Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
quote:
Mogen de ajax-aanhngers ook eens blij zijn dat Micky eindelijk een beetje los begint te komen. Tering 16 miljoen en eindelijk zien we er wat van!quote:
Mickey had gewoon bij Heerenveen moeten blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Mogen de ajax-aanhngers ook eens blij zijn dat Micky eindelijk een beetje los begint te komen. Tering 16 miljoen en eindelijk zien we er wat van!
HAHA! Dit idee had ik altijd al in mn hoofd. Maar dan met de echte wereldkeepersquote:
Ceni in de spitsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
HAHA! Dit idee had ik altijd al in mn hoofd. Maar dan met de echte wereldkeepers
Ik wil wel beginner tournooitjes kunnen doen dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
HAHA! Dit idee had ik altijd al in mn hoofd. Maar dan met de echte wereldkeepers
Hahaha humor, na de Johnsons is dit ook erg vet! Alleen zou ik wel alle keepers met de juiste formatie nemen!quote:
Ik ken die stadions niet zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
san siro overdag is ook echt irritant met het licht+ de schaduw.
Iets boven mn budget.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
IF Sulejmani staat er een van op op de tradelist op PS3. 245k begin bieden, 501k buy now.
Ja dat is die ja. Heel irritant vind ik dat :pquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ken die stadions niet zomaar is dat die met dat je aan de onderkant van het veld zon schaduw hebt van die balken enzo?
In dit stadium van het spel, als je de coins hebt en je wilt hem. Dan zou ik het ook gewoon doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Nog maar 70K BIN op de xbox.
Ik heb mijn IF Osorio in 4-1-2-1-2 ook binnen. Mega rare volgens mij..pas 1 gezien en die had ik uiteindelijk voor 80K te pakken. Meer dan hij waard is, maar ja
Ja, groot verschil. Sowieso komt hij op de rechterkant beter tot zijn recht, maar zijn schot en dribbel voelen veel beter en hij lijkt echt ver in de 90 qua speed als je hem ziet gaan. Baas, al was ik daarvoor ook al erg tevreden over Verhoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Veel verschil met de gewone? Naar mijn ervaring vallen bijna alle zilvere if's tegen.:P De gewone vind ik al als een gold spelen. Maar nu hij aan de rechterkant staat lijkt het me ook een stuk fijner spelen doordat hij linksbenig is. De LF'S en RF'S trekken toch altijd naar binnen
Is ook zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In dit stadium van het spel, als je de coins hebt en je wilt hem. Dan zou ik het ook gewoon doen
Verhoek is best nice ja. Heb ook de Ridder gehad en heb als backup Schaken, maar die zijn beide toch minder. Daarom loop ik nu steeds kansloos packs te openen en te hopen op Mickeyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, groot verschil. Sowieso komt hij op de rechterkant beter tot zijn recht, maar zijn schot en dribbel voelen veel beter en hij lijkt echt ver in de 90 qua speed als je hem ziet gaan. Baas, al was ik daarvoor ook al erg tevreden over Verhoek.
[..]
Is ook zo
Cavani (L)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef Fenomeno het volgende:
TOTY Pato, TOTY Eto'o of TOTY Cavani?
Als het straks weekend is dan zal zijn prijs wel wat normaler zijn..na happy hour op maandag zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Verhoek is best nice ja. Heb ook de Ridder gehad en heb als backup Schaken, maar die zijn beide toch minder. Daarom loop ik nu steeds kansloos packs te openen en te hopen op Mickey
Oh das jammer...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Je krijgt helemaal geen coins toch...alleen spelers uit een pakje
Mwah, ik weet niet. Hij lijkt wel vrij zeldzaam te zijn, nog maar 1 gespotquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het straks weekend is dan zal zijn prijs wel wat normaler zijn..na happy hour op maandag zeker
Als hij 5 keer die kans heeft doe je zelf ook wel iets fout, maar zulke gasten zijn zo frustrerend jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Fenomeno het volgende:
Net een tegenstander die 5 keer scoorde met een cutback en daarna achterin ging rondtikken
Toen mn ps3 maar uitgezet
wat een statementquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Fenomeno het volgende:
Net een tegenstander die 5 keer scoorde met een cutback en daarna achterin ging rondtikken
Toen mn ps3 maar uitgezet
Zeker goeie deal. Ik ben er zelfs een paar boven de 15k tegen gekomen..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Hmmm, een IF Stekelenburg, die perfect is voor mijn nieuwe Nederlandse elftal in 4-2-3-1, stond te koop voor 6,600. (PS3) Lijkt me een vreselijk goede deal toch? Heb maar gelijk zonder nadenken op buy now geklikt, want heb m vooral voor bedragen boven de 10K te koop zien staan.
Verleidelijk dan om hem weer voor het dubbele te verkopen, en vd sar voorlopig zn werk te laten doen, maar ja, zo kun je wel bezig blijven natuurlijk, dit kom je niet snel meer tegen, dus hou m maar voorlopig, tot ik dit elftal weer zat benquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeker goeie deal. Ik ben er zelfs een paar boven de 15k tegen gekomen..
De IF-versie of de SIF-versie? De SIF is op de PS3 12K waard ofzo, de IF een stuk minder.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Hmmm, een IF Stekelenburg, die perfect is voor mijn nieuwe Nederlandse elftal in 4-2-3-1, stond te koop voor 6,600. (PS3) Lijkt me een vreselijk goede deal toch? Heb maar gelijk zonder nadenken op buy now geklikt, want heb m vooral voor bedragen boven de 10K te koop zien staan.
Damn, je hebt gelijk, zie m zelfs voor 5,900 er op staan. welliswaar voor een 3-5-2, maar toch. Ach, heb nu 2 topkeepers, over anderhalve maand fifa 12, dan kijk ik niet meer naar dit elftal omquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De IF-versie of de SIF-versie? De SIF is op de PS3 12K waard ofzo, de IF een stuk minder.
dit is een grap toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
zou je trouwens weer generations kunnen gebruiken om spelers over te zetten?
nee? Ik weet niet of het zo werkt, maar in FUT11 zit generations, waarmee je volgens mij spelers uit FUT10 kan halenquote:
Ik weet niet hoe ver je TV van je Console afstaat, maar bij de action hebben ze kabels van 1.5m voor 2 of 3 euro, prima dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef DannyDeko het volgende:
Hdmi kabel dood (Had al geen geluid ineens en ging ik m ff wiebelen heb ik ineens de halve kabel in mn hand :s ). Is maar goed ook want ik speelde tegen een achterlijke lame mongool die me een partij luck had..
Daar kan je niet mee spelen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee? Ik weet niet of het zo werkt, maar in FUT11 zit generations, waarmee je volgens mij spelers uit FUT10 kan halen
Staat in een kastje onder de tv. Zal eens kijken of ik nog in de buurt van een action kom van de weekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je TV van je Console afstaat, maar bij de action hebben ze kabels van 1.5m voor 2 of 3 euro, prima dingen.
Serieus, werken hdmikabels van de action goed? Dan maar serieus een keertje langsgaan, want mijn goedkope hdmikabel op mijn tv boven(om mn dvdspeler op aan te sluiten, maar soit) werkt kudt, en voor 3 euro neem ik dat gokje nog wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je TV van je Console afstaat, maar bij de action hebben ze kabels van 1.5m voor 2 of 3 euro, prima dingen.
Die dingen werken top, ik heb er zelf ook een en de kwaliteit is top!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:01 schreef LDS het volgende:
[..]
Serieus, werken hdmikabels van de action goed? Dan maar serieus een keertje langsgaan, want mijn goedkope hdmikabel op mijn tv boven(om mn dvdspeler op aan te sluiten, maar soit) werkt kudt, en voor 3 euro neem ik dat gokje nog wel.
Had m aan mij verkochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Mijn hele team weer op de TP gezet, maar nu maak ik nog grotere winst dan eerst. Assaidi gekocht voor 7K en nu voor 20K gelijk verkocht.![]()
Nu de rest nog
Hij is het geld niet waard, slap, niet echt snel en met zijn dribbels kan je niks.quote:
Okee, maar eens langs de Action gaan dan binnenkortquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dingen werken top, ik heb er zelf ook een en de kwaliteit is top!
Ik vind de normale Assaidi al wel nice spelen, dus zal de IF wel beter zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is het geld niet waard, slap, niet echt snel en met zijn dribbels kan je niks.
Edit: Wie had ook alweer een Russisch team? Die zal blij zijn want, Eto'o speelt nu in Rusland
1 2 3 4 5 | Rafael Moura 74 Ronaldinho LF Thiago Silva 84 Rochemback 20.000 |
Gaat ie gewoon weg voor 10kquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef GuRBuH het volgende:
FF dit geboden op IF Sulejmani
[ code verwijderd ]
Hoogste bod staat momenteel op 10.000 met nog 30 min. te gaan. *Fingers Crossed*
IF Lens en Dzudszak waren geloof ik 89 of 90 ingamequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Fenomeno het volgende:
Wow sommige In game ratings verschillen echt flink van de kaart ratings, vanmiddag bij m'n eigen team effe gekeken
IF Inler 83 is 87 in game, en UP Eto'o 86 is 90 zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Wat krijg ik er voor terug?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Gaan we nu gratis geld geven?iemand nog een gratis IF Nagatomo voor me dan?
(xbox)
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef Rijstbal het volgende:
Nohhh, wou ff kijken wie als eerst ging happen.
Ik vind dat je verplicht ben aan alle happers 50k te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef Rijstbal het volgende:
Nohhh, wou ff kijken wie als eerst ging happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Ik heb hier hard voor gewerkt!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind dat je verplicht ben aan alle happers 50k te geven
Ja hoho jij zei dat de eerste reactie 50k zou krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hier hard voor gewerkt!!!
Kut zooi te laat heb zelf nog maar 3kquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
wie wil er 100.000 coins? 1e die reageert (Ps3)
Zei ik dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja hoho jij zei dat de eerste reactie 50k zou krijgen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef eywtf het volgende:
Jongens, ik word er ziek van, heeft iemand geen cheats van dat Ultimate Team ;e
ik heb een aimbot!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef eywtf het volgende:
ja ik maak zo een webite aan, moet je je email, ww en gehie antwoord invullen. Krijg je cr7 if2quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef eywtf het volgende:
Zullen we clubben?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef StijnDa het volgende:
Werkt echt stuur eerst maar een bronze om te testen.
goooi een kaart op de marktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik had moeten quoten voor de ninja editmaar vind je 8k schappelijk?
Op bol.com deze tekst: Reserveer nu FIFA 12 bij bol.com en ontvang een promocode op de dag van release waarmee je het 'FIFA Ultimate Team Gold' pakket vrijspeelt voor de maand oktober. Dit pakket geeft spelers extra vaardigheden, tenues en andere voordelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:55 schreef DannyDeko het volgende:
Waar hebben jullie fifa 12 gepre-ordered? Ben het vergeten te doen en wil niet de goldpacks actie mislopen natuurlijk
Als je gewoon een zooi silver spelers koopt, zijn er best te halen voor 150 coins met 7 contracten, je speelt je wedstrijden, 7 keer tegen een belabberd team van de computer. Moet makkelijk 7 x 500 op kunnen leveren... Contract op? Nieuwe spelers halen, als je de oude spelers verkoopt heb je mazzel, als je discard doet, krijg je er meestal wel 100 coins voor nog, dus de kosten vallen dan ook wel mee. Even paar dagen doen, en dan kun je gaan handelen in lucratievere spelers...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff waarom heb ik dat geluk niet dat iemand me 100.000 bied voor een speler op de PS3.
Jaja weet het had ik iedere dag dit forum even moeten bekijken, maar ben te drukl bezig met spelen. Heb nu weer wel geteld 2,8K haha. Het lukt me bijna niet meer om een goede aankoop te doen en met winst te verkopen. Prijs gaat dan altijd weer zo ver omhoog dat ej nog maar 220coins winst kan maken. Is ook niet echt de moeite waard.
Hmm..ik heb alleen een bronzen team. Daar is dat niet echt mee te doen. Die leveren alleen 200 op steeds. Moet ik maar eens gaan bouwen aan een silverteam. Iemand idee voor goedkoop team wat beetje speelbaar is? Is het trouwens dan niet makkelijker om een offline toernooi er mee te spelen? Dan krijg je ook nog eens de bonus van het toernooi er bij? of krijg je die bonus maar 1x?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je gewoon een zooi silver spelers koopt, zijn er best te halen voor 150 coins met 7 contracten, je speelt je wedstrijden, 7 keer tegen een belabberd team van de computer. Moet makkelijk 7 x 500 op kunnen leveren... Contract op? Nieuwe spelers halen, als je de oude spelers verkoopt heb je mazzel, als je discard doet, krijg je er meestal wel 100 coins voor nog, dus de kosten vallen dan ook wel mee. Even paar dagen doen, en dan kun je gaan handelen in lucratievere spelers...
Waar ik wel op verdien is die Skrtel van Liverpool, centrale verdediger. Kun je regelmatig voor 350 of 400 ophalen, en levert met wat geduld 700 a 750 op. Of meer. Dit keer op keer herhalen, tussen de wedstrijden door. En dan kan het vrij hard gaan..
Als ik een wedstrijd een beetje ruim win, met 3 of 4 tegen nul, krijg ik 500 coins. Ook al is de tegenstander maar 1 ster waard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm..ik heb alleen een bronzen team. Daar is dat niet echt mee te doen. Die leveren alleen 200 op steeds. Moet ik maar eens gaan bouwen aan een silverteam. Iemand idee voor goedkoop team wat beetje speelbaar is? Is het trouwens dan niet makkelijker om een offline toernooi er mee te spelen? Dan krijg je ook nog eens de bonus van het toernooi er bij? of krijg je die bonus maar 1x?
Ja het winnen met 3-0 is niet lastig. Ik bedoel juist als je een toernooi speelt en daar alle wedstrijden met 3-0 wint dan krijg je daar steeds 500 coins voor en aan het eind ook nog eens de bonus omdat je het toernooi wint. Ik wil alleen weten of je die meedere keren kan krijgen of dat je deze maar 1 keer kan krijgen, dus bij je 1e toernooiwinstquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een wedstrijd een beetje ruim win, met 3 of 4 tegen nul, krijg ik 500 coins. Ook al is de tegenstander maar 1 ster waard.
Spelers als Kuiper, Kromkamp, Holla, vd Laak zijn relatief eenvoudig voor 150 te halen. Of ik moet steeds veel geluk hebben. Zitten ook goede bronzen spelers bij hoor, maar voor zilveren krijg je meer terug als je op discard drukt.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja het winnen met 3-0 is niet lastig. Ik bedoel juist als je een toernooi speelt en daar alle wedstrijden met 3-0 wint dan krijg je daar steeds 500 coins voor en aan het eind ook nog eens de bonus omdat je het toernooi wint. Ik wil alleen weten of je die meedere keren kan krijgen of dat je deze maar 1 keer kan krijgen, dus bij je 1e toernooiwinst
Volgens mij kun je een toernooi meerdere malen spelen, en die bonus coins incasseren. Mijn ervaring is dat je tegen een minderwaardig elftal 500-550 coins krijgt bij goede winst, maar als je in een toernooi Real Madrid klopt, dan krijg je slechts 400 a 450 coins.. Word ook nog wel eens uitgeschakeld met een silver of bronze team, dus ik pak dan de losse potjes. Maar dat is een kwestie van skillsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja het winnen met 3-0 is niet lastig. Ik bedoel juist als je een toernooi speelt en daar alle wedstrijden met 3-0 wint dan krijg je daar steeds 500 coins voor en aan het eind ook nog eens de bonus omdat je het toernooi wint. Ik wil alleen weten of je die meedere keren kan krijgen of dat je deze maar 1 keer kan krijgen, dus bij je 1e toernooiwinst
Das waar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een toernooi meerdere malen spelen, en die bonus coins incasseren. Mijn ervaring is dat je tegen een minderwaardig elftal 500-550 coins krijgt bij goede winst, maar als je in een toernooi Real Madrid klopt, dan krijg je slechts 400 a 450 coins.. Word ook nog wel eens uitgeschakeld met een silver of bronze team, dus ik pak dan de losse potjes. Maar dat is een kwestie van skills
Is een mooi begin, ik had het geluk om ene Bramble ofzo in mn startselectie te hebben. zette m op de tradepile, met een startprijs van 150 en leverde 3100 op. Wist niet wat ik meemaakte, haha, zoveel coins! Nu heb ik Persie, vd Vaart, Robben, IF Heitinga enzo in mn tradepile staan. Wil een team hebben waar ik het eens lekker lang mee uit kan houden, en online mn mannetje mee kan staan .quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Das waar.
Ik heb nu op PS3 Philip Lahm gekocht voor 2600. Staat er nu weer op voor min 6K en BIN 7K. Is volgens database 8K waard en de goedkoopste staat op 7,5 BIN.
Hopen dat het snel lukt
Zowieso moeten ze spelers gaan toevoegen. Neymar lijkt me wel zeker want iedereen zeurt daarom. Verder nog:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Vraag me af of Miyaichi in FUT 2012 zal zitten nu hij een werkvergunning heeft
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:16 schreef Rijstbal het volgende:
4222'tje aan het maken met
------Zigic -- Crouch----
---Caroll ---Adebayor ---
-----Diaby-Fellainni---
Sterker nog, ik heb zojuist mijn Serie A team verkocht voor EURO 35,00quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Die persoon die 100.000 coins hier weggaf... Op Ebay zetten hun mensen gewoon de coins te koop. Best bizar, zo kun je het aankoop bedrag van fifa terugverdienen als je een beetje handig bentBenieuwd wat zoiets nou oplevert. Staat 1 veiling van een miljoen coins, gaat best ver zo als echt geld er in betrokken wordt...
Edit: http://feedback.ebay.nl/w(...)tab=FeedbackAsSeller
Zijn denk ik mensen hier die fifa 11 + 12 zo gratis kunnen krijgen. 40 euro voor 200.000 coins...
Heb je nog een pic ofzo van dat team? Was dat die met allemaal IF/TOTY's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zojuist mijn Serie A team verkocht voor EURO 35,00
nu heb ik nog 80.000 coins om een team in elkaar te flansen tot fifa 12 komt....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je nog een pic ofzo van dat team? Was dat die met allemaal IF/TOTY's?
Eredivisie of Silver Eredivisie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef jpg97 het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuk team voor max 80.000 coins?
35 euro lijkt me heel weinig voor dit team?quote:
Nou ja, het is nog 1.5 maand tot fifa 12quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
35 euro lijkt me heel weinig voor dit team?
Eredivisie, Spaanse competitie, Engels maakt niet uit...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eredivisie of Silver Eredivisie?
Tyton en Mihaylov zijn met afstand de beste keepers, maar die zijn dus allebei mega rare door die upgradequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
Beste silver keeper in de Eredivisie? Vermeer is een klein kutventje die alle ballen loslaat. Tyton? Als ik die ooit kan vinden.
Dat was voordat ik het team wilde verkopen + ik heb jouw coins nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:23 schreef Tim86 het volgende:
Neuh, maar ik vraag me wel af waarom ik jou coins heb gegeven als je toch je spul op Ebay verkoopt
Mihaylov zag ik nog best betaalbaar net staan op PS3.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tyton en Mihaylov zijn met afstand de beste keepers, maar die zijn dus allebei mega rare door die upgrade
De gouden zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Mihaylov zag ik nog best betaalbaar net staan op PS3.
Hehe, kunnen we m niet even convertenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Net een silver Tyton voor 750 coins opgepikt op de xbox
quote:
Vroeger kreeg ik altijd FIFA gratis van EAquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Die persoon die 100.000 coins hier weggaf... Op Ebay zetten hun mensen gewoon de coins te koop. Best bizar, zo kun je het aankoop bedrag van fifa terugverdienen als je een beetje handig bentBenieuwd wat zoiets nou oplevert. Staat 1 veiling van een miljoen coins, gaat best ver zo als echt geld er in betrokken wordt...
Edit: http://feedback.ebay.nl/w(...)tab=FeedbackAsSeller
Zijn denk ik mensen hier die fifa 11 + 12 zo gratis kunnen krijgen. 40 euro voor 200.000 coins...
Dat eerste denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft er iemand ervaring met die bidtokens bij de web-app. Als ik er 25 zou kopen, heb ik dan eenmalig 25 coins en als deze op zijn loopt het dan maximaal weer op tot 5? OF koop je er 25 en loopt het dan weer terug tot 25 als ze op zijn (is denk te mooi om waar te zijn)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft er iemand ervaring met die bidtokens bij de web-app. Als ik er 25 zou kopen, heb ik dan eenmalig 25 coins en als deze op zijn loopt het dan maximaal weer op tot 5? OF koop je er 25 en loopt het dan weer terug tot 25 als ze op zijn (is denk te mooi om waar te zijn)
Wel als je een pen erbij doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd FIFA gratis van EA(2002-2005)
En het is natuurlijk niet toegestaan om coins te verkopen
Nee het is andersom, je verkoopt de pen en doet er gratis coins bijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel als je een pen erbij doet.
Dat is dus best zonde....dan maar op me pc opzoeken en op de PS3 kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef Fenomeno het volgende:
Je krijgt er eenmalig 25 en als ze op zijn loopt het weer op tot 5.
Had wat silver brazilianen, maar om het nou een team te noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:21 schreef DannyDeko het volgende:
Wie hier heeft er een brasilver teampje?
Hmm ok. Ja ik wil eens kijken of ik een leuk brasilver teampje of een soortgelijk teampje al die Air Japes kan krijgen :quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had wat silver brazilianen, maar om het nou een team te noemenStaan nu op de TP om geld te krijgen voor IF Mickey.
Misschien is het Ron Jans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef GuRBuH het volgende:
Heheh, hij speelt eerst met die Danilinho in de Heerenveen away kit, en later in de video met Groningen thuis. Das toch geen combo
Staat erop voor 110k ofzo. Is de enige die erop staat, al een tijdje ook. Is ooit nog van mij geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef laucas het volgende:
Wat zal ongeveer de waarde van IF Duricic 433 zijn op de PS3? Geen trades meer te checken dus vandaar.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Acceleration- 84
Agility------ 79
Balance------ 71
Jumping------ 58
Reactions---- 75
Sprint Speed- 86
Stamina------ 99
Strength----- 68
Aggression--- 33
Positioning-- 73
Tact. Aware-- 25
Vision------- 66
Ball Control- 84
Crossing----- 72
Curve-------- 90
Dribbling---- 82
Finishing---- 82
FK *.-------- 85
Heading *.--- 46
Long Pass---- 48
Long Shots--- 81
Marking------ 30
Penalties---- 72
Short Pass--- 71
Shot Power--- 84
Slide Tackle- 25
Stand Tackle- 35
Volleys------ 84
Work Rate: Med/Low
Weak Foot: * * * *
Skill Moves: * * * *
79 RF/LF, 77 ST, 79 CF
ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:10 schreef Rijstbal het volgende:
Volgens mij ben je gewoon JALOERS. omdat je nog nooit met Ferdinand hebt gespeeld!!!
Dat is dan ook de enige dwergquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Is dat David Silva in een reuzenteam?
Clichy is 1.76, Johnson 1.81..als je dan voor reuzen gaat...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige dwergMoet wel een beetje snelheid hebben.
Mooi! Hoeveel?quote:
Ja, dit hele team slaat als een lul op een drumstel. Die Johnson is ook maar 1.82. Zet dan daar Corluka neer.quote:
Vriend van me heeft hem gekocht voor 55k, maar ik heb dit weekend wel tijd om ff wat coins te fixen dus dat krijgt ie terug.quote:
haha rijstbal is een kleine aziaat!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is voor mij best lang. Ben zelf 1.68
Mooie prijsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, dit hele team slaat als een lul op een drumstel. Die Johnson is ook maar 1.82. Zet dan daar Corluka neer.
Als je een thema team maakt hoor je je er eigenlijk ook aan te houden, en niet de helft toch maar andere spelers nemen ter bevordering van hoe goed het speelt.
[..]
Vriend van me heeft hem gekocht voor 55k, maar ik heb dit weekend wel tijd om ff wat coins te fixen dus dat krijgt ie terug.
Jep. Nu nog bedenken of ik een van de andere 2 RW's wegdoe. 3 is wel wat veel, en Verhoek kan ik wel weer wat coins op verdienen. Plus dat ik Schaken toch beter vind.quote:
Ik zou echt niet weten wie haha, maar ben verder wel tevreden over Bouma. Atouba is ook best primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Nu nog bedenken of ik een van de andere 2 RW's wegdoe. 3 is wel wat veel, en Verhoek kan ik wel weer wat coins op verdienen. Plus dat ik Schaken toch beter vind.
EDIT: Als er dit weekend een LB of RB is die het goed doet, dan moeten we die maar ff lobbyen. Bij voorkeur een snelle, en wel silver houden. El Akchaoui zal het wel niet worden.
ik snap hier echt niks van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:11 schreef Pino0 het volgende:
Even een vraagje,
als ik L1 in heb gedrukt samen met een andere knop verandert mijn speelstijl vaak in 1keer.
Gaat ie in 1x aanvallend oid, waar kan ik dat uitzetten?
xx
Mwah, ik word er vaak uitgelopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wie haha, maar ben verder wel tevreden over Bouma. Atouba is ook best prima
je kan toch kiezen voor ultra aanvallend, defensief etc.quote:
en daarbij houd je L1 ingedrukt? Want daar ligt het dan waarschijnlijk aan. Of je controller is kapot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
je kan toch kiezen voor ultra aanvallend, defensief etc.
vaak als ik gewoon aan het spelen ben en een knop in de juiste? richting op druk gaat ie bv van ultra aanvallend naar verdedigend, terwijl ik helemaal niet aan de PIJLtjes zit.
dit is erg vervelend want dat moet ik elke keer corrigeren midden in een spannend rondje fifa :<
Koop de Chileense Suazo en je schiet er elke match minstens 2 van die binnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Kacar
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/88069943
past niet echt in een Serbia only squadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Koop de Chileense Suazo en je schiet er elke match minstens 2 van die binnen
Ja zat ik ook aan te denken. Maar twijfel nog tussen dat en een brasilver team.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
past niet echt in een Serbia only squadkan wel eens proberen een chileens/serie a hybrideteam te maken
Jij hebt altijd maar geluk met die pakjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:
IF Ter Stegen in een pakje..die bronze premiums zijn aardig lucratief haha
Idd. Ik heb al honderden bronze packs gekocht en nog nooit wat gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij hebt altijd maar geluk met die pakjes
Dacht dat het een Nederlander wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:
IF Ter Stegen in een pakje..die bronze premiums zijn aardig lucratief haha
Hier werkt het prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef Fenomeno het volgende:
Meer mensen bij wie de hele ea site down is?
Ik heb hem ook. Scoort nog vaker de spits. Soort van Spaanse Robben maar dan minder blessuregevoelig.quote:
Die gast scoort altijd long shots tegen mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Scoort nog vaker de spits. Soort van Spaanse Robben maar dan minder blessuregevoelig.
ja zo speel ik ook met hem, kappen en knallen in de hoek, bij zijn debuut gelijk een hattrick. Hij raakte ook geblesserd, maar toen ik hem wou healen, was hij niet geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Scoort nog vaker de spits. Soort van Spaanse Robben maar dan minder blessuregevoelig.
Die gozer scoort één keer in de drie maanden een hattrick zodat z'n moyenne over het hele seizoen nog ergens op lijkt, voor de rest mislukt 'ie falikant overal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:04 schreef Rijstbal het volgende:
Zo zie je maar dat het een geweldige spits is irl. En dan nog kiest Bert voor RvP
Bij mij hoeft IF Reyes niets uit te voeren, ik heb Torres en TOTY Llorente voorinquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
En hopelijk wordt hij goedkoper als Lens, want die is echt niet te betalen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Maandag maar proberen om een IF Ruiz te regelen, zou mooi zijn.
Sux..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef Doublepain het volgende:
kloote ea, ik scoorde met ozil van 40 meter, perfecte streep in de kruising. Staat er niet tussen! Vanaf min 25 zijn er pas highlights wtf!
Onzin, ik heb vaak genoeg highlights van voor de 25 min gehad....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef Doublepain het volgende:
kloote ea, ik scoorde met ozil van 40 meter, perfecte streep in de kruising. Staat er niet tussen! Vanaf min 25 zijn er pas highlights wtf!
Die highlights zijn echt vet random. Ik heb wel gehad dat er highlights waren van minuut 5 tm 90, maar van geen van de 5 goals.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Onzin, ik heb vaak genoeg highlights van voor de 25 min gehad....
Zit er dik in, wij hebben geen verdediging. Wel 2 geweldige flankspelers btw, die bijelkaar lang geen 16,25 miljoen gekost hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:07 schreef Rijstbal het volgende:
Dat komt omdat je clubbie vandaag gaat verliezen
ze hadden ook el-akchaoui moeten behouden, wat een baas is datquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zit er dik in, wij hebben geen verdediging. Wel 2 geweldige flankspelers btw, die bijelkaar lang geen 16,25 miljoen gekost hebben
Die kneus staat er vandaag gewoon in hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hadden ook el-akchaoui moeten behouden, wat een baas is dat
die was toch verhuurd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die kneus staat er vandaag gewoon in hoor
Vorig seizoen ja, aan VVV. Nu konden ze geen linksback vinden ergens en Jong-a-Pin is weg, dus bij gebrek aan beter spelen hij en Breuerquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die was toch verhuurd?
En jullie hebben wel breuer he
damn dat is echt ziekquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vorig seizoen ja, aan VVV. Nu konden ze geen linksback vinden ergens en Jong-a-Pin is weg, dus bij gebrek aan beter spelen hij en Breuer
Speel ik net tegen dit:
[ afbeelding ]
Gewoon 3 spitsen op het middenveld :/ Die kerel was echt niet goed, maar maakte 1 break vanuit een corner van mij en scoorde meteen met Drogba. Verder kwamen mijn kleine spitsen er niet bepaald aan te pas tegen IF Samba en TOTY of IF Kompany...
ik dus niet!quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Onzin, ik heb vaak genoeg highlights van voor de 25 min gehad....
meh ik won zo vaak op prof met Roda JCquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef WSquater het volgende:
Zojuist met St. Pauli (Duits team) van Bayern Munchen gewonnen met 3-0 in de carriere mode (ja, ik speel de carriere mode ook al is die hier niet zo populair). Moeilijkheid? Professioneel!
Haha, vriend van me heeft hem gekocht van jou denk ik. 108k, 4-3-3 en PS3?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef laucas het volgende:
IF Duricic toch nog kunnen verkopen voor 108K. In een gekke bui gekocht voor 120 maar eredivisie silvers 4-3-3 speelde gewoon niet lekker.. was ook niet echt onder de indruk van IF Assaidi.
Ja en de standaard finesseshots enzo zitten altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:25 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoop wel dat je in Fifa 12 op meerdere manieren kan scoren zoals in PES.
Afstandschoten en andere unieke schoten worden bijna altijd gered door de keeper
Eens. Al was Boerrigter ook sterk vandaag maar die zit er natuurlijk niet in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Van der Wiel was wel aardig SIF-waardig. Of Alderweireld
74 Mulenga met beter schot en dribbel zou ook een leuke kunnen zijn.
Ja klopt, had al het idee dat het iemand van hier kon zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, vriend van me heeft hem gekocht van jou denk ik. 108k, 4-3-3 en PS3?
Kunnen anderen ze dan ook zien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef laucas het volgende:
Je kunt nu bij Fut11info ook ingame stats adden maar dat wisten jullie al?
Uchebo & Sheotahul maar toegevoegd, want baas
in 4-3-3 is Dzeko echt ideaal, voor middenveld zou ik gaan voor fabregas - essien - modricquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef Toefjes het volgende:
Nog even mn Robben kwijt zien te raken, dacht dat het vrij gemakkelijk zou zijn, maar niks minder waar... Staat er nu op dat ik quitte speel. Snel binnenlopen met coins dus even gestagneerd. Maar als hij verkocht is wel een mooi Premier League team.. 4-3-2-1
Cech
Sagna-Vidic-Ferdinand-Evra
Essien- .....- Nasri
Wallcott- .....- Arshavin.
Budget bij verkoop Robben wordt 50K ongeveer (staat er op voor 53.5K- 56K BN)
Wat adviseren jullie? Ik twijfel tussen Anelka en Adebayor in de spits, en Lampard en Fabregas op het middenveld.
Hmmm, zal er eens naar kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
in 4-3-3 is Dzeko echt ideaal, voor middenveld zou ik gaan voor fabregas - essien - modric
Nasri vind ik echt veel te slap deze fifa
Sowieso 4321 >>>433 all dayquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hmmm, zal er eens naar kijkenEerst de man van glas nog zien te verpatsen. Het is trouwens een 4-3-2-1, maar speelt eigenlijk net zo lekker weg als een 4-3-3
Nee, hij is van mij. Als het iemand van hier is dan accept ik de trade gewoon, maar anders wijs ik hem af.quote:
Haha, cancer jew. Even een stukje Nederlandse cultuur overbrengen naar het buitenlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/926489.page
Gewoon elke dag even op budgetgaming.nl gaan kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef LinQ het volgende:
Heeft iemand al een goeie Fifa 12 special edition deal gespot? Wel NL retailer, heb geen zin om 2 weken extra te moeten wachten
Het is niet de spits die je zoekt, want niet snel en wendbaar, maar met Koevermans vreselijk veel goals gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
Uchebo is best nice als breekijzer, maar vind hem best lelijk om als eerste spits te hebben. Wat is volgens jullie de beste spits?
Eisen:
Hij moet enigzins snel en wendbaar zijn maar ook kunnen koppen en schieten. Zilver, uit de eredivisie en niet zo rare dat ie onvindbaar is. Ben geswitched van 4-3-3 naar 4-3-2-1 dus daarin moet ie kunnen spelen. Junker vind ik niks, en Fernandez ook niet. 4 sterren skillmoves is een pré maar niet verplicht.
Haha, die speelt vast als een witte Ucheboquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet de spits die je zoekt, want niet snel en wendbaar, maar met Koevermans vreselijk veel goals gemaakt
Luuk de Jong is echt een alleskunnerquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
Uchebo is best nice als breekijzer, maar vind hem best lelijk om als eerste spits te hebben. Wat is volgens jullie de beste spits?
Eisen:
Hij moet enigzins snel en wendbaar zijn maar ook kunnen koppen en schieten. Zilver, uit de eredivisie en niet zo rare dat ie onvindbaar is. Ben geswitched van 4-3-3 naar 4-3-2-1 dus daarin moet ie kunnen spelen. Junker vind ik niks, en Fernandez ook niet. 4 sterren skillmoves is een pré maar niet verplicht.
Niets verbazingwekkends aan na deze voorbereiding. Amper met de eerste ploeg kunnen spelen in oefenwedstrijden, Messi maakt zijn eerste minuten sinds de Copa-uitschakeling en heeft zelfs amper getraind in de tussentijd. Sanchez ook nog geen fuck gedaan, Xavi speelt niet, Puyol niet, Pique niet, Busquets niet..Het zijn ook maar mensen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef psychedelicate het volgende:
Messi heeft dusver de bal vier keer aangeraakt. Abidal is de enige die redelijk op zijn eigen niveau presteert, de rest is absoluut verschrikkelijk. Ik heb Barça nog nooit zo slecht zien spelen, verbazingwekkend gewoon.
Natuurlijk romantiseren we het, maar feit is wel dat Greg gewoon erg goed was. Snap niet hoe je kan zeggen dat hij matig was..sure, Assaidi heeft wel wat kansjes gehad, maar echt maar weinig via duels met VdW..hij was pas gevaarlijk als hij ging zwerven en iemand anders hem over moest nemen. Als je dan Assaidi zo kan bespelen en nog zo'n impact in de aanval kan maken doe je het gewoon erg goed. Hij had alleen meer dan 1 keer moeten scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef GuRBuH het volgende:
Ja hoor Tim... Ik mag hopen dat je een beetje loopt te overdrijven om die IF te krijgen want Van der Wiel was echt matig vandaag. Heerenveen met 11 man achterin, dus alle ruimte voor hem om af en toe op te komen. Als dat een IF waard is dan zou Janmaat al aan zijn EIF (Eight' IF) toezijn
Hoe vaak heeft hij nou echt Assaidi moeten afstoppen? Als Heerenveen amper aan aanvallen toekomt omdat Breuer alle ballen inlevert of naar voren jast kun je verdedigend gezien niet echt uitblinken, omdat er weinig te verdedigen valt. Ja, en als je dan een paar rushes naar voren meer dan matig vind, ok..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk romantiseren we het, maar feit is wel dat Greg gewoon erg goed was. Snap niet hoe je kan zeggen dat hij matig was..sure, Assaidi heeft wel wat kansjes gehad, maar echt maar weinig via duels met VdW..hij was pas gevaarlijk als hij ging zwerven en iemand anders hem over moest nemen. Als je dan Assaidi zo kan bespelen en nog zo'n impact in de aanval kan maken doe je het gewoon erg goed. Hij had alleen meer dan 1 keer moeten scoren.
Sheotahulquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
Eisen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |