Tja, of je koopt een losse sub. Misschien bevalt de ibood je zo ook wel, want die frontspeakers hebben natuurlijk wel meer umph dan jouw huidige set.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou ik de sub dus sowieso moeten houden, dus dat maakt m al minder waard. De expert zegt dat t geen verschil maakt?
De sub los is 150 euro, dus de speakers zijn nog 70 euro waard? Nehh dat word m nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, of je koopt een losse sub. Misschien bevalt de ibood je zo ook wel, want die frontspeakers hebben natuurlijk wel meer umph dan jouw huidige set.
Even samenvatten:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De sub los is 150 euro, dus de speakers zijn nog 70 euro waard? Nehh dat word m niet
Die verkoop je wel. Of je zet ze te koop en wacht tot ibood deze aanbieding weer heeft (deze set of i.c.m. receiver zie je vrij vaak langskomen).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet t echt niet, ik wil die sub houden en denk niet dat ik die 5 losse boxen verkocht krijgt.. Zo moeilijk.. Ik ga waarschijnlijk om 23:55 gewoon een dobbelsteen gooien ofzo
En?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet t echt niet, ik wil die sub houden en denk niet dat ik die 5 losse boxen verkocht krijgt.. Zo moeilijk.. Ik ga waarschijnlijk om 23:55 gewoon een dobbelsteen gooien ofzo
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:06 schreef bambino het volgende:
Beetje jammer dat ik niemand met duits adres ken
Ik wel, maar dat schiet niet echt op, kom ik net achter ... het moet ook een duits rekening nummer zijn en je moet ook direct betalen (dus je hebt ook de pin/tan gebeuren nodig van de persoon in Duitsland) .. balenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:06 schreef bambino het volgende:
Beetje jammer dat ik niemand met duits adres ken
Je kan niet met paypal betalen ?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat schiet niet echt op, kom ik net achter ... het moet ook een duits rekening nummer zijn en je moet ook direct betalen (dus je hebt ook de pin/tan gebeuren nodig van de persoon in Duitsland) .. balen
Waar?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef tralalala het volgende:
Die nep Cinderella kussens gaan er nu voor 10 euro per duopack uit.
Ik zie dat de Überraschungsbox is geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
Ben al de hele nacht op (als 'Oostenrijker' volg ik het).Nog niks gekocht.
Ook nog geen Überraschungsbox voorbijgekomen helaas (nu ik weet wat sommige van jullie erin hadden (videocamera, tablet, etc)).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |