SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Eerste 2 dagen deed ze dat ja, maar nu is de vloek opgeheven (Eric heeft immers zijn geheugen ook weer terug).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is die nieuwe look eigenlijk? Of gaan we er vanuit dat ze nu inderdaad om het uur injecties in haar giegeltje propt?
Dat was niet 1 en dezelfde vloek. Volgens mij heeft Sookie die van Eric opgeheven toen ze hem raakte. Waarom zou die van Pam ook weg zijn? Als ze nou Marnie geraakt had en alle vloeken waren opgeheven, oke... maar ze raakte specifiek Eric.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef June. het volgende:
[..]
Eerste 2 dagen deed ze dat ja, maar nu is de vloek opgeheven (Eric heeft immers zijn geheugen ook weer terug).
Dat dus. Ze schoot op Eric omdat die Bill aanviel. Dus fairy power ja, maar op Eric. Die vloek is weg. De rest niet. Dus Pam zou nog steeds moeten injecteren. Vond het wel vreemd dat ze er achter kwam dat het door Sookie kwam, maar niet meteen vroeg "Do me toooo!!!!"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Knut het volgende:
Nee, die is niet weg. Alleen de vloek op eric is weg. Pam was geeneens in de buurt. Als alle spells van Antonia weg waren geweest waren de genecromanced vamps ook vrij geweest.
Pam onderging wel een pijnlijke behandeling bij een of andere huisvrouw met dubieuze kwalificaties en een reeks spuiten en middeltjes. Prachtige scene was datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Ze schoot op Eric omdat die Bill aanviel. Dus fairy power ja, maar op Eric. Die vloek is weg. De rest niet. Dus Pam zou nog steeds moeten injecteren. Vond het wel vreemd dat ze er achter kwam dat het door Sookie kwam, maar niet meteen vroeg "Do me toooo!!!!"
Die huisvrouw is dr Ludwig. Ze is al eerder te zien geweest. En is de dokter van de supes.. Weerwolven, Vamps, Fairies Shifters Noem maar op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pam onderging wel een pijnlijke behandeling bij een of andere huisvrouw met dubieuze kwalificaties en een reeks spuiten en middeltjes. Prachtige scene was dat
Helaas is het inderdaad zo dat je niet teveel mag nadenken bij dit soort series.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef KNAK het volgende:
Serie voor en door USA mensjes, plotholes zoeken = plotholes vinden, dus beter maar niet doen
Desaln. een leuke serie. Jammer dat ie bijna klaar is (al was 4 wat minder dan vorige)
We hebben het over een serie met zo ongeveer elk wezen dat ooit door de mens is bedacht: weerwolven, shapeshifters, fee-en, vampieren, heksen, minotaur. Een plothole hier en daar kan mij de pret niet onderdrukken bij elke eps die ik kijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Helaas is het inderdaad zo dat je niet teveel mag nadenken bij dit soort series.
With, niet to.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef outcast_within het volgende:
I wanna do bad things to you.
Ja.... waar de hell is Portia heen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef johnnylove het volgende:
Tja de Bellefleurs... Nog zo'n verhaallijn van de schrijvers die ik niet kan volgen.
True. En dat moest ze blijven herhalen, iedere dag, meerdere malen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pam onderging wel een pijnlijke behandeling bij een of andere huisvrouw met dubieuze kwalificaties en een reeks spuiten en middeltjes. Prachtige scene was dat
Tara?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Is er eigenlijk nog een normaal mens zonder speciale krachten in de serie? Ik kom niet verder dan Jason, Hoyt en zijn ma en de Bellefleurs...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die hyperlabiliteit wordt bijna een superkracht
Tara's ma!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Is er eigenlijk nog een normaal mens zonder speciale krachten in de serie? Ik kom niet verder dan Jason, Hoyt en zijn ma en de Bellefleurs...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die hyperlabiliteit wordt bijna een superkracht
Overal stikt het van de vampieren, weerwolven, geesten, feetjes, weerpanters en demonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind alle figuren in deze serie wel hyper-labiel
Das niet zomaar een huisvrouw, dat is "Dr Ludwig"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:02 schreef GI het volgende:
[..]
Das niet zomaar een huisvrouw, dat is "Dr Ludwig"
[ afbeelding ]
Ik vind het nog niet zo zeer tegenvallen, maar naar mijn mening komt er nu in 1 seizoen ineens wel erg veel tegelijk in het verhaallijn naar voren. Waar in de vorige series ongeveer 1 "monster" zo'n beetje de leiding had en je daarnaast wat dingen extra zag, heb je nu ineens:quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind dit seizoen behoorlijk tegenvallen tot nu toe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna iets teveel om op een logische manier in één seizoen te stoppen. Al geniet ik er nog steeds van!![]()
daar raakte ik inderdaad ook even de draad kwijt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond die verhaallijn met die baby heel onlogisch.
Die deed hele evil dingen alsof ie bezeten was. Dat kwam niet door die gare pop want die kreeg ie toch veel later cadeau van Jessica? Ik zie niet in wat dat te maken heeft met die geest-moeder die nooit afscheid heeft kunnen nemen van haar kind.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet zo zeer tegenvallen, maar naar mijn mening komt er nu in 1 seizoen ineens wel erg veel tegelijk in het verhaallijn naar voren. Waar in de vorige series ongeveer 1 "monster" zo'n beetje de leiding had en je daarnaast wat dingen extra zag, heb je nu ineens:waarom in spoiler wat al op tv geweest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna iets teveel om op een logische manier in één seizoen te stoppen. Al geniet ik er nog steeds van!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dat met die bloeddoorlopen ogen van hem en Arlene was daarvoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef Baszh het volgende:
In episode 3 kreeg die baby die pop, wat voor evil dingen gebeurden er daarvoor?
Hoeft dan niet die baby te zijn geweestquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat met die bloeddoorlopen ogen van hem en Arlene was daarvoor.
En ook daarvoor was die scene dat hij alle barbies had onthoofd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoeft dan niet die baby te zijn geweest
Mijn zusje bewerkte poppen met een hamer tot alle ledematen eraf waren. Hoeft ook niet per se iets te betekenen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ook daarvoor was die scene dat hij alle barbies had onthoofd.
Dunno, tis een habbit. Zit zelf in aflevering 10 op dit moment. Ik zag dat andere nog in 5,6,7 zaten. Dus dan doe ik het automatisch!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom in spoiler wat al op tv geweest is.
In films worden die 'die-hard metal' figuren aangedikt en lijken ze op een goed gebouwde wolverine uit X-men. In feite lijken 90% van die gasten in de realiteit juist op die marcus uit true blood.quote:
Marnie mag van mij blijven. Dat hele necromancer gedoe om vampieren te jennen, vind ik erg tof.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk exit Marnie en Marcus op een pijnlijke manier., Al ben ik blij dat we van Tommy af zijn.
Grappig bij Alcide moest ik juist heel de vorige aflevering aan Wolverine denken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In films worden die 'die-hard metal' figuren aangedikt en lijken ze op een goed gebouwde wolverine uit X-men. In feite lijken 90% van die gasten in de realiteit juist op die marcus uit true blood.
Are you both fuckin' nuts?quote:
Ik had het gekke idee dat die 'kwade baby' dingen gedaan werden door die 'franse'. "Not your baby" en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ook daarvoor was die scene dat hij alle barbies had onthoofd.
Pamquote:
Nee nog twee.quote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef KNAK het volgende:
Hoeveel uur nog? (dit is overigens de laatste ep?)
En al helemaal om Eric die dat hart leegdrinkt als een pakje drinken.quote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef janeway het volgende:
Yep net af, vond het een leuke aflevering.Moest wel weer lachen om Lafayette.. En Pam die nog even de vintage cartier wilde hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een leuke aflevering met eindelijk wat progressie, maar ook een aantal gemiste kansen.
Slechte actrice? Ik vind dr niet slecht acteren hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 13:09 schreef DeMessias het volgende:
99% van de aflevering was goed, dat 1% is het einde met die slechte actrice... Was ik er eindelijk van overtuigd dat het Marniegedoe zou ophouden
Aleen dr antonia act is wat minder. maar ik zou graag willen dat ze blijft en de vampieren zuur maakt.quote:Op maandag 5 september 2011 13:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Slechte actrice? Ik vind dr niet slecht acteren hoor.
ja dat was erg matig . Slecht zelfs even als erick en bill ja we schieten elkaar wel dood prima . Of Jason wie zijn kop er af geknalt is beetje bloed doet wonderen. To much...quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef DeMessias het volgende:
Wat ik nog steeds niet goed begrijp. Als Marnie een cirkeltje wilt maken, kan iedereen die cirkel joinen. Sookie deed ook even mee, daar ben ik toch rotsvast van overtuigd dat dat geen heks is
Die is weg ja. Die heeft haar vrede gevonden, geen doel meer op te blijven hangen als geest en is hopsa naar de hemel of zo.quote:
Vrede gevonden? Of heeft Jesus de Brujo haar gedwongen te vertrekken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is weg ja. Die heeft haar vrede gevonden, geen doel meer op te blijven hangen als geest en is hopsa naar de hemel of zo.
Seriously?quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef MaximusTG het volgende:
Wisten jullie dat heks Marnie door dezelfde actrice gespeeld wordt die de Dreuzeltante van Harry Potter speelde.
Vrede gevonden. Marnie had haar immers gedwongen te blijven door antonia aan haarzelf te binden. Jesus heeft slechts deze band verbroken, waardoor antonia inderdaad eindelijk die zooi kon verlaten.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrede gevonden? Of heeft Jesus de Brujo haar gedwongen te vertrekken?
Kut he, mannen die wél neuken.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Huh is antonia weg.. nee...
fuck die bloedzuigers. ik hoop dat eric een keer smeulend aan zn einde komt. In de zon. een scene van 10 minuten moehahahah.
previes op deze manier verpesten ze het een beetje.Maar ik blijf toch wel kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef KNAK het volgende:
Deze ep, en eigenlijk wel dit seizoen is werkelijk een milkshake van dwaze gebeurtenissen. Iedereen heeft daar wel iets. De charme van het eerste seizoen is nergens meer te bekennen. Toen de eerste shape-shifters erin kwamen begon het al fout te gaan. Vampiers zijn al beetje ongeloofwaardig, maar daar gaat de serie om. Toen shape shifters, weerwolvjes, elfjes, ander bovennatuurlijke zooi.
'T blijft desondanks toch grappig het te volgen. Zal S5 ook wel weer downlooien
Nietes.. heb je de korte flash preview gezien van de volgende aflevering? - "she's back"quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is weg ja. Die heeft haar vrede gevonden, geen doel meer op te blijven hangen als geest en is hopsa naar de hemel of zo.
Vrouwen zijn een godverdomde schande. Zij neuken met dictators en andere enge figuren met slagtanden. Mja moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk. maar mijn beeld van vrouwen wordt er niet beter op!quote:
Dat is Marnie, niet Antoniaquote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nietes.. heb je de korte flash preview gezien van de volgende aflevering? - "she's back"
Die panters zijn ook net toveraars. Zo zie je ze en zo zijn ze weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef ButcherPete het volgende:
Na werepanters krijgen we nu succubusfairies?
Het was inderdaad echt te dramatisch voor woorden. Het wordt tijd dat de makers van True Blood meer Buffy/Angel gaan kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:51 schreef Platina het volgende:
De mensen die deze aflevering goed vonden moeten zich echt de ogen uit de kop schamen. Wat een puinhoop is deze serie geworden. Deze aflevering was wederom huilen met de pet op. Met als absolute dieptepunt dat Eric en Bill eventjes zelfmoord gaan plegen, waarvan overigens iedereen zag aankomen dat dat natuurlijk niet zou gebeuren. Het wordt hoog tijd dat een van de hoofdrolspelers dood gaat. Owh en een paar andere schrijvers aannemen mag ook wel.
Dat was wel lachen ja. Maar het is ook weer tenenkrommend hoe ze zo overdreven willen laten zien dat Eric weer de oude isquote:
Toen ie z'n geheugen kwijt was trok ie ook iemands hart uit hoor. Alleen dronk ie er niet vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was wel lachen ja. Maar het is ook weer tenenkrommend hoe ze zo overdreven willen laten zien dat Eric weer de oude is.
Met die flutverhaaltjes krijg je geen 12 afleveringen van 50 minuten volquote:Op dinsdag 6 september 2011 02:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ze hadden beter meer de boeken aan kunnen houden. Die zijn super spannend!
Ik schaam me nergens voor. Ik vond hem leuk.quote:Op maandag 5 september 2011 22:51 schreef Platina het volgende:
De mensen die deze aflevering goed vonden moeten zich echt de ogen uit de kop schamen. Wat een puinhoop is deze serie geworden. Deze aflevering was wederom huilen met de pet op. Met als absolute dieptepunt dat Eric en Bill eventjes zelfmoord gaan plegen, waarvan overigens iedereen zag aankomen dat dat natuurlijk niet zou gebeuren. Het wordt hoog tijd dat een van de hoofdrolspelers dood gaat. Owh en een paar andere schrijvers aannemen mag ook wel.
Idd, teveel gezeik over iets wat je nog gratis download ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor. Ik vond hem leuk.
Zolang Jessica niet naakt gaat, heeft True Blood al z'n geloofwaardigheid verloren in mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Idd, teveel gezeik over iets wat je nog gratis download ook![]()
Wtf huilies kijk het dan niet!
Ja er klopt geen hol meer van en ja er gebeurt te veel!
Maar lekkere wijven en mooie mannen!!
Op Andy bellefleur na.. Gelukkig zag je daar niet al teveel..
Cartier is een designer-merk en die halsketting was een originele uitgave van heel lang geledenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wordt er toch met "vintage cartier" bedoelt? Heb het hier nou al 2 of 3 keer gelezen
edit: vintage begrijp ik, maar cartier niet
Sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef DeMessias het volgende:
Na dit seizoen haak ik wel af. True Blood was leuk.
Hoe heet die irritante equivalent uit 'Heroes' ? Achterlijk personage. En die Alceed ook vind ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef Sickert het volgende:
Vind die Jesus toch wel heel koel hoor!! Die gaat iedereen redden!!
Mwa, ik blijf wel kijken denk ik. Wil toch weten hoe het afloopt enzo... hoeveel seizoenen gaan ze eigenlijk doen?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 07:53 schreef Chevalric het volgende:
Ik vind dat Alcide gewoon z'n eigen serie moet krijgen. Dat is toch het soort man waar vrouwen van zwijmelen en mannen op willen lijken.
Tja, als je lichaam belangrijk is voor je werk, zul je wel moeten.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:59 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
2x per dag trainen, 6x per week.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:59 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
dang!quote:Op woensdag 7 september 2011 17:59 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak zouden ze deze take moeten hebben doen tot de elleboog precies op de goeie plek zat?quote:
Ze lijkt echt op Lady Gaga in de clip van You and I hier.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:37 schreef Chevalric het volgende:
Alsjeblieft, even 5 minuten googlen en je had 'm zelf kunnen plaatsen:
[ afbeelding ]
Pleurt op ons Jessica met die heks vergelijkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ze lijkt echt op Lady Gaga in de clip van You and I hier.
Overgens gaat dit topic de laatste posts duidelijk vooruit.
Ik zette hem op mijn Tumblr en iemand durfde hem "fat" te noemenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:59 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zette hem op mijn Tumblr en iemand durfde hem "fat" te noemen
Ik moest echt zo hard lachen bij deze scene dat de tranen in mijn ogen sprongenquote:
Wacht maarquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
die zwarte chick (vriendin van Sookie)Geweldige personages!
op z'n zus na heeft Jason elk lekker sletje genomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me al niet eens meer herinneren wie Dawn wasWas dat zo'n serveerstersletje van jason?
Het was zijn eerste serveerstersletje in de serie. Ze was wel goed lekker trouwensquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me al niet eens meer herinneren wie Dawn wasWas dat zo'n serveerstersletje van jason?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder mooi hoe Erik weer ouderwets Erik is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al geef ik dit seizoentje een 7-. Vanwege de vele plots die langs elkaar en door elkaar heen zweven in dit seizoen. Vond de andere seizoenen beter.
Ben in ieder geval erg benieuwd naar seizoen 5! Wederom een serie waarop ik een lange tijd mag wachten!
Tara is toch door haar hoofd geschoten met een shotgun?quote:Op maandag 12 september 2011 14:12 schreef Kinga het volgende:
Ff een vampier roepen, hun bloed in haar keel gieten, et voila, Tara leeft weer. Jammer van Debbie wel, vond ik leuk karakter.
Wauw, Pam.quote:Op maandag 12 september 2011 03:11 schreef wonderer het volgende:
http://www.advocate.com/N(...)lks_Battle_Bullying/
Vooral die van Pam is indrukwekkend.
Maar Lafayette heeft nu die demon van Jesus toch? Dus nu zit hij met dat zn eigen krachten en de krachten van Jesus.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik denk niet dat Tara dood is. Verder ben ik wel blij dat we van dat neppe masker van Jesus af zijn. Jeeeezus, wat zag dat er slecht uit.Vond de laatste scene in de keuken heel mooi, maar vind het wel jammer dat Debbie dood is. Mooie vrouw, tof personage. Laat in seizoen 5 Alcide en Sookie maar samen komen. Ook tof dat ze niet voor Eric en Bill heeft gekozen. Werd dat een beetje moe. Verder hoop ik dat alle heksencrap over is, dat ligt mij dus he-le-maal niet. Laat het maar bij fairy's, vampieren, weerwolven en shapeshifter. Enough for me.
Jesus' geest is gewoon vertrokken, die zit niet in Lafayette.quote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Maar Lafayette heeft nu die demon van Jesus toch? Dus nu zit hij met dat zn eigen krachten en de krachten van Jesus.
wie is hij ook al weer ?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef pendi het volgende:
guttegut... hebben we hem ook weer
[ afbeelding ]
wrom???
verder niet zo'n heel spannende afl... maarja, toch weer nieuwsgierig naar volgend seizoen
Vraag me af of Russell heb vampier gemaakt heeft...quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
wrom???
verder niet zo'n heel spannende afl... maarja, toch weer nieuwsgierig naar volgend seizoen
Andy nee die is grappigquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef ConnerJohn het volgende:
Het einde was zo mooi. Sooki' Tara NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO', Ik YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!. Eindelijk van die irritante Tara af. Nu maar hopen dat ze niet terugkomt als weet ik veel wat. Hopelijk doen de makers me een plezier en gaat Andy Bellefeur er in de eerst volgende aflevering aan.
Opbouw voor volgend seizoen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat was nou het nut van die neukende elf die Andy in het bos een beurt gaf
Die scene van Arlene en Rene trouwens
Gelukkig was al bang dat ik iets gemist hadquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opbouw voor volgend seizoen lijkt me.
volgens mij kwam iedereen die dood was even terug door halloween en door die spreuk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
wrom???
Die American Psycho-scéne dat ie naar zichzelf kijkt in de spiegel en naar z'n spiegelbeeld wijst? Die is cool jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:16 schreef KNAK het volgende:
Het viel allemaal wel iets tegen. Kwam ergens een filmpje tegen van Jason, in de eerste serie, dat ie zo'n barmeisje ligt te bevruchten, dat ie dan zo in de spiegel kijkt, hand uitsteekt. ....zulk soort spul moet er weer in.
Ik had wel verwacht dat ze ze allebei zou verlatenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die ff dacht dat Sookie seks ging hebben met zowel Bill als Eric op die bank?
Sookie - almost needed zakdookiequote:Op dinsdag 13 september 2011 09:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die ff dacht dat Sookie seks ging hebben met zowel Bill als Eric op die bank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik dacht het ook. Hoopte er in ieder geval wel op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
De scheidslijn tussen de wereld van de levenden en de wereld van de doden is het dunst met Halloween ofwel Sammhain. Dat is overigens de algehele opvatting van Halloween, niet alleen van de serie zelf. maar ik geloof niet dat Steve Newlin hier iets mee te maken had, die scene. Waarom zou ie anders als vampier verschijnen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
volgens mij kwam iedereen die dood was even terug door halloween en door die spreuk.
Juni ergens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:00 schreef Vlindur het volgende:
Ik had er meer van verwacht![]()
Wanneer begint het ongeveer weer volgens jaar?
quote:I am so over Sookie and her precious fairy vagina and her stupid name! Fuck Sookie!
nee ik hoopte het ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
lol, zat ik stiekem ook al op te wachtenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Is Jessica nou zo groot of..?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef skittelman het volgende:
hoe kan je de finale slecht vinden!! ik zag toch echt tieten
[ afbeelding ]
Quinn ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:47 schreef janeway het volgende:
Nee volgend seizoen toch echt Quinn moet gewoon..
lange benenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef ButcherPete het volgende:
[..]
Is Jessica nou zo groot of..?viel me wel vaker op trouwens.. ook als ze naast Bill staat
Edit: 1.78 m![]()
quote:Appearance
Quinn is a large and tall-six and a half feet-muscular man (often regarded as a wrestler type man). He has a rich olive skin tone that is lightly scarred from the years of fighting in the ring. He also shaves his head bald and the rest of his body is told to be just as hairless. The most startling thing about Quinn (to Sookie) is his deep purple eyes; which are stated to be like the color of "pansies". He has a certain air to him, not of arrogance, but when you walk into a room, you can't help but see him. Being such a 'huge' man, it's hard to hide.
Tall man. Korter dan het Nederlands gemiddelde.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef Schenkstroop het volgende:
oookay.. ik quit true blood nu zeker te weten.
Quinn
[..]
Om de beschrijving van zijn uiterlijk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef Schenkstroop het volgende:
oookay.. ik quit true blood nu zeker te weten.
Quinn
[..]
In vergelijking met eerdere seizoenen, vond ik het dit seizoen ook wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef June. het volgende:
Ik vind juist dat dat wat minder is geworden, vergeleken met eerdere seizoenen (zoals met Maryann)
De gemiddelde Nederlandse man is bijna 2 meter?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tall man. Korter dan het Nederlands gemiddelde.
Oeps, mijn vertalingscentrum ging even slecht. Las het als 6 feet, 0.5 inch.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man is bijna 2 meter?
Alcide heeft n beetje boel last van debbie-bagagequote:Op woensdag 14 september 2011 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe Quinn heel anders is dan Alcide ¿
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. r wel in voor gaat komen... Ze hebben ten slotte Calvin ook al vermoord, en Claudine hebben ze een halve slechterik van gemaakt en ook al vermoord... Terwijl zij toch echt een van de goeien was :S
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:18 schreef pendi het volgende:
[..]
Alcide heeft n beetje boel last van debbie-bagage
Ben wel benieuwd of QuinnJa, maar die is ook dood, dus dat is ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. r wel in voor gaat komen... Ze hebben ten slotte Calvin ook al vermoord, en Claudine hebben ze een halve slechterik van gemaakt en ook al vermoord... Terwijl zij toch echt een van de goeien was :S
Shine bright like a diamond.
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:18 schreef pendi het volgende:
[..]
Alcide heeft n beetje boel last van debbie-bagage
Ben wel benieuwd of QuinnWie waren Calvin en Claudine ook alweer in de serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. r wel in voor gaat komen... Ze hebben ten slotte Calvin ook al vermoord, en Claudine hebben ze een halve slechterik van gemaakt en ook al vermoord... Terwijl zij toch echt een van de goeien was :S![]()
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef casper019 het volgende:
weet er iemand of er een nieuwe seizoen komt??
Volgend jaar zomerquote:Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Over een half jaar of een jaar?
Dan pas??quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Bill Eric of Jessica der maar geen bloed geven na alles wat ze geflikt heeft.Dan stop ik met kijken.
Ja met Lafayette als medium.. Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan pas??In TB komen mensen vaak zat terug, krijgen ze bovennatuurlijke eigenschappen, worden nieuwe onzinnige typen bovennatuurlijken geïntroduceerd.
Ze had haar reden om een hekel aan vampieren te hebben. Valt haar niet echt kwalijk te nemen, en derhalve is 'wat ze geflikt heeft' niet echt relevant in dit opzicht. Verder werkt het geven van bloed niet wanneer je dood bent. Ik ik mag toch aannemen dat wanneer je van minder dan drie meter voor je flikker geschoten wordt als normaal mens, zeker in het hoofd, dat je dan toch echt opslag dood bent. Ik denk dat het meer iets van een 'geest' iets wordt. Als het maar geen bovennatuurlijk wezen wordt.
Oooo ja, ik was ff de namen kwijtquote:Op woensdag 14 september 2011 18:49 schreef janeway het volgende:
Calvin is de opper Werepanter, en Claudine is de fairy godmother van Sookie. Jammer dat ze het 3ling verhaal er uitgeschreven hebben
Volgens mij werd ze niet echt IN d'r kop geschoten. Debbie wel, maar bij tara leek het meer een schampschot. Een flinke, dat wel. maar als je de foto ook belijkt ziet het er uit als aan de zijkant van het hoofd, en als een soort stukjes overal, als hagel. Dus dnek niet dat ze echt hersens-eruit-vol-in-het-hoofd geschoten is eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan pas??In TB komen mensen vaak zat terug, krijgen ze bovennatuurlijke eigenschappen, worden nieuwe onzinnige typen bovennatuurlijken geïntroduceerd.
Ze had haar reden om een hekel aan vampieren te hebben. Valt haar niet echt kwalijk te nemen, en derhalve is 'wat ze geflikt heeft' niet echt relevant in dit opzicht. Verder werkt het geven van bloed niet wanneer je dood bent. Ik ik mag toch aannemen dat wanneer je van minder dan drie meter voor je flikker geschoten wordt als normaal mens, zeker in het hoofd, dat je dan toch echt opslag dood bent. Ik denk dat het meer iets van een 'geest' iets wordt. Als het maar geen bovennatuurlijk wezen wordt.
tuurlijk werd ze in de kop geschoten. Ze is gewoon dood. Maar ik las tijdje terug dat Alan Ball bezig was met het onderzoeken voor nieuwe wezens voor seizoen 5. Vrees dus dat er nóg meer fanta bijkomt en dat tara een of andere geest ofzo wordtquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze niet echt IN d'r kop geschoten. Debbie wel, maar bij tara leek het meer een schampschot. Een flinke, dat wel. maar als je de foto ook belijkt ziet het er uit als aan de zijkant van het hoofd, en als een soort stukjes overal, als hagel. Dus dnek niet dat ze echt hersens-eruit-vol-in-het-hoofd geschoten is eerlijk gezegd.
In de boeken is Claudine een van een 3ling. Nog een zus en broer.. Broer speelt in de boeken ook een rol in Soekies leven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo ja, ik was ff de namen kwijt
Wat is er met een 3ling dan?
Komt z'n vrouw dan ook weer terug in TB?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
wrom???
Debbie deed dat met Marcus omdat Alcide toch nog zoveel met Sookie omging, die avond niet liet weten waar hij was en zij er automatisch vanuit ging dat hij bij Sookie was ofzo. Ze was iig behoorlijk jaloers op haar, toen met Marnie probeerde ze Sookie er ook al aan te naaien...quote:Op zondag 18 september 2011 09:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, net de laatste afl. gekeken. Ik vind het onlogisch dat Debbie Sookie weer moest hebben. Sookie had helemaal niets te maken met de break-up, want dat kwam door dat gedoe met Marcus. Ook blijf ik Jason/Jessica maar apart vinden. Jason had altijd een schurfthekel aan vampieren en opeens is hij om?! En wat maakt dat Russel Edgington en Reverend Newlin tegelijk terug zijn?
Lijkt me duidelijk dat Newlin Russel heeft bevrijd om de een of andere reden.quote:Op zondag 18 september 2011 09:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, net de laatste afl. gekeken. Ik vind het onlogisch dat Debbie Sookie weer moest hebben. Sookie had helemaal niets te maken met de break-up, want dat kwam door dat gedoe met Marcus. Ook blijf ik Jason/Jessica maar apart vinden. Jason had altijd een schurfthekel aan vampieren en opeens is hij om?! En wat maakt dat Russel Edgington en Reverend Newlin tegelijk terug zijn?
quote:Op zondag 18 september 2011 11:07 schreef pendi het volgende:
Claude zat in de eerste afl. heel kort, hij was die rare gast die Sookie hielp ontsnappen
In de boeken speelt Claudette ook een kleine rol in een van de korte verhalen. Voor de mensen die de boeken nog willen gaan lezen ff in spoilerDat vind ik ook zo verschrikkelijk jammer.. Er zit daar veel meer verhaal in.. Die fairygrandpa moet er eigenlijk ook in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker ding is datquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Komt z'n vrouw dan ook weer terug in TB?
Eh, je koopt 3 seizoenen zonder te weten of je het wat vind?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:48 schreef RobbieBoy het volgende:
gisteren dan toch maar de True blood seizoen 1 t/m 3 blu ray box gekocht.
Vanavond maar eens een aflevering kijken. Hopen dat het wat is
Ja, ik schaf alle films en series "blind" aan, en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, je koopt 3 seizoenen zonder te weten of je het wat vind?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, ik schaf alle films en series "blind" aan, en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
Vind ik het niks, dan verkoop ik het wel weer
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oh, oeps. Hij is een gewoon mens? Nou ja, vampier of niet, hij mag me ALTIJD bijten
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Toch zijn we in seizoen 5 niet van haar af.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oh, oeps. Hij is een gewoon mens? Nou ja, vampier of niet, hij mag me ALTIJD bijten
[ Bericht 4% gewijzigd door DeMessias op 25-09-2011 14:05:20 ]
Je bent Hoyt, Jessica en Pam vergeten:quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:47 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Lafayette is in de eerste seizoenen een mens, in het laatste seizoen is hij een heks/medium die contact heeft met overledenen (geesten).
Lafayette heeft een vaste vriend in het laatste seizoen, een verpleger, die een heks is. Hij vermoordt zijn vriend nog.
Sookie is trouwens een elf, net zoals haar grootouders waren. Haar grootmoeder wordt in seizoen 1 nog vermoord.
Sookies vriendin Tara is een mens en die wordt aan het eind van het huidige seizoen door Sookies vijand Debbie, die een weerwolf is, doodgeschoten.
Sookies vriend was Bill, een vampier, nu nog zonder bepaalde rang maar hij wordt nog Vampire King. Daarna gaat Sookie met Eric daten, die Vampire Sheriff is en dat ook blijft. Ze is echter ook geïnteresseerd in Alcide, een weerwolf die eigenlijk met Debbie is tot Sookie Debbie doodschiet.
Jason is niet de moordenaar in seizoen 1, maar wel z'n collega op het werk Rene Lenier. Jason is voorlopig nog mens maar kan mens/panter worden in het volgende seizoen.
Rene Lenier wordt door Sookie vermoordt.
Sam, de barman, is een Shifter, hij kan elk levend dier aannemen eens hij het gezien heeft. Sam heeft ook nog een broer Tommy, die ook een Shifter is, maar die wordt vermoordt door weerwolven nadat hij zich transformeerde tot Sam.
Zo, ben je een beetje bij? Dan kan je hier on topic posten.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Je bent Hoyt, Jessica en Pam vergeten:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door DeMessias op 25-09-2011 14:05:03 ]
Wat flauw zeg. Een forum is toch bedoeld om je mening te kunnen geven over iets? Er staat nergens dat we het perse allemaal over het huidige seizoen moeten hebben hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:47 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zo, ben je een beetje bij? Dan kan je hier on topic posten.
Nee. Maar met die kansloze reacties van je moet je maar naar het B&H forum gaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat flauw zeg. Een forum is toch bedoeld om je mening te kunnen geven over iets? Er staat nergens dat we het perse allemaal over het huidige seizoen moeten hebben hoor
Waarom post jij deze nuttige informatie wij kijken toch zelf ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoyt is een mens, een collega en (ex) beste vriend van Jason. Hij is maagd tot hij de 17/18 jarige Jessica ontmoet. Jessica is de eerste en tot nu toe enige persoon die door Bill tot vampier gemaakt is. Jessica was maagd als mens en blijft dit ook als vampier; ook al heeft ze meermaals seks met Hoyt en nadien met Jason. Deborah Ann Woll, de actrice die Jessica speelt, is het lekkerste grietje van True Blood maar is tevens een van de enigen wiens borsten we niet te zien krijgen.
Vampire Sherrif Eric (1100 jaar oud) is de maker van Pam. Pam is een relatief oude vampier (140 jaar; Bill is er 200) die gekend is door haar cynische manier van doen. Zij was een hoer voor ze vampier werd en kleed zich nu nog geregeld in latex. Hoezeer ze Sookie en mensen niet kan uitstaan, des te meer houdt ze van Eric.
Eric was als mens een Viking. Hij is gemaakt door Godric (2000 jaar oud maar een tiener wanneer hij vampier werd), een Vampire Sherrif die door velen als koning gewild was. Hij pleegt later zelfmoord. Erics ouders en de rest van de familie werden uitgemoord door weerwolven onder leiding van Russell Edgington.
Russell Edgington is een ex Vampire King. De sterkste vampier door z'n 3000 jaar oude leeftijd en tevens een van de meest gestoorde. Hij wordt geketend en levend begraven door Bill en Eric maar komt volgend seizoen nog terug, aangezien hij ontsnapt lijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
beetje rachel weisz uiterlijk. PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmzdaar zit wat in iddquote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef kalinhos het volgende:
Andy Bellefleur is eigenlijk exact hetzelfde karakter als Brad Bellick in Prison Break. Beiden wonen ze nog niet op hun zelf, grote mond buiten de deur en eigenlijk weinig kunnen, niet goed met de vrouw, etc.![]()
Haha, nog even een epic filmpje van Russell. Gewoon omdat het kan:quote:Op zondag 22 april 2012 16:12 schreef konyntje-mandaryntje het volgende: De terugkeer van Russel zou de serie weer omhoog kunnen schoppen! Nog anderhalve maand wachten dan maar
10 juni op de Amerikaanse televisie. Weet niet wanneer hij hier in Nederland wordt uitgezonden!quote:Op maandag 23 april 2012 05:44 schreef Piepje het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
ik denk dat HBO NL er, net als bij game of thrones weer een dag later al bij isquote:Op maandag 23 april 2012 07:04 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
10 juni op de Amerikaanse televisie. Weet niet wanneer hij hier in Nederland wordt uitgezonden!
Op FOX Live wordt het ook uitgezonden, en die afleveringen waren ook recent. Kan goed dat ze opnieuw beginnen met een soort van marathon oid. Of misschien dat ze oudere afleveringen On Demand aanbieden....quote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat HBO NL er, net als bij game of thrones weer een dag later al bij is
Idd, ik volgde het ook altijd op FOX Live.quote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Op FOX Live wordt het ook uitgezonden, en die afleveringen waren ook recent. Kan goed dat ze opnieuw beginnen met een soort van marathon oid. Of misschien dat ze oudere afleveringen On Demand aanbieden....
Ik was gewoon op zoek naar een nieuwe serie, en las ergens op internet dat het een goed scorende serie was. Ik wist niet eens waar het over ging, toen ik eraan begon. Maar ik download het dus altijd. Ik haat het om me aan uitzendtijden te houden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Piepje het volgende:
[..]
Idd, ik volgde het ook altijd op FOX Live.
Ah 10 juni, dat schiet al op.
FOXLive is juist zo'n fijne zender die series nog herhaalt. Meerdere keren per week zelfs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zoek naar een nieuwe serie, en las ergens op internet dat het een goed scorende serie was. Ik wist niet eens waar het over ging, toen ik eraan begon. Maar ik download het dus altijd. Ik haat het om me aan uitzendtijden te houden.
Nog steeds niet zo flexiebel als zelf op play drukken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:32 schreef Piepje het volgende:
[..]
FOXLive is juist zo'n fijne zender die series nog herhaalt. Meerdere keren per week zelfs.
Mooi wordt dus gewoon downloadenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
HBO Nederland gaat het trouwens NIET uitzenden omdat idd Foxlife de rechten in nederland heeft. Die beginnen rond oktober pas ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |