Bij de AH kon het wel, er moest wel minimaal 1 flesje erin zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef SiGNe het volgende:
Half kratje gaat net, tenminste.. als er 12 of meer flesjes inzitten.
met 11 flesjes pakt ie 'm niet meer (maar je kan dan aanvullen uit je andere krat)
Dan merkt het apparaat dat de flesjes vol zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef bartje01 het volgende:
Wat gebeurt er als je een nieuwe krat pakt en erin gooit zonder dat ze het zien?
Apparatuur van tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dan merkt het apparaat dat de flesjes vol zijn
Je kan zelfs een lege krat kopen voor de statiegeldprijs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef o43blondiee het volgende:
Als ik me niet vergis lukt het bij sommige Albert Heijn's zelfs met lege kratten
Stom eigenlijk, hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan zelfs een lege krat kopen voor de statiegeldprijs.
Niemand komt ooit op dat idee maar het kan wel.
Wat ik vroeger in mijn rebelse jaren deed is halve kratjes uit de winkel samen 1 volle en 1 lege van maken, aangezien veel mensen losse flesjes kopen staan er vaak halfvolle kratten. Dan ging ik het lege kratje door de machine douwen en had ik weer een paar euro. Werkte erg goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dan merkt het apparaat dat de flesjes vol zijn
Is wel een goed idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wat ik vroeger in mijn rebelse jaren deed is halve kratjes uit de winkel samen 1 volle en 1 lege van maken, aangezien veel mensen losse flesjes kopen staan er vaak halfvolle kratten. Dan ging ik het lege kratje door de machine douwen en had ik weer een paar euro. Werkte erg goed.
Of je gooit de lege krat niet over de schutting.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Neem anders gewoon alleen de flesjes mee en gooi die door de flesseninname.
Met 1 flesje werkt het niet, dan krijg je volgens mij de melding dat er te weinig flessen in het krat zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Is wel een goed idee.
Gewoon 10 lege kratten uit de winkel pakken.(er staan altijd wel lege of halfvolle),en dan gewoon 1 flesje in iedere krat doen.
Maarja,gelukkig hoef ik niet zo te leven.
Voor een kratje betaal je ook statiegeld, dus als jij 2 halve kratjes koopt heb je dus ook voor 2 kratten en 24 flesjes aan statiegeld betaald.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wat ik vroeger in mijn rebelse jaren deed is halve kratjes uit de winkel samen 1 volle en 1 lege van maken, aangezien veel mensen losse flesjes kopen staan er vaak halfvolle kratten. Dan ging ik het lege kratje door de machine douwen en had ik weer een paar euro. Werkte erg goed.
Er is toch niks mooier dan een feestmaal halen en geld toe te krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Flepke het volgende:
Ah het is weer de 31ste, leven van statiegeld
Er zijn zat supermarkten waar de flessenautomaat zich in de winkel bevindt, en niet achter de kassa's.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor een kratje betaal je ook statiegeld, dus als jij 2 halve kratjes koopt heb je dus ook voor 2 kratten en 24 flesjes aan statiegeld betaald.
Of je bedoelt dat je gewoon met een leeg krat langs de kassa liep zonder te betalen, maar da's gewoon diefstal en geen slim truukje.
Vaak staat er ook een flessenautomaat buiten een krant te verkopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Er zijn zat supermarkten waar de flessenautomaat zich in de winkel bevindt, en niet achter de kassa's.
Onze Aldi heeft niet eens zo'n machine. Dan neemt iemand je flessen in. Niet dat ik daar kom ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Kvack het volgende:
Was geen probleem bij de aldi, goed om te weten voor de toekomst.
Thx voor de reacties!
[..]
Er is toch niks mooier dan een feestmaal halen en geld toe te krijgen
Vraag me af of ze die zakjes poeder nog hebben om limonade van te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Onze Aldi........Niet dat ik daar kom ofzo
Ah, da's waar ja..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Er zijn zat supermarkten waar de flessenautomaat zich in de winkel bevindt, en niet achter de kassa's.
Bij ons stond het flessenautomaat ding in de winkel dus je loopt gewoon de winkel in, gaat naar het bier, maakt van 2 halve kratjes 1 vol kratje en 1 leeg kratje, dan pak je het lege kratje en flikker je in de automaat, je pakt je bonnetje, je levert het bonnetje in en je hebt een paar euro.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor een kratje betaal je ook statiegeld, dus als jij 2 halve kratjes koopt heb je dus ook voor 2 kratten en 24 flesjes aan statiegeld betaald.
Of je bedoelt dat je gewoon met een leeg krat langs de kassa liep zonder te betalen, maar da's gewoon diefstal en geen slim truukje.
Nee, want dan zou je wel echt heel hard voor lul staan. Stel je voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Onze Aldi heeft niet eens zo'n machine. Dan neemt iemand je flessen in. Niet dat ik daar kom ofzo
En toch weet je dat ze geen automaat hebben en noem je het "onze Aldi"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Onze Aldi heeft niet eens zo'n machine. Dan neemt iemand je flessen in. Niet dat ik daar kom ofzo
Hoe verklaar je mijn 2 posts in dit topic dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:54 schreef Wasmachinu het volgende:
In de AH waar ik werk moeten er minimaal 6 flesjes inzitten. Met minder accepteert hij hem niet en zul je naar een medewerker moeten gaan voor je geld. Als er volle flesjes inzitten (al is het er maar 1) zal hij hem ook niet accepteren vanwege gewichtsverschil op bepaalde plekken van de krat.
Eet smakelijk
Dit en ook van verschillende merkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef FruitenCo het volgende:
Kan wel, ik werk zelf bij een supermarkt. Ik zie vaak genoeg van die halfvolle kratten voorbij komen.
Je zegt 'Als ik me niet vergis'. Je vergist je dus duidelijk, genoeg verklaring?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Hoe verklaar je mijn 2 posts in dit topic dan?
Wat is daar nou weer het nut vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:05 schreef missyB het volgende:
je kan het kratje er leeg in zetten(onderin dus) en de flesjes apart boven in de flessenkoker.
werkt prima.
Niks mis mee hoor.quote:
Je hebt gelijk.quote:
Bij Aldi lopen dan ook 30 jaar achter, valt me mee dat ze al scankassa,s hebben .quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef bartje01 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |