fysiek is ondergeschikt aangezien in de Eredivisie weinig verdedigers sterker zijn dan Siem en in europees verband ga je zowel met Siem als met Bulykin keihard op je bek.
Iemand anders nog steekhoudende argumenten vóór de komst van Bulykin?
Met De Jong als invaller forceer je alleen maar puntverlies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Scorend vermogen is kul, Bulykin gaat erin komen om iets te forceren wat je ook prima met lompe Siem de Jong kunt doen. Fysiek is ondergeschikt aangezien in de Eredivisie weinig verdedigers sterker zijn dan Siem en in europees verband ga je zowel met Siem als met Bulykin keihard op je bek.
Iemand anders nog steekhoudende argumenten vóór de komst van Bulykin?
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Dmitry Bulykin. De aanvaller stond nog tot en met 30 juni 2012 onder contract bij het Belgische RSC Anderlecht, maar komt transfervrij naar Amsterdam. Bulykin tekent een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog één seizoen.
Bulykin werd geboren op 20 november 1979 in Moskou, Rusland. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor ADO Den Haag. Daarvoor was hij actief voor Fortuna Düsseldorf, Bayer Leverkusen, Dinamo Moskou en Lokomotiv Moskou.
Que?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mickey al weg? Las iets over Arsenal?
Inderdaad, alleen maar het complete rapport Coronel en de visie van Cruijff die hier lijnrecht tegenover staan maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Met De Jong als invaller forceer je alleen maar puntverlies.
Bulykin heeft meer scorend vermogen en is zowel fysiek en kop sterker. Kan je wel zeggen dat dat niet belangrijk is in de Eredivisie, maar dat is pas kul. Bovendien hebben we zo'n soort spits/speler nog niet, dus het biedt meer mogelijkheden in de wedstrijden dat het niet loopt. En hij kost bijna niets, dus vrijwel geen risico.
Genoeg argumenten dus, eigenlijk maar heel weinig tegen.
Dat was wel bekend. Hoop ooit nog dat Theo naar voren schuift en dat Siem de 12/13e man word.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank de Boer wil de Jong dus echt op het middenveld, jammer dan.
Gebaseerd op het laatste seizoen welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar het complete rapport Coronel en de visie van Cruijff die hier lijnrecht tegenover staan maar dat maakt niet uit.
Bulykin heeft niet meer scorend vermogen, Bjorn Vleminx eveneens niet en Mads Junker ook niet. Dat zijn eenmalige uitspatingen bij Ado met een excellerende Verhoek naast zich. Hij heeft zoals gezegt de rest van zijn leven nog nooit een bal geraakt zoals het hoort. Ajax hoort nooit maar dan ook nooit fysiek boven voetbal te verkiezen, Ajax hoort nooit in de situatie te komen dat er een breekijzer nodig is. Siem de Jong is fysiek sterker dan het gros van de verdedigers in de Eredivisie en heeft bewezen sneller om zijn as te kunnen draaien dan Bulykin, kaatsend aardig te zijn en ook te kunnen koppen.
Als je het ondanks al mijn argumenten nog steeds op fysiek gooit ben jij uiteraard van mening dat Castillion had moeten worden behouden, correct?
Bulykin heeft geen meerwaarde t.o.v. de Jong, dat is een hoax en is goedpraterij van wanbeleid.
Ohja, URZAIZ!
Eensch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat was wel bekend. Hoop ooit nog dat Theo naar voren schuift en dat Siem de 12/13e man word.
Ik zeg niet dat het mijn favoriete speler of optie is, maar ik vind vrijwel alles beter dan De Jong in de spits. Aangezien ik had verwacht dat er niemand meer bij zou komen vind ik het een meevaller. Neemt niet weg dat Ajax al veeeel eerder een goede jonge spits had moeten scouten als backup voor Sigthorsson.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar het complete rapport Coronel en de visie van Cruijff die hier lijnrecht tegenover staan maar dat maakt niet uit.
Bulykin heeft niet meer scorend vermogen, Bjorn Vleminx eveneens niet en Mads Junker ook niet. Dat zijn eenmalige uitspatingen bij Ado met een excellerende Verhoek naast zich. Hij heeft zoals gezegt de rest van zijn leven nog nooit een bal geraakt zoals het hoort. Ajax hoort nooit maar dan ook nooit fysiek boven voetbal te verkiezen, Ajax hoort nooit in de situatie te komen dat er een breekijzer nodig is. Siem de Jong is fysiek sterker dan het gros van de verdedigers in de Eredivisie en heeft bewezen sneller om zijn as te kunnen draaien dan Bulykin, kaatsend aardig te zijn en ook te kunnen koppen.
Als je het ondanks al mijn argumenten nog steeds op fysiek gooit ben jij uiteraard van mening dat Castillion had moeten worden behouden, correct?
Bulykin heeft geen meerwaarde t.o.v. de Jong, dat is een hoax en is goedpraterij van wanbeleid.
Ohja, URZAIZ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |