Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
quote:
Mogen de ajax-aanhngers ook eens blij zijn dat Micky eindelijk een beetje los begint te komen. Tering 16 miljoen en eindelijk zien we er wat van!quote:
Mickey had gewoon bij Heerenveen moeten blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Mogen de ajax-aanhngers ook eens blij zijn dat Micky eindelijk een beetje los begint te komen. Tering 16 miljoen en eindelijk zien we er wat van!
HAHA! Dit idee had ik altijd al in mn hoofd. Maar dan met de echte wereldkeepersquote:
Ceni in de spitsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
HAHA! Dit idee had ik altijd al in mn hoofd. Maar dan met de echte wereldkeepers
Ik wil wel beginner tournooitjes kunnen doen dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
HAHA! Dit idee had ik altijd al in mn hoofd. Maar dan met de echte wereldkeepers
Hahaha humor, na de Johnsons is dit ook erg vet! Alleen zou ik wel alle keepers met de juiste formatie nemen!quote:
Ik ken die stadions niet zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
san siro overdag is ook echt irritant met het licht+ de schaduw.
Iets boven mn budget.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
IF Sulejmani staat er een van op op de tradelist op PS3. 245k begin bieden, 501k buy now.
Ja dat is die ja. Heel irritant vind ik dat :pquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ken die stadions niet zomaar is dat die met dat je aan de onderkant van het veld zon schaduw hebt van die balken enzo?
In dit stadium van het spel, als je de coins hebt en je wilt hem. Dan zou ik het ook gewoon doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Nog maar 70K BIN op de xbox.
Ik heb mijn IF Osorio in 4-1-2-1-2 ook binnen. Mega rare volgens mij..pas 1 gezien en die had ik uiteindelijk voor 80K te pakken. Meer dan hij waard is, maar ja
Ja, groot verschil. Sowieso komt hij op de rechterkant beter tot zijn recht, maar zijn schot en dribbel voelen veel beter en hij lijkt echt ver in de 90 qua speed als je hem ziet gaan. Baas, al was ik daarvoor ook al erg tevreden over Verhoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Veel verschil met de gewone? Naar mijn ervaring vallen bijna alle zilvere if's tegen.:P De gewone vind ik al als een gold spelen. Maar nu hij aan de rechterkant staat lijkt het me ook een stuk fijner spelen doordat hij linksbenig is. De LF'S en RF'S trekken toch altijd naar binnen
Is ook zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In dit stadium van het spel, als je de coins hebt en je wilt hem. Dan zou ik het ook gewoon doen
Verhoek is best nice ja. Heb ook de Ridder gehad en heb als backup Schaken, maar die zijn beide toch minder. Daarom loop ik nu steeds kansloos packs te openen en te hopen op Mickeyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, groot verschil. Sowieso komt hij op de rechterkant beter tot zijn recht, maar zijn schot en dribbel voelen veel beter en hij lijkt echt ver in de 90 qua speed als je hem ziet gaan. Baas, al was ik daarvoor ook al erg tevreden over Verhoek.
[..]
Is ook zo
Cavani (L)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef Fenomeno het volgende:
TOTY Pato, TOTY Eto'o of TOTY Cavani?
Als het straks weekend is dan zal zijn prijs wel wat normaler zijn..na happy hour op maandag zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Verhoek is best nice ja. Heb ook de Ridder gehad en heb als backup Schaken, maar die zijn beide toch minder. Daarom loop ik nu steeds kansloos packs te openen en te hopen op Mickey
Oh das jammer...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Je krijgt helemaal geen coins toch...alleen spelers uit een pakje
Mwah, ik weet niet. Hij lijkt wel vrij zeldzaam te zijn, nog maar 1 gespotquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het straks weekend is dan zal zijn prijs wel wat normaler zijn..na happy hour op maandag zeker
Als hij 5 keer die kans heeft doe je zelf ook wel iets fout, maar zulke gasten zijn zo frustrerend jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Fenomeno het volgende:
Net een tegenstander die 5 keer scoorde met een cutback en daarna achterin ging rondtikken
Toen mn ps3 maar uitgezet
wat een statementquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Fenomeno het volgende:
Net een tegenstander die 5 keer scoorde met een cutback en daarna achterin ging rondtikken
Toen mn ps3 maar uitgezet
Zeker goeie deal. Ik ben er zelfs een paar boven de 15k tegen gekomen..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Hmmm, een IF Stekelenburg, die perfect is voor mijn nieuwe Nederlandse elftal in 4-2-3-1, stond te koop voor 6,600. (PS3) Lijkt me een vreselijk goede deal toch? Heb maar gelijk zonder nadenken op buy now geklikt, want heb m vooral voor bedragen boven de 10K te koop zien staan.
Verleidelijk dan om hem weer voor het dubbele te verkopen, en vd sar voorlopig zn werk te laten doen, maar ja, zo kun je wel bezig blijven natuurlijk, dit kom je niet snel meer tegen, dus hou m maar voorlopig, tot ik dit elftal weer zat benquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeker goeie deal. Ik ben er zelfs een paar boven de 15k tegen gekomen..
De IF-versie of de SIF-versie? De SIF is op de PS3 12K waard ofzo, de IF een stuk minder.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Hmmm, een IF Stekelenburg, die perfect is voor mijn nieuwe Nederlandse elftal in 4-2-3-1, stond te koop voor 6,600. (PS3) Lijkt me een vreselijk goede deal toch? Heb maar gelijk zonder nadenken op buy now geklikt, want heb m vooral voor bedragen boven de 10K te koop zien staan.
Damn, je hebt gelijk, zie m zelfs voor 5,900 er op staan. welliswaar voor een 3-5-2, maar toch. Ach, heb nu 2 topkeepers, over anderhalve maand fifa 12, dan kijk ik niet meer naar dit elftal omquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De IF-versie of de SIF-versie? De SIF is op de PS3 12K waard ofzo, de IF een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |