Nou, dat viel wel op. Toen begon eigenlijk de ellende wel zo'n beetje, dat onder al die kinderliedekens zo'n dreun kwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik groeide dus op met deze versies van liedjes.
Kind van de jaren '90
Hakkuh kon zelfs ik nog welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:16 schreef skunkasaur het volgende:
LEKKER HAKKUUUUUUUH
* skunkasaur springt in het rond met een hand op haar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Debra Jo Rupp, van That 70's show (nu op Veronica).quote:
Ik stond vooraan @Pinkpopquote:Rage Against The Machine
Wil je er ook in?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh en topUI lezzer.
Wel krakt mijn hartje er een beetje van.
Welk jaar was dat?quote:
Niet als ik erom moet smekenquote:
Dat hoeft niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
Hey, het ging over kunnen hakken, niet fantastisch geweldig fabulous hakken...![]()
En fijn dat je er weer bentMaar ja, ben het wel eens met V dat een beetje rondschoppen geen hakken is. Dus ik blijf erbij dat ik t niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow al dat jeugdsentiment hier, en pinkpop
Ik weet nog dat jaar dat die gast zwaar stoned op t podium stond te kwijlen... Maar hoe heet die gast ook alweer.. Volgens mij was dat '96, ik ga ff zoeken
Net bij de griek geweest met mijn mevrouw, was heerlijk en gezellie. Nu liggen we uit te buiken op de bank
Ow, vrouwlief gaat nu naar bed, ze is uitgeput... De lieverd
The Pogues?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Nirak het volgende:
Ik weet nog dat jaar dat die gast zwaar stoned op t podium stond te kwijlen... Maar hoe heet die gast ook alweer.. Volgens mij was dat '96, ik ga ff zoeken.
Ik stond natuurlijk wel bij Bettie Serveert en Lenny Kravitz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Ja, daar was ik ook. Maar ik stond niet vooraan want ik vond RATM eigenlijk helemaal niet zo leuk...
Daar kwam ik voor, maar heb ik uiteindelijk niet gezien. Vriendinnen werden uit de pogoënde menigte getrokken bij ratm, en toen ben ik er ook maar uit gegaan...quote:
Is die goed live? Want ik vind hemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar kwam ik voor, maar heb ik uiteindelijk niet gezien. Vriendinnen werden uit de pogoënde menigte getrokken bij ratm, en toen ben ik er ook maar uit gegaan...
Dat eerste, dat kind duurt nog een paar wekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Criminal Minds kijken en kind knuffelen.
Is daar beeldmateriaal van?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Law en Order kijken en mezelf knuffelen.
Ik ben meer van de live ervaring.quote:
QFTquote:
Zo is zequote:Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vannacht overDot
gedroomd
Geen idee waar de rest van de droom over ging, maar ik was bij V. en het kind was ontzettend schattig met dr joekelogen en gaf geen piepje
Verder:
Ik over jouquote:Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vannacht overDot
gedroomd
Das nie mcgyver nie!quote:
Dit, maar ik droomde gisteren ook over jou en over lezzer.quote:
Die zijn fijn ja, maar heeft deze wel een slot?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:58 schreef skunkasaur het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beauty heb ik net gekocht
In plaats van zo'n rood zakmesje.
Again?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit, maar ik droomde gisteren ook over jou en over lezzer.
We gingen honkballen kopen.
Ja, de ring onder het lemmet kun je draaien.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die zijn fijn ja, maar heeft deze wel een slot?
Mooi, want ik heb mezelf al een ontelbaar aantal keren gesneden tijdens het kano snijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:35 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, de ring onder het lemmet kun je draaien.
Het mes werkt ook niet als het slachtoffer niet van het goede hout gesneden is.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef Nirak het volgende:
geen enkel probleem, dan stop ik hem eerst in de kofferbak en rij ik naar het bos
daar krijg je rotzooi van hoor...quote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef Nirak het volgende:
In dat geval heb ik er idd niets aan fiets...
Dan maar gewoon ouderwets het hoofd op de rand van een bureau slaan..
Mijne niet bij jou of jouwe niet bij mij?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. DM's komen niet meer aan hoor
vooral als de blaadjes straks echt in een noodtempo van de boom gaan vallenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
Tering wat is de aanschaf van dat veegmasjien de moeite waard geweest zeg...
Dan ga ik eens een foto maken van mijn oprit. Kan iedereen zien waarom ik er zo blij mee benquote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
vooral als de blaadjes straks echt in een noodtempo van de boom gaan vallen
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan ga ik eens een foto maken van mijn oprit. Kan iedereen zien waarom ik er zo blij mee ben
Intussen moet ik al drie keer per week eikels vegen, omdat je die anders helemaal er in rijdt op de oprit.
Ufkeurs; kom maar opquote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef lezzer het volgende:
Wil je een foto zien van mijn oprit?
Jij pop, dat ze je vergat.quote:
Ik heb nog nooit Rennies geslikt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:42 schreef lezzer het volgende:
Word je daar ook misselijk van?
Ik heb het nooit gehad gelukkig.
Wel misselijk trouwens, Rennie FTW
Ik heb er ooit bijna een standbeeld voor opgericht na een fout saucijzenbroodje in het vliegtuig.quote:
Ja Doewiequote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:17 schreef Vanyel het volgende:
Zo heet ik nog ergens mevrouw Ikdachthetniet.
Ik heb een onbeperkt aantal aliassen dus dan verzin ik een e-mailadres met de bedrijfsnaam die ik alleen voor dat formulier gebruik. Weet je meteen waar de spam vandaan komt en is makkelijk te blockenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:17 schreef Vanyel het volgende:
Zo heet ik nog ergens mevrouw Ikdachthetniet. Tegenwoordig vul ik praktisch alleen nog gegevens in voor webshoppen en dan doe ik toch meestal maar gewoon mijn naam.
Yep.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:27 schreef lezzer het volgende:
Je hebt zo'n soort van "catch all"? Dat wat er ook voor de apestaart staat, het komt toch wel aan?
Ik had dat vroeger bij Demon internet volgens mij.
excelquote:
Volgens mij kun je in de opties aangeven wanneer formules opnieuw berekend worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef lezzer het volgende:
éksul![]()
Waar ik wel last van heb, is dat de cellen niet fatsoenlijk meer optellen als ik de inhoud van bepaalde cellen wijzig. Zit er een soort van refresh op ofzo?
Kut, vermenigvuldigen gaat voor optellenquote:
Als in, algemene opties van je sheet? Of die van de cel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in de opties aangeven wanneer formules opnieuw berekend worden.
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kut, vermenigvuldigen gaat voor optellen
O-ve-ri-gens... Heb je je eigen antwoord aan zitten passen?
Nee, dat we dat helder hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, na meneer van dalen herinneren
Jamaar... Meneer van dalen wacht nog op antwoord?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:50 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik ga weg hoor. Fijne avond nog, dames.Tot morgen!
Algemeen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als in, algemene opties van je sheet? Of die van de cel?
Wat doen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef Bakfiets. het volgende:
Ben ik toch eens fijn naar de Jaarbeurs geweest.
Er was een boekenbeurs. Allemaal Engelse klassiekers gehaald.quote:
Daar heb ik nog eens solo voor gespeeldquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef lezzer het volgende:
Voetbalavondje pur sang hè ...
Ingeleid door, de Philipsharmonie
How cool is that!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens solo voor gespeeld.
Ja, was een eenmalig iets voor "jonge virtuozen"quote:
Je breekt mijn hartje met deze comment. Plots was ik weer hetero.quote:
Ja wel godverdommequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je breekt mijn hartje met deze comment. Plots was ik weer hetero.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja wel godverdomme
Waar de fak woont die Sjon, dat we een knokploeg samenstellen...
*matpartij voorbereidt.
Ik zeg t nogmaals... Jammer van dat mes van skunkquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja wel godverdomme
Waar de fak woont die Sjon, dat we een knokploeg samenstellen...
*matpartij voorbereidt.
Ik wilde net hetzelfde zeggen..quote:Op zaterdag 3 september 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
Vroeg! Wie wordt nou in t weekend om 6 uur wakker
Ik probeer weer te slapen hoor!
Hoiquote:Op zaterdag 3 september 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
Vroeg! Wie wordt nou in t weekend om 6 uur wakker
Ik probeer weer te slapen hoor!
Doe dat dan ook niet.quote:
Wie heb je gedaan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als hele fijne dromen ontzettend echt lijken en dat je dan wakker wordt, voor enkele seconden nog gelooft dat het echt is geweest, maar dat dan de werkelijkheid duidelijk wordt dat het slechts een droom is geweest..
Niemandquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja.Sinds wanneer ben je daarachter popje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Vanyel op 04-09-2011 11:57:26 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, maar daar kun je een beetje lacherig over doen, maar niet over die spoiler...quote:
Wat?quote:
Ik weet niet. Het laat zich heel lastig uitleggen allemaal.quote:Op zondag 4 september 2011 11:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je een beetje lacherig over doen, maar niet over die spoiler...
Ik dacht dat er overal wel een soort van pretpil voor was, maar blijkbaar niet.
Ben je dan altijd gematigd chagrijnig? Of meer een ongeleid projectiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kun je het bij je zorgverzekeraar declareren
[ Bericht 24% gewijzigd door DancingPhoebe op 04-09-2011 12:14:43 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Er is nog nooit iets wetenschappelijk bewezen. Hooguit is de waarschijnlijkheid ervan in meer of mindere mate aangetoondquote:Op zondag 4 september 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
En dat is dan allemaal wetenschappelijk bewezen?
Ja, gelukkig wel. Want anders was het l;even voor mij verdomd saaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb pillenangst.
Ik zou wel een soort Dr. Melfi willen. Maar dat bestaat geloof ik niet echt.Hoi, jij hébt geen wolk, jij dénkt een wolk. Hup, aan de slag jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door DancingPhoebe op 04-09-2011 12:38:13 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
daarom zijn er ook vast zoveel tienerzwangerschappenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Heidi Klum vind ik zo'n leuk mens. We zouden goede vriendinnen kunnen zijn denk ik.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben echt al dagenlang gillende meiden in de achtertuinHee, hier ook. Woon ik per ongeluk stiekem daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij ook, DP. Al moet je niet gaan zeuren als ik je dan raar aanraak tijdens het knuffelen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef skunkasaur het volgende:
Nou ik heb alles gemist, en ik heb geen idee wat er nou aan de hand is, maar hier heb je een knuffel, DP. [ afbeelding ]
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja nee, je hebt zelf gewoon een belangrijke baan en een sociaal leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |