Bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2011 07:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ik. Om 6:00 een bestelling geplaatst, om 16:00 een verzendbevestiging en de volgende dag had ik hem.
Beetje jammer weerquote:Dit product stond op de site:
Merk/type Cinderella Bioactive dekbed
Uitvoering 4-seizoenen
Afmeting Lits Jumeaux XL 240 x 220
Tijk 100% wit perkaline katoen
Vulling 100% Trevira Fill Bioactive
Anti- bacterieel/huisstofmijt/schimmel
Dit is het leverbare product:
Merk/type Cinderella Basic dekbed
Uitvoering 4-seizoenen
Afmeting Lits Jumeaux XL 240 x 220
Tijk 50% katoen, 50% polyester
Vulling 100% Hollowsoft vezel
Anti- allergeen
Grappig inderdaad. Mijn broer heeft deze Mio 2 weken geleden bij de Mediamarkt gehaald. Volgens mij was hij daar zo'n 120-130 euro kwijt. Nog steeds goedkoper dan bij iBood.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:07 schreef xminator het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)ates/#comment-424806
Ibood van fail vandaag, bij ibood: 155 euro
Bij bcc 99 euro
En gelijk wordt mijn berichtje verwijdert
Of de inkopers van ibood zijn genaaid, of ibood probeert de consument te naaien
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:27 schreef Quisho het volgende:
Ja ik vind die koopjessites zoiezo vreemd, er zal altijd wel een addertje onder het gras zitten.
Mio-Expert krijgt volgens mij een stijve van de woorden 'LIFE TIME MAPS'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:07 schreef xminator het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)ates/#comment-424806
Ibood van fail vandaag, bij ibood: 155 euro
Bij bcc 99 euro
En gelijk wordt mijn berichtje verwijdert
Of de inkopers van ibood zijn genaaid, of ibood probeert de consument te naaien
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mio-Expert krijgt volgens mij een stijve van de woorden 'LIFE TIME MAPS'![]()
Ze vallen wel een beetje door de mand zo!
Die OP.quote:A: Er zijn genoeg filmpjes te zien op youtube over het openen van de BOX, hieruit blijkt dat er altijd een grotere waarde aan spullen in zit, dan wat je er voor betaald!
Er kan dus van alles inzitten, van blu ray speler tot dolby surround, van iPad tot Laptop!
Wat een droeftoeter!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef delano.888 het volgende:
Check ff koeneeer op pagina 3 en 4:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)_ash/comment-page-3/
Die vent is compleet losgeslagen
Goede tv verdient goed geluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef Iemand91 het volgende:
Erg leuke ibood vandaag. Prijzen kloppen ook nog en dus een erg goede deal. Hoewel ze wel erg lelijk zijn.
Probleem is dat die dingen er hier nooit inkomen
En we hebben al net een nieuwe tv dus nog eens ¤¤ uitgeven![]()
Ik heb beide niet zelf kunnen horen, maar ik kan je zo zeggen dat de ibood echt wel beter gaat klinken. Verkoop je oude setje, en voor dat geld kun je deze ibood makkelijk kopen. Mits je natuurlijk de ruimte hebt voor deze set.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik zit nog steeds heeeeeeel erg te twijfelen, heb nu de jamo a102 speakers en de expert zegt dat deze van vandaag behalve volume niet speciaal beter zijn. Dus dan doe ik het alleen om het idee eigenlijk, ook een beetje stom
Zeker, maar m'n moeder vond de oude tv beter (want verborgen in kast); ze heeft idd helemaal niets met tv (heel af en toe eens wat kijken). Eerste wat ze zei is wat is die tv grooot!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goede tv verdient goed geluid
Klopt, maar dan zou ik de sub dus sowieso moeten houden, dus dat maakt m al minder waard. De expert zegt dat t geen verschil maakt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb beide niet zelf kunnen horen, maar ik kan je zo zeggen dat de ibood echt wel beter gaat klinken. Verkoop je oude setje, en voor dat geld kun je deze ibood makkelijk kopen. Mits je natuurlijk de ruimte hebt voor deze set.
Ervan uitgaande dat je nu dus deze set hebt/bedoeld.
Tja, of je koopt een losse sub. Misschien bevalt de ibood je zo ook wel, want die frontspeakers hebben natuurlijk wel meer umph dan jouw huidige set.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou ik de sub dus sowieso moeten houden, dus dat maakt m al minder waard. De expert zegt dat t geen verschil maakt?
De sub los is 150 euro, dus de speakers zijn nog 70 euro waard? Nehh dat word m nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, of je koopt een losse sub. Misschien bevalt de ibood je zo ook wel, want die frontspeakers hebben natuurlijk wel meer umph dan jouw huidige set.
Even samenvatten:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De sub los is 150 euro, dus de speakers zijn nog 70 euro waard? Nehh dat word m niet
Die verkoop je wel. Of je zet ze te koop en wacht tot ibood deze aanbieding weer heeft (deze set of i.c.m. receiver zie je vrij vaak langskomen).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet t echt niet, ik wil die sub houden en denk niet dat ik die 5 losse boxen verkocht krijgt.. Zo moeilijk.. Ik ga waarschijnlijk om 23:55 gewoon een dobbelsteen gooien ofzo
En?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet t echt niet, ik wil die sub houden en denk niet dat ik die 5 losse boxen verkocht krijgt.. Zo moeilijk.. Ik ga waarschijnlijk om 23:55 gewoon een dobbelsteen gooien ofzo
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:06 schreef bambino het volgende:
Beetje jammer dat ik niemand met duits adres ken
Ik wel, maar dat schiet niet echt op, kom ik net achter ... het moet ook een duits rekening nummer zijn en je moet ook direct betalen (dus je hebt ook de pin/tan gebeuren nodig van de persoon in Duitsland) .. balenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:06 schreef bambino het volgende:
Beetje jammer dat ik niemand met duits adres ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |