Niet nodig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Wil je dat voor je verjaardag ?:D
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet ik nu doordenken of wa, ik ga er niet op in
En weer krijg ik het zelfde antwoordquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh, ik zal er straks of morgen wel een berichtje plaatsen.
Bedankt voor de tip
[..]
Ik heb vorige week wel een mail terug gehad en toen kreeg ik dit als antwoord
[..]
Ik heb wel geduld maar dit vind ik gewoon te lang duren.
Ik heb net maar weer een mail gestuurd met de vraag of het nog lang gaat duren.
Heb ik net ook gedaan..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef delano.888 het volgende:
Misschien een heel vreemd idee hoor maar, bel ze?
Toffe box! Camcorder, tablet en radio.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:46 schreef Lyza666 het volgende:
EINDELIJK zojuist mijn Box ontvangen die ik bij de hunt had gekocht. Kreeg dus eerst net als vele anderen een Oxx internet radio. Na veel gedoe deze week gehoord dat we die mogen houden en dat er een nieuwe box gestuurd zou worden. Fine, ik dacht, daar zal dan wel weinig bijzonders inzitten. Nooooh dat viel wel mee.
Inhoud:
Band Hero voor de Wii
Wilkinson scheermesjes (8 stuks)
USB fish tank
Duracell oplader + 4 oplaadbare batterijen
Sweex 4 port USB Hub
JVC GZ-X900 full HD memory camera
Archos 7 Home Tablet
En de Oxx Tube Internet Radio dus die ik mag houden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:46 schreef Lyza666 het volgende:
EINDELIJK zojuist mijn Box ontvangen die ik bij de hunt had gekocht. Kreeg dus eerst net als vele anderen een Oxx internet radio. Na veel gedoe deze week gehoord dat we die mogen houden en dat er een nieuwe box gestuurd zou worden. Fine, ik dacht, daar zal dan wel weinig bijzonders inzitten. Nooooh dat viel wel mee.
Inhoud:
Band Hero voor de Wii
USB fish tank
Sweex 4 port USB Hub
Archos 7 Home Tablet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:46 schreef Lyza666 het volgende:
Inhoud:
Band Hero voor de Wii
USB fish tank
Sweex 4 port USB Hub
Archos 7 Home Tablet
Heb jij je geld inmiddels terug?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je een ticketid hebt gekregen, dan heb je tenminste telkens contact met dezelfde persoon bij de klantenservice. In mijn ervaring wordt alles dan sneller geregeld.
Ik trek bovenstaande inquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:51 schreef Iemand91 het volgende:
Saaie bood, dit kennen we nou wel.
Groupon heeft wél leuks: vliegtickets!
quote:Retourticket: ¤29.
•Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website met creditcard (deze kosten bedragen gemiddeld circa ¤ 80)
Het is een paar dagen geleden op mijn creditcard teruggestortquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb jij je geld inmiddels terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |