Nou, dat viel wel op. Toen begon eigenlijk de ellende wel zo'n beetje, dat onder al die kinderliedekens zo'n dreun kwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik groeide dus op met deze versies van liedjes.
Kind van de jaren '90
Hakkuh kon zelfs ik nog welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:16 schreef skunkasaur het volgende:
LEKKER HAKKUUUUUUUH
* skunkasaur springt in het rond met een hand op haar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Debra Jo Rupp, van That 70's show (nu op Veronica).quote:
Ik stond vooraan @Pinkpopquote:Rage Against The Machine
Wil je er ook in?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh en topUI lezzer.
Wel krakt mijn hartje er een beetje van.
Welk jaar was dat?quote:
Niet als ik erom moet smekenquote:
Dat hoeft niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
Hey, het ging over kunnen hakken, niet fantastisch geweldig fabulous hakken...![]()
En fijn dat je er weer bentMaar ja, ben het wel eens met V dat een beetje rondschoppen geen hakken is. Dus ik blijf erbij dat ik t niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow al dat jeugdsentiment hier, en pinkpop
Ik weet nog dat jaar dat die gast zwaar stoned op t podium stond te kwijlen... Maar hoe heet die gast ook alweer.. Volgens mij was dat '96, ik ga ff zoeken
Net bij de griek geweest met mijn mevrouw, was heerlijk en gezellie. Nu liggen we uit te buiken op de bank
Ow, vrouwlief gaat nu naar bed, ze is uitgeput... De lieverd
The Pogues?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Nirak het volgende:
Ik weet nog dat jaar dat die gast zwaar stoned op t podium stond te kwijlen... Maar hoe heet die gast ook alweer.. Volgens mij was dat '96, ik ga ff zoeken.
Ik stond natuurlijk wel bij Bettie Serveert en Lenny Kravitz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Ja, daar was ik ook. Maar ik stond niet vooraan want ik vond RATM eigenlijk helemaal niet zo leuk...
Daar kwam ik voor, maar heb ik uiteindelijk niet gezien. Vriendinnen werden uit de pogoënde menigte getrokken bij ratm, en toen ben ik er ook maar uit gegaan...quote:
Is die goed live? Want ik vind hemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar kwam ik voor, maar heb ik uiteindelijk niet gezien. Vriendinnen werden uit de pogoënde menigte getrokken bij ratm, en toen ben ik er ook maar uit gegaan...
Dat eerste, dat kind duurt nog een paar wekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Criminal Minds kijken en kind knuffelen.
Is daar beeldmateriaal van?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Law en Order kijken en mezelf knuffelen.
Ik ben meer van de live ervaring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |