Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Nee bij corners zie ik hem eigenlijk nooit. Maar dan heb ik Chielini Silva en Ibrahimovic daar staan, die redden het meestal welquote:
http://www.easports.com/media/play/video/90992645quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef OmniRocket het volgende:
morgen overigens doelpunt van de maand augustus verkiezing!
halverwege september doelpunt van het jaar verkiezing (alle doelpunten van de maand).
En dan vanaf oktober doelpunt vd maand verkiezing met fifa 12!
Oh ik wist dat niet van die weging, vandaar dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Tim86 het volgende:
Gasten met wissels in minuut1 doen dat om de x aantal sterren limiet te omzeilen...basisteam telt zwaarder dan wissels. Soort cheaten dus, al maken ze meer gebruik/misbruik van mazen in de wet..
Nee gewoon Bocanegra en Oneyuw ofzoietsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Rijstbal het volgende:
Van die 100k ben ik nu een USA team aan het maken. Moet alleen de verdedigers nog kopen. Alleen de beste daarvan zijn zilvere IF's en 40k+ waard.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal zometeen gelijk kijken als ik thuis ben!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe zit het bij jullie trouwens met de stats. Als je ingame naar Club gaat dan zie je hoeveel stats, players etc. je hebt, bij mij:
Rare players: 276
Players: 844
Staff employed: 181
Stadia owned: 30
Trophies won: 24 (niet totaal maar het aantal verschillende)
Kits: 473
Badges: 178
Balls earned: 24
Zit een hoop brons bij natuurlijk, vooral de 181 staff members zijn wel erg veel. Volgens mij zijn alle boosts (contracts, fitness etc.) gelimiteerd op 50% dus je hebt er ook niet zo heel veel aan.
Onyewu 60 pacequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee gewoon Bocanegra en Oneyuw ofzoiets
Onyewu was echt een held in mijn USA team..kopte zoveel corners binnen...Air Force One ftwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee gewoon Bocanegra en Oneyuw ofzoiets
Met 3 defenders kan dat ook best. Als de LCB en RCB maar wat rapper zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onyewu was echt een held in mijn USA team..kopte zoveel corners binnen...Air Force One ftw
Niet de snelste, maar fysiek zo sterk..echt een held.
De mooiste goals die je er in schiet mag je natuurlijk niet terug kijken van EAquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef OmniRocket het volgende:
morgen overigens doelpunt van de maand augustus verkiezing!
halverwege september doelpunt van het jaar verkiezing (alle doelpunten van de maand).
En dan vanaf oktober doelpunt vd maand verkiezing met fifa 12!
Klopt, hij is zo sterk. Mijn USA team is echt mijn lievelingsteam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onyewu was echt een held in mijn USA team..kopte zoveel corners binnen...Air Force One ftw
Niet de snelste, maar fysiek zo sterk..echt een held.
Daar was ik al wel bang voor ja..team lijkt niet echt in balans.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:11 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Klopt, hij is zo sterk. Mijn USA team is echt mijn lievelingsteam.
Ik heb trouwens mijn Copa America team verkocht. Het speelde voor geen meter. Ik ga met een deel van het geld mijn USA team perfectioneren. Dus ook een Silver RB van 100K
[ afbeelding ]
Dikke vette phishing link bro, niet doen. Je kan het doorsturen naar een mod ofzo (bijv http://forum.ea.com/uk/user/profile/25.page)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even een prangende vraag: heeft hier iemand ervaring met het volgende:
Ik zat op EA forum om Robben te verkopen. Nu is er dus iemand die zegt dat ie dat wil:
Hey dude!
How much for Robben?
I can give you for him 38k + one or two players of my squad http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eCV1i9YIbamYh
I have IF BPL, BBVA & some SERIE A
Let me know if you are interested!
Als ik die link in druk kom ik op een 'ea' site echter moet ik daar inloggen terwijl mijn EA App al aanstaat. Dit klopt dus niet en ik denk dat het een site is waar ze mijn inloggevens mee proberen te krijgen. Waar kan ik dit melden?
overigens de link van die site is ook: http://ea.phpnet.us/us/soccer/fifa-ultimate-team/play.html
vooral dat phpnet.us deed belletjes rinkelen.
Overigens heb ik gezegd dat ik niet kon zien welke spelers hij had en of hij mij via de mail kon laten weten. Maar daar reageert hij niet op
Ja i know...daarom vroeg ik het ook hier...er klopte gewoon iets niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dikke vette phishing link bro, niet doen. Je kan het doorsturen naar een mod ofzo (bijv http://forum.ea.com/uk/user/profile/25.page)
Frustrerend ja, maar ga je nou niet verlagen tot hun niveau johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een berichtje gestuurd.
"Stop wasting peoples time and go play my little pony. Even with Agbonlahor, Bent and Walcott you're terrible. You shouldn't be playing this game."
Een heel toernooi geen normale tegenstander tegengekomen... Als iedereen tijd achterin rond gaat spelen of vroeg weg gaat maak ik natuurlijk nooit een mooie goal
Volgens mij heb ik het nog redelijk netjes gehouden. Maar het is wel bizar dat ik in een heel toernooi gewoon geen normale tegenstander krijg. 1e twee gaan voor de rust al weg. De 3e gaat de bal achterin rondtikken en gaat dan ook "weg" om vervolgens proberen te aanvallen als ik even niet zit op te letten. In de finale sta ik nog tegen de aller zieligste persoon die ik ooit ben tegen gekomen. Eigenlijk moeten ze gewoon de online sectie in tweeën delen. In 1 groep mensen die een leuke pot willen spelen en in de 2e groep vervelende kut kinderen die nooit borstvoeding hebben gekregen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Frustrerend ja, maar ga je nou niet verlagen tot hun niveau joh
Zie nu pas dat die er niet is ja, wazig. Hij heeft zelfs al gescoord daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:49 schreef el-blanchito het volgende:
komt er eigenlijk nog een eto'o uit van anzhi?
Daarom speel ik nu 1 vs 1 ipv toernooien. Net iemand met een Koreaans team verslagen. Wel een leuk team had ie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Een heel toernooi geen normale tegenstander tegengekomen... Als iedereen tijd achterin rond gaat spelen of vroeg weg gaat maak ik natuurlijk nooit een mooie goal
Mertens kwam pas bij PSV bij zijn 6de goal, bij Eto'o gaat het ook nog even duren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat die er niet is ja, wazig. Hij heeft zelfs al gescoord daar.
oeh ik heb een italiaans teamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mertens kwam pas bij PSV bij zijn 6de goal, bij Eto'o gaat het ook nog even duren.
Trouwens, wie een Italiaanse team heeft, kan Forlan en Elia erbij doen.
Precies. veel te aanvallend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar was ik al wel bang voor ja..team lijkt niet echt in balans.
ja dit dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef Rijstbal het volgende:
Forlán en Ibra in 1 team
[ afbeelding ]
Elia is een snelle Agbonlahoer met coole tricks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Forlan en Elia zijn nog niet getransferred bij FUT hoor. Elia wil ik op zich wel hebben maar dat is de plek van Giovinco, die gozer speelt zo lekker... Klein kut ventje met een prachtig schot.
Haha, hoe droogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef Rijstbal het volgende:
Haha. Eerste potje met mn USA team tegen een IF Serie A.
5' - 1-0 voor
11' - 2-0 voor
11' statement
Hoezo duimen? Ga je packs halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Doublepain het volgende:
Over een half uurtje komen die nieuwe spelers toch?
O wat ga ik duimen voor SIF Driesje.
Hulk is geen rechtspoot hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe droog![]()
BBVA Team eindelijk zo goed als klaar! 3-4-1-2:
GK: IF Diego Lopez Rodriguez (86)
DC: Puyol
DC: Pique
DC: Pepe
ML: Di Maria
MC: IF Valero
MC: Kaka
MR: IF Hulk (maakt een link met Kaka)
FC: Forlan
ST: IF Llorente
ST: IF Rossi
Heb ik mn rechtspoot op rechts, linkspoot op links, een statische spits, en een snelle behendige. Denk dat dit veel plezier op gaat leveren. Alleen de Valero moet ik nog eventjes mee wachten, want staat nog wat op de tradepile, en dan nog wat reserves kopen natuurlijk!
oh dat zal wel goed komen. Altidore was nog populair als Amerikaan, maar daar heeft Driesje geen last van. Speelt ook nog een positie waar Doedel eerste keus is als men een Eredivisie team maaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat hij niet te duur wordt.
Hij heeft wel 87 schot.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat zal wel goed komen. Altidore was nog populair als Amerikaan, maar daar heeft Driesje geen last van. Speelt ook nog een positie waar Doedel eerste keus is als men een Eredivisie team maakt
Typisch zo'n gozer die je nooit wilt tegenkomen. Zieke skills.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuwe video van airjapes met een BPL - Eredivisie hybride.
twee keer de helft. Zo is die grap ook weer gemaakt.quote:
thx voor de tipquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een RWB --> RB vinden en ik heb Manolev op RB positie. Nu heb ik 100 chem
Happy Hour![]()
Contract kaarten voor 300 coins. 5 kunnen halen.![]()
Edit: Gewoon een voorraad contract kaarten, hehe hoef ik daar een tijdje geen zorgen over te maken.
Staan er nu natuurlijk een paar op voor bizarre bedragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee keer de helft. Zo is die grap ook weer gemaakt.
Ik denk niet zo veel, zo veel mensen hebben geen russenteam, hoewel dat nu wel aantrekkelijk is met al die aankopen van Anzhi
Kut, had visite, social life sucks. Wel 3 contracten voor 800 kunnen kopen, waar ze normaal 1100 kosten. Ach, scheelt weer 900 coins. En een managerscontract voor 700, 850 normaal. Zal een koopfeest geweest zijn zegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Rijstbal het volgende:
Idd die contracten zijn nu cheapHelaas maar 5 kunnen kopen. Bidtokens zijn op
Nog een paar weekjes joh. Met jou handelsgeest red je het wel in een 'levende' markt in Fifa 12quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
En best zuur als je een Rossi 4-1-2-1-2 niet verkocht krijgt, nog voor onder de marktwaarde zelfs geen hond die interesse heeft
Dan zit je dus niet onder de marktwaarde, want in dat geval -->vraag=aanbodquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
En best zuur als je een Rossi 4-1-2-1-2 niet verkocht krijgt, nog voor onder de marktwaarde zelfs geen hond die interesse heeft
In het begin is het wel heel moeilijk traden juistquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes joh. Met jou handelsgeest red je het wel in een 'levende' markt in Fifa 12
zou het niet helemaal verneukt zijn in het begin met al die gratis gold packs die je om je oren slingeren?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het begin is het wel heel moeilijk traden juist
w00t, dat zijn ingame stats he, denk dat het daar aan ligt. Anders een bug oidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Doublepain het volgende:
wtf, mertens stats is
96 fk
92 longshots
99 curve
Maar als ik een vrijetrap beem staat er gewoon 70 ???
Dat is altijd zo. Ingame stats worden alleen correct weergegeven tegen de CPUquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Doublepain het volgende:
wtf, mertens stats is
96 fk
92 longshots
99 curve
Dat is inderdaad een bug. Bij Totti en Lavezzi staan er ook hele lage stats maar ingame (bij team management) kan je zien dat die stats hoger zijn volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Doublepain het volgende:
wtf, mertens stats is
96 fk
92 longshots
99 curve
ik ga maar eens ook flink proberen te handelen in FIFA12, nooit meer gehad dan 40K, zonder te tradenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Fenomeno het volgende:
Eerste 10-20k bij elkaar traden is het kutst, vanaf daar is het echt kinderlijk simpel.
Exponentiële curve dit dat.
Kijk dat houdt de moed er inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes joh. Met jou handelsgeest red je het wel in een 'levende' markt in Fifa 12
Je kunt op fut11info.nl stats editenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ze even opgeschreven, voor de mensen die het graag willen weten.
[......]
Nu pas eerste?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef laucas het volgende:
Eerste Mertsens is op de PS3 voor 30K weggegaan zie ik net
Ben je je geheime vraag vergeten? Ze zeggen er dan bij dat je gewoon in moet loggen op de console en dan zie je het aantal spelers staan in je clubquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef KentdeBruin het volgende:
Wat krijgen we nou weer. Ik moet mijn aantal spelers raden om in de app te komen?
haha heb je weer dingen verkeerd ingevuldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef KentdeBruin het volgende:
Wat krijgen we nou weer. Ik moet mijn aantal spelers raden om in de app te komen?
mijn gewone Rossi is goed genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Toefjes het volgende:
Iemand interesse in een IF Rossi 4-1-2-1-2? 35.000 muntjes, dat is niet veel
Nee, dit is echt een heeeeele speciale. Kut traden, hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
mijn gewone Rossi is goed genoeg
Rood met je spits, wtfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef OmniRocket het volgende:
Webapp doet boem!
Edit: nu werkt ie weer
Rossi heb ik sinds 22 november
508 wedstrijden, 524 goals
10 geel, 2 rood
87 miljoen die is zo goed als weg.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Alleen een bod uitgebracht toch? verder geen nieuws?
Ik heb m voor 51.000. Lijkt me wel leuk, ultimate team in het echt spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
87 miljoen die is zo goed als weg.
Zou dom zijn van Porto om dat niet te doen ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
87 miljoen die is zo goed als weg.
DIt is geen investeren meer, investeren doe je om winst er uit te kunnen halen. Dit is... tja, gekkigheid, een mongool die niet weet wat ie met zn geld aanmoet. Maar wel jaloers op die mongoolquote:Op donderdag 1 september 2011 00:04 schreef StijnDa het volgende:
Ja WTF?![]()
87 miljoen terwijl de club zelf nog bijna niets verdiend heeft?
Die investeerder heeft wel ambities.
Je kan het nog wel investeren noemen, die man haalt zijn winst er wel uit qua plezier. Ik 'investeer' ook in Fifa 12 straks, niet omdat ik er geld mee ga verdienenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DIt is geen investeren meer, investeren doe je om winst er uit te kunnen halen. Dit is... tja, gekkigheid, een mongool die niet weet wat ie met zn geld aanmoet. Maar wel jaloers op die mongool
Schenen al een bod van 80mln geweigerd te hebben eerder?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Zou dom zijn van Porto om dat niet te doen ja.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schenen al een bod van 80mln geweigerd te hebben eerder?
Ja daar kan je ook een vrij aardige vervanger voor halen... Misschien denken ze dat ook nog wel te krijgen over een jaar bijv.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
![]()
Net zo dom van Tottenham om 45 miljoen te weigeren voor Modric.
Transfermarkt in Rusland is nog openquote:Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Transfermarkt is dicht..dus ben benieuwd of er nog wat last minute dingen zijn gebeurd...Meireles schijnbaar nog naar Chelsea
Toch heb ik vrij gemakkelijk een contract van 800 die ik gisteren gekocht heb verkocht voor 1100. Maar verder is er met traden een stuk minder te verdienen inderdaad. Gaat vreselijk stroef allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:31 schreef Lindgren. het volgende:
Het is zo jammer dat je aan het eind van FIFA 11 niets meer aan je coins hebt. Daar hadden ze bij EA wat op moeten bedenken. De prijzen schieten omlaag natuurlijk..
Ja, maar wat heb je er nog aan? Dan heb je 1100 coins en die móet je eigenlijk uitgeven deze weken.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch heb ik vrij gemakkelijk een contract van 800 die ik gisteren gekocht heb verkocht voor 1100. Maar verder is er met traden een stuk minder te verdienen inderdaad. Gaat vreselijk stroef allemaal.
Ik merk het bijvoobreeld ook aan Robben. Zelfs paar K onder waar hij normaal voor staat raak ik m niet kwijt.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch heb ik vrij gemakkelijk een contract van 800 die ik gisteren gekocht heb verkocht voor 1100. Maar verder is er met traden een stuk minder te verdienen inderdaad. Gaat vreselijk stroef allemaal.
Correct, ik met Rossi, vannacht is ie uiteiendelijk verkocht, geen winst, maar gelukkig geen verlies. snachts wordt er nog opmerkelijk veel verkocht trouwens is me opgevallenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik merk het bijvoobreeld ook aan Robben. Zelfs paar K onder waar hij normaal voor staat raak ik m niet kwijt.
Da's logisch, dan zijn die Amerikanen wakker.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Correct, ik met Rossi, vannacht is ie uiteiendelijk verkocht, geen winst, maar gelukkig geen verlies. snachts wordt er nog opmerkelijk veel verkocht trouwens is me opgevallen
Ja idd maar die zijn helaas niet happig op Robben blijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Da's logisch, dan zijn die Amerikanen wakker.
Ohja, hoe bekrompen om die over het hoofd te zien. Die geven blijkbaar er niet om of ze de beste deal hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Da's logisch, dan zijn die Amerikanen wakker.
Ik zeg lekker opnieuw beginnenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, hoe bekrompen om die over het hoofd te zien. Die geven blijkbaar er niet om of ze de beste deal hebbenGa dat vanavond in elk geval proberen, hele elftal in de verkoop met 15% bovenop de prijs die ik betaald heb en dan morgen weer voor de zelfde prijs proberen in te kopen. Al is het maar om te kijken of het werkt voor fifa 12.
Als EA je 50% van je waarde van je elftal in coins mee zou kunnen laten nemen, dan zou het nog volop leven. Aan de andere kant beginnen nieuwe FUT'ers met een achterstand dan.
Ja, lijkt me interessant hoe zich dat gaat ontwikkelen, hoe een IF speler van 3 ton in week 1 al betaald kan worden door iemand enzo. Ben ook te laat begonnen, mijn doel is om ook zulke onbetaalbare squads te krijgen zoals je die voorbij ziet vliegen.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik zeg lekker opnieuw beginnendan kan ik me achterstand in halen haha. Ben pas in augustus begonnen met FUT. FIFA 12 heb ik al besteld en kan ik vanaf begin meedraaien. Weet wel dat als er een beetje goede speler in mijn gold-packs zit, dat ik die een tijdje beet ga houden tot de markt rustig is en er normale prijzen voor betaald worden, of tot ik prijzen zie waarvan ik denk dat ze over een aantal weken echt stuk minder zijn. Wordt wel lastig denk ik.
De meeste mensen zullen wel een beetje de database aan blijven houden gok ik, ook al is die dan nog van FIFA 11
Haha ja precies. Nu zit ik steeds aan te modderen met een goedkoop gold serie A team, een goedkoop silver eredivisie team en een ubergoedkoop bronze Zweeds team. Ik wil ook wel eens IF's en zo kunnen kopen die er toe doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, lijkt me interessant hoe zich dat gaat ontwikkelen, hoe een IF speler van 3 ton in week 1 al betaald kan worden door iemand enzo. Ben ook te laat begonnen, mijn doel is om ook zulke onbetaalbare squads te krijgen zoals je die voorbij ziet vliegen.
Nog 13 in sept en okt en we hebben #100quote:Op donderdag 1 september 2011 10:04 schreef OmniRocket het volgende:
12 topics in de maand augustus O.o
in oktober is het FIFA 12quote:Op donderdag 1 september 2011 10:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nog 13 in sept en okt en we hebben #100
Oja had even in mn hoofd dat Fifa 12 eind oktober zal uitkomen. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
in oktober is het FIFA 12weer vanaf 0
waaaah laat ons neit zo schrikken! ben er nou wel klaar voor voor 12quote:Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja had even in mn hoofd dat Fifa 12 eind oktober zal uitkomen. Gelukkig niet.
Toch, aan de andere kant vind ik het ook wel jammer. Zat er net zo lekker in.. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen, leren verdedigen enzo, want schijnt vernieuwd te zijn. Wel vreselijk nieuwsgierigquote:Op donderdag 1 september 2011 11:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
waaaah laat ons neit zo schrikken! ben er nou wel klaar voor voor 12
Dat wel. Maar met FUT heb ik nou goed kunnen oefenen met handelen. Nu wil ik wel eens beetje mee kunnen kopen enzo. Ik heb 40K de rijkste een miljard ofzo haha. Beetje scheef. Dus wat mij betreft is het wel best.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch, aan de andere kant vind ik het ook wel jammer. Zat er net zo lekker in.. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen, leren verdedigen enzo, want schijnt vernieuwd te zijn. Wel vreselijk nieuwsgierig
Je hebt mazzel, hij kan nog mee vanavond.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:40 schreef Rijstbal het volgende:
VERTHONGEN![]()
DOELPUNT VAN DE MAAND
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91383172
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een El Hamdaoui goal!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Caland het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/90342723
De Hulk
wel handig cashenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef Toefjes het volgende:
Stom dat mensen met een 2 sterren bronzen team aan een toernooi meedoen tot 5 sterren. Na een kwartier 4-0 voor, drukte herhalingen netjes weg. Statement volgde
Tja, is ook wel zo, alleen had een monsterscore zo leuk gevondenquote:
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, is ook wel zo, alleen had een monsterscore zo leuk gevondenKrijgt die knakker trouwens ook nog coins voor het quitten?
Dan snap ik de quitters bij deze officieel niet, haha. Kost je waarschijnlijk wel gewoon je contracten zon wedstrijd.quote:
waarschijnlijk slechte spelers in de basis en sterke spelers op de bank. Dit gecombineerd met silvers en/of bronze players.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef Johnbon het volgende:
Pff heb een leuk team gemaakt genaamd BolBurn3 (drie sterren Bolton en Blackburn rovers)
Haal steeds wel de finale maar dan hebben sommige ineens een super squad terwijl het toch echt maar een drie sterren mag zijn? ze wissen in de eerste minuut dan.. hoe zit dit
[ http://imageshack.us/photo/my-images/263/olburn.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja ik heb opzich ook een lage rating op de bank, alleen dan kan ik max een 2 spelers van 80 kwijt, ik speel net tegen een kerel met 4 van 85 spelers.. en agbonlawhore in de spit met bentquote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
waarschijnlijk slechte spelers in de basis en sterke spelers op de bank. Dit gecombineerd met silvers en/of bronze players.
Hij wilt graag dat je je reactie bij comments neerzetquote:
Oh ik heb niet geluisterd wat hij te vertellen hadquote:Op donderdag 1 september 2011 15:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hij wilt graag dat je je reactie bij comments neerzet
Dan heeft hij waarschijnlijk allemaal lage bronze spelers op de bank.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja ik heb opzich ook een lage rating op de bank, alleen dan kan ik max een 2 spelers van 80 kwijt, ik speel net tegen een kerel met 4 van 85 spelers.. en agbonlawhore in de spit met bent
Nou, wat mij opvalt is dat Rossi op links veel opduikt, nog vóór Di Maria, die linksmid is. Dan staan opeens Forlan én Llorente voor de goal. Dus het is wel practisch. Maar ga het zeker proberen in een potje als ik 2-0 voorsta ofzo. Perfectioneren is het leukste. Je tip klinkt wel logisch, chemistry is met 10 man al 100, dankzij Del Bosquequote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik zou Rossi achter Llorente en Forlan zetten...
Rossi mist de kopkracht en heeft een betere pass dan Forlan
edit: Maar misschien scheelt je dat veel chemistry ofzo?
Ja, moet ook. Anders zou het wel erg simpel te omzeilen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef StijnDa het volgende:
Weet iemand of je bij een trade-offer met oa. coins ook 5% belasting moet betalen over de coins?
Wat voor teams heb jij nu?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef StijnDa het volgende:
Weet iemand of je bij een trade-offer met oa. coins ook 5% belasting moet betalen over de coins?
Het stelt niet zo veel voor hoorquote:
Wat heb je daar voor gekregen.?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De rest van de coins heb ik maar verkocht.
560k - 5% voor ¤30.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor gekregen.?
Heb nu naast mijn Serie A team ook een Budget Frans Team. Wilde eerst ook BiaBiany kopen maar die gast kan alleen maar rennenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
M'n budget team weer een beetje aangepast. Biabiany eruit en Palladino op RW. Wel uit positie maar nu heb ik Menez en Palladino bij elkaar staan, lekker de tegenstander dollen
Ga nu weer een finale in. 18 goals voor, 2 tegen... niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:hope de natale broke his leg! u injured 2 of my player u psyko!#%¿#\»¿%#
Ik idem vanmiddag, alleen dan Bent en Dzeko voorin. Young aan de zijkant, kon er niks tegeninbrengen. Eerste helft 3-0 achter. 2e helft wel glansrijk met 1-0 gewonnenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde laatst tegen iemand met Agbonlahor en Dzeko voorin. Hij probeerde gewoon met Agbonlahor de achterlijn te halen en gaf hem dan terug aan Dzeko die hem er dan in kopte. Was jammergenoeg behoorlijk succesvol.
13-1.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91399122
Single playerquote:
Zijn er uberhaupt gouden verdedigers in de MLS?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eeiRRw9HbblOD
Wie heeft er tips?
nee, daarom heb ik ook hulp nodig.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt gouden verdedigers in de MLS?
Lage chem zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:34 schreef Toefjes het volgende:
Een team met: Neuer, Vd Wiel, samba, hummels, albidal, vidal, robbe, ribery, aguero, cavani en eto'o.... Allemaal IF, of SIF, weet ik veel, allemaal zwarte plaatjes, gemiddelde squad rating was 86. Opgerold door Toefjes United
Nee, chemie van 89, Cavani matcht met Eto'o, Neuer, met vd Wiel, vd Wiel met Robbe, Hummels ook bundesliga speler. En een goede coach erbij.quote:
Wiel matcht dan toch alleen met Robbenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, chemie van 89, Cavani matcht met Eto'o, Neuer, met vd Wiel, vd Wiel met Robbe, Hummels ook bundesliga speler. En een goede coach erbij.
nu finale, zie een Drogba en een IF Bent in de spits bij de tegenstander
Mijn winnende goal, de lelijkste ooit gepost hier, Llorente, de Nonchalance![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/91418755
DUHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef laucas het volgende:
IF 84 N. de Jong 4312 + 100K voor IF Lensie, doen?
Jij speelt telkens expres de bal naar hem toe omdat hij een PSV'er is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Doublepain het volgende:
wow Mertens is echt gedaald, maar hij is mijn 8,5K zeker waard. Heeft nu al 21 erin geschoten, in 19 wedstrijden.
Is Lens op de ps3 dan 100k waard?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef laucas het volgende:
PS3 he...
Als ik Nigel voor 30K verkocht krijg speel ik net quitte.
Nah, hij staat op de juiste plek, op de juiste momenten. Zijn schot is echt lekker, ook Matavz.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jij speelt telkens expres de bal naar hem toe omdat hij een PSV'er is.
Hij was na 5 minuutjes weer terugquote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Meh de servers zijn down op de xbox. Dan maar Kenny Powers kijken en op tijd naar bed...
Wtfquote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef CasselerRIP het volgende:
Ik wil graag dit doelpunt met jullie delen:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91408736
Feyenoord - Ajax, laatste minuut, altijd lastig.
faalhaasquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/88365028![]()
Het begint allemaal wat aan te trekken, contractjes binnenslepen van 650 á 700 zit er niet echt meer in. Vannacht ook winst gemaakt. Puyol: gekocht 28K, verkocht 32.5K. Nu proberen een nieuwe te kopen voor 27 á 28K. Pepe: 2100 gekocht, 3000 verkocht. Di Maria 4.6K gekocht, 6K verkocht. Dus weer even cheap Puyol, Pepe en Di Maria kopen, en dan is de winst tijdens het slapen om precies te zijn 4725 coinsquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
jippie eindelijk robben verkocht voor 47K. Had m voor 41K gekocht, dus nog wat winst ook
Ik denk er precies het zelfde over met dat handicap... Wanneer ik met een goed team(5 sterren) team tegen een bijvoorbeeld 4 sterren team speel, komt een pass minder goed aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Finale weer eens verloren... Ik krijg toch steeds mer het vermoeden dat er iets van een handicap in zit. Het kan bijna niet maar er moet iets zijn. M'n tegenstander schiet de meest onmogelijk ballen erin en bij mij gaat alles op de paal of naast. De makkelijkste ballen komen niet aan. De 3 potjes hiervoor maakte ik gehakt van de tegenstander en nu lukt het opeens niet terwijl hij echt niet bijzonder goed was. Nog pijnlijker omdat hij met Agbonlahor en Young speelt maar dat zou niets uit moeten maken. Even tot 10 tellen maar...
Weird , heb ook wedstrijden dat ik 3 keer de lat raak. Alsof er tijdelijk een magneet op zit. Ook de beste teams die miljoenen gekost hebben win ik van, en de 4-sterren teams spelen me zoek, ook al hebben ze 42 chemistryquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik denk er precies het zelfde over met dat handicap... Wanneer ik met een goed team(5 sterren) team tegen een bijvoorbeeld 4 sterren team speel, komt een pass minder goed aan.
Ook wanneer ik op de lat schiet, weet ik bijna zeker dat me eerst volgende drie kansen ook op de lat of op de paal komen.
Heeft iets te maken met Scripted ofzo.. Is al een tijd geleden hier een discussie over geweest volgens mij .. of was dat fifa 10.. je kan er ook wel dingen over vinden op youtube!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weird , heb ook wedstrijden dat ik 3 keer de lat raak. Alsof er tijdelijk een magneet op zit. Ook de beste teams die miljoenen gekost hebben win ik van, en de 4-sterren teams spelen me zoek, ook al hebben ze 42 chemistry
Hoezo? Vind het wel meevallen eigenlijk, het is maar net hoe je er mee speelt toch. Ik abuse het zelf niet met mijn Russen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nu dit team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kq93Ej4lbblWj
Maar het voelt een beetje als een pace abuse team
Njah, ook in verband met de formatie. Als ik aan het aanvallen ben kan ik makkelijk via de vleugels 1-2tjes doen tussen LM <-> LW en LW <-> ST etc. Ik ben dan met 5 snelle gasten in de aanval + 2 cm's die ook nog redelijk meekunnen komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het wel meevallen eigenlijk, het is maar net hoe je er mee speelt toch. Ik abuse het zelf niet met mijn Russen.
[ afbeelding ]
Als je een beetje skills hebt dan is het altijd beter om zo min mogelijk assistance te hebben overal..dan heb je veel meer vrijheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier enig idee hoe dat shooting assistance werkt? het lijkt wel alsof als ik hem op semi zet er veel meer afstandschoten ingaan en de schoten er ook veel mooier invliegen.
ja, toernooi modifierquote:Op zaterdag 3 september 2011 03:41 schreef GuRBuH het volgende:
Denk wel dat dr boys iets meer coins krijgen dan dat.
Ijsselstein?quote:
Hè.. Hier nog niet..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:46 schreef Doublepain het volgende:
hehe, FIFA is eindelijk up to date, Matavz bij PSV, Ruiz bij Fulham
alleen Fut, rest doen ze niet.quote:
Tot welke datum werken ze de rest bij dan? Dat deden ze wel toch?quote:
Koop dan die 25K pakjes, zit vaak rotzooi in of die van 50K tijdens happy hour als je je geld wil weggooien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:42 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik ben bezig met pakjes kopen.![]()
Edit:
1: niets totaal verlies ongeveer 3K denk ik
2: niets totaal verlies ongeveer 3K denk ik
3: niets totaal verlies ongeveer 3K denk ik
4: Casillas totaal winst ongeveer 30K denk ik
___
21K WinstZo kom ik nooit van mijn geld af!
![]()
Nu nog 256K over. En 4 topteams.
![]()
Of verloot een elftal. Of 2quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koop dan die 25K pakjes, zit vaak rotzooi in of die van 50K tijdens happy hour als je je geld wil weggooien.
Dat doen ze niet. Dan kunnen ze net zo goed Fifa 12 niet uitbrengenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot welke datum werken ze de rest bij dan? Dat deden ze wel toch?
Je mag mij ook wel wat gevenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:42 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik ben bezig met pakjes kopen.![]()
Edit:
1: niets totaal verlies ongeveer 3K denk ik
2: niets totaal verlies ongeveer 3K denk ik
3: niets totaal verlies ongeveer 3K denk ik
4: Casillas totaal winst ongeveer 30K denk ik
___
21K WinstZo kom ik nooit van mijn geld af!
![]()
Nu nog 256K over. En 4 topteams.
![]()
wat bezielt dat soort mensen vraag ik me dan af. Waarom moet je nou op zo'n manier een wedstrijd winnen, dat is toch gewoon niet leukquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:34 schreef Leanishibe het volgende:
Ik haat mensen die onsportief zijn met FIFA11.
Net met UT bezig en mijn tegenstander had werkelijk geen idee wat je moet doen om een team lopend te krijgen, had een keeper in de spits en vrijwel niemand had chemistry.
Dus ik heb er even een slachtpartij van gemaakt, maar na de 2e helft speelde hij al niet meer. Dit komt natuurlijk wel vaker voor, ik laat dan de bal op mijn helft zodat het potje zo snel mogelijk afgelopen is, geen in om elke replay te zien etc.
Maar het begon ontzettend de laggen, om de halve minuut moest ik heel lang wachten voordat het weer werkte.
Na een kwartier wachten ben ik er maar uit gegaan omdat het beeld maar stil bleef staan. Uiteraard daarna die dude een bericht gestuurd, krijg ik de reactie dat het komt omdat hij bestanden aan het uploaden is en het bewust heeft gedaan zodat hij de win kon krijgen..
Hoop echt dat hier een keer wat aan gedaan gaat worden, zodra de verbinding slechter aan het worden is tijdens het spelen moeten ze de speler gewoon een waarschuwing geven ofzo..
Het is een spel dat het slechtste in de mens naar boven haalt hoor. Dit is wel het meest trieste voorbeeld wat ik tot nu toe gehoord heb trouwens. Laatste tijd valt het bij mij best mee met de trieste gevallen. Maar dat komt omdat ik regelmatig verlies, hahaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat bezielt dat soort mensen vraag ik me dan af. Waarom moet je nou op zo'n manier een wedstrijd winnen, dat is toch gewoon niet leuk
en dan een counter krijgen en gelijk/ achterstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
Dat achterin rondspelen heb ik trouwens totaal geen problemen mee. Gewoon analoge pijltje naar boven en dan naar onder [Druk zetten met team] en vol op de aanval spelen.
Ik heb IF Gomez, 86 geloof ik en ik vind hem kut. Ya Konan IF daarentegenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:12 schreef Toefjes het volgende:
Met welke spits hebben jullie de beste ervaringen? IF Klose, of IF Gomez? Ik neig persoonlijk naar Gomez
Ik heb ze allebei gehad. Gomez is wat luier. Maar net als Klose dodelijk in de 16. Barrios is ook een leuke spitsquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:12 schreef Toefjes het volgende:
Met welke spits hebben jullie de beste ervaringen? IF Klose, of IF Gomez? Ik neig persoonlijk naar Gomez
Wat een poeierquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:11 schreef GuRBuH het volgende:
TrochowskiEerste keer dat zon FK me lukt
![]()
http://www.easports.com/media/play/video/91615743
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |