Ik heb ook een echtequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Ok ik heb dus gelukkig wel een echte. (veel eerder besteld)
Ik heb namelijk niet het label om de hoek van de het kussen maar dat is blijkbaar dus niet altijd.
Ook de snellerequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:26 schreef Nizno het volgende:
Ik zal maandag als ik thuis ben ook eens kijken naar de kussens.
Had ze 29 september al in huis.. zijn het alleen de late leveringen die fout zijn of ook de snellere?
Ik had de kussens 23 september al binnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:33 schreef Nizno het volgende:
grmbl.. dan dus inderdaad maandag even goed kijken...
heb 4 kussens op mn bed liggen..
Moet wel zeggen dat ze goed bevallen dus ben niet ontevreden, wil alleen natuurlijk wel hebben wat ik bestel. Of anders een goede compensatie.
Dat gaan ze met de cinderella ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had de kussens 23 september al binnen.
Hier bevallen ze eigenlijk super, maar ik wil ook gewoon wat ik bestel.
Wie weet gaan ze binnen een maand klonten.
Wat goed vinden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat gaan ze met de cinderella ook
Dus als jullie het nooit hadden geweten zouden jullie het goed vinden?
Klopt, daar ben ik het mee eens. En dat lijkt mij de enige gepaste oplossing.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan nog zouden deze mensen die een verkeerde kussen hebben binnen gekregen recht hebben om te weten dat er een alternatieve kussen is geleverd, en als ze zo aardig zijn zouden ze ook nog eens de resterende bedrag wat hun winst maken terug te boeken. Dus als de kussen 25 euro kost, en de andere kussen 10 euro, betekent dus dat ze 10 euro terug moeten boeken. Anders zou dit een leuke manier zijn om winst te gaan maken.
ik zei al, ik vind de kussens goed. Maar uiteraard wil ik wel hebben wat ik bestel. Of weten dat ik iets anders krijg dan ik bestel zodat ik zelf de keuze kan maken wat ik doe.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat gaan ze met de cinderella ook
Dus als jullie het nooit hadden geweten zouden jullie het goed vinden?
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei al, ik vind de kussens goed. Maar uiteraard wil ik wel hebben wat ik bestel. Of weten dat ik iets anders krijg dan ik bestel zodat ik zelf de keuze kan maken wat ik doe.
Oh ja, want ibood is ALTIJD zoooo goed met klantvriendelijke oplossingen. Wedden dat ik de oplossing al weet? "de kussens zijn cinderella kussen en je kunt dus niet annuleren, ze zijn bulk en de labels zijn verkeerd gedrukt maar het zijn echt cinderella kussens. KLAAR" dat is hoe ibood zijn klanten behandeld, altijd al.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:21 schreef Nizno het volgende:
en hiervoor heb je je aangemeld om je site te spammen omdat jij niet gewoon netjes wilt wachten tot iBood met een oplossing komt?
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze dit verwijderen.quote:Aan iedereen die de kussens nog niet heeft: je kan ze gewoon aan de deur weigeren en ibood moet je geld dan terug geven. Ik heb dit zelfs een gedaan bij een wakeuplight en kreeg mijn geld EN verzendkosten terug. EN ZO HOORT HET OOK.
Ik snap dat nooit met iBood.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Het gaat nog steeds gezellig in het kussen forum overigens
http://nl-nl.forum.ibood.(...)e-10/#comment-420802
[ afbeelding ]
Spammen van je eigen blog is niet toegestaan zonder toestemming. Lijkt me ook overbodig eigenlijk om die link hier te plaatsen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:18 schreef robbers187 het volgende:
Hey Fokkers, even een blog waarop alle gedupeerden ivm de cinderella kussens terecht kunnen en hun verhaal doen :-weg-
Dat het misgaat.. ach, daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit met iBood.
Als het mis gaat gaat het ook volledig mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |