Ik vind hem echt heel erg gaaf. Het bekende van Tonight, een nieuw tintje. Een goede tussenhang van rauwer en melodieuzer. Ja, klopt gewoon!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk 1 van de weinige remixen die ook echt bijzonder goed is.
Meestal is het origineel altijd beter en is de remix meestal een verneuking van het nummer. Maar deze is zeker nice
Nog meer remixen (van 'klassiekers') die eigenlijk wel noemenswaardig zijn?

Nee echt dat de ene artiest een mix maakt van een track van de andere artiest.quote:
Precies. het heeft echt de A2 stijl.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel erg gaaf. Het bekende van Tonight, een nieuw tintje. Een goede tussenhang van rauwer en melodieuzer. Ja, klopt gewoon!

Yessquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee echt dat de ene artiest een mix maakt van een track van de andere artiest.
[..]
Precies. het heeft echt de A2 stijl.
 echt een kicken plaat met die lekkere wildstylez kicks
 echt een kicken plaat met die lekkere wildstylez kicks

Het is dan ook een supervet anthem! Genoeg meeschreeuw-potentie en herkenbaarheid om een anthem te zijn, maar wel gewoon doorrammen en geen kazigheidquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef Sethje het volgende:
onze anthem heeft de defqon dvd gehaald, toch wel erg vet

Maar wordt wordt sowieso erg leuk denk ik
 Maar wordt wordt sowieso erg leuk denk ik  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!

Wat een kutremixquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef Lamabal het volgende:
wat blijf ik dat een heerlijke mix vinden
 Net zo'n tegenvaller als hun Yellow Minute remix... En er zitten rare piepjeshouse-piepjes in!!
 Net zo'n tegenvaller als hun Yellow Minute remix... En er zitten rare piepjeshouse-piepjes in!!  

Tja, het is niet echt een fijne productie zo..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef mstx het volgende:
Even alles in een andere volgorde zetten en... tadaaaa... je hebt een refixxXxXxxxXx

quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef robuust89 het volgende:
Echt he Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾

Jongequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk tog

Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feestquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Universe Was Born (Qlimax 2011 / Thrillogy 2011 Anthem ?)

Als dit waar is dan begin ik nu al te bidden voor een beter ruimte / space decoor dan afgelope qlimax. die was om te huilen als je er niet recht voor stondquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feest

Heel apart, ik vind het zelf een schijtremix, maar waarschijnlijk ook omdat het origineel bij mijn top 5 allertijden zit. Vreemd genoeg lijkt 75% van de hardstyle wereld dit een briljante remix te vinden...? De hele euforie is uit het nummer gesloopt, knap hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat een kutremixNet zo'n tegenvaller als hun Yellow Minute remix... En er zitten rare piepjeshouse-piepjes in!!
Dat ze maar eens echte kutnummers remixen, dat is pas een uitdaging

re-amps zijn vetterquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef mstx het volgende:
Even alles in een andere volgorde zetten en... tadaaaa... je hebt een refixxXxXxxxXx

Heb m nu een paar keer geluisterd en ben het hier mee eens. Typische A2 sound, en daarnaast gewoon een heel puik nummer, top remix en doet niets af aan het origneel en zou als een op zichzelf staand nummer ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:31 schreef Sethje het volgende:
er zit gewoon een verschil in euforische hardstyle en de a² stijl. ik vind de a² stijl bij vlagen ook vet en dit is echt een typische a² plaat met vette kicks en een aanstekelijke, haast zeurende, melodie.
Ik vergelijk het ook niet met het origineel, want dat is appels met peren.

Want?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Levitas het volgende:
Zie het niet zitten om van 7:00 tot 14:00 te moeten werken, om 15:00 de bus te pakken en vervolgens om 8:00 de bus terug naar huis te nemen.

(net wat Sethje zegt; A2 sound
 (net wat Sethje zegt; A2 sound  )
) 

Alpha twins vs Seizure - Motherfuckerquote:
 en 1 van de 2 had toen nog een bril zie ik
 en 1 van de 2 had toen nog een bril zie ik  

quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alpha twins vs Seizure - Motherfuckeren 1 van de 2 had toen nog een bril zie ik

Die melodie doet me heel erg denken aan:quote:

eensquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook een goeie ouwe A2 uit die tijd alhoewel, deze is uit 2006

zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt
 zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt 

Bussen vertrekken al rond 15:00 (Eventtravel). Als ik later zou gaan, zou ik dus met OV of met auto moeten. OV vind ik eigenlijk niet echt heel vet, en met de auto vind ik bagger. Niet eens voor de alcohol, maar meer omdat ik dan 1,5 uur terug moet rijden na teveel uren feestenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Want?
Dan doe je thuis een dutje en ga je na het avondeten die kant op.

net nu het rauwste stuk van de set begon
 net nu het rauwste stuk van de set begon  

)
 )  

doet al een hele tijd de producties van a2 toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedenk me net dat we hier nu wel positief lopen te doen over die A2 remix van Tonight, maar Sethje zei jij op de Qontinent niet dat Wildstylez de remix gewoon heeft gemaakt?

Volgende keer ben ik der ook weer bijquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef T-Force het volgende:
Strangerz was weer leuk gisteren. Eigenlijk maar 1 vette set gehoord (met o.a. DJ Revolution (Kayem Remix), Crump, Blame It On The Music en meer zulks)
De rest viel een beetje tegen. Beetje het kaliber "kijk-mij-een-hard-en-rauw-zijn-zonder-melodie". Gezelligheid was er natuurlijk wel weer. Volgende editie weer aanwezig
 Waren hier gisteravond nog aan 't twijfelen om ook nog ff langs te gaan... maar toch maar niet gedaan
  Waren hier gisteravond nog aan 't twijfelen om ook nog ff langs te gaan... maar toch maar niet gedaan   

quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedenk me net dat we hier nu wel positief lopen te doen over die A2 remix van Tonight, maar Sethje zei jij op de Qontinent niet dat Wildstylez de remix gewoon heeft gemaakt?
Dat is een hardnekkig gerucht wat al heel de rondte doet maar of het waar is? wie zal het weten....... ik weet alleen wel dat bepaalde sounds overeenkomenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
doet al een hele tijd de producties van a2 toch?
 zeker wat betreft kicks..
 zeker wat betreft kicks..

Mij wel gezien ze defqon ook al gedaan hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feest

Zit wat in ja.. Daar had ik even niet aan gedachtquote:Op zondag 4 september 2011 10:39 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Mij wel gezien ze defqon ook al gedaan hebben

Mag ik ook?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook een goeie ouwe A2 uit die tijd alhoewel, deze is uit 2006
Oe nicely said!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef T-Force het volgende:
De rest viel een beetje tegen. Beetje het kaliber "kijk-mij-een-hard-en-rauw-zijn-zonder-melodie". Gezelligheid was er natuurlijk wel weer. Volgende editie weer aanwezig
 Althans soms heb ik het gevoel dat dat geldt voor een groot aantal aankomende producers/dj's
 Althans soms heb ik het gevoel dat dat geldt voor een groot aantal aankomende producers/dj's 

In Nijmegen? Hoe was dat?quote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister btw 90's party gehad. Charly en Theo

Wat een bazenset was dat ook, IQ 2004, verlang weer terug, hahaah!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat had ik graag een feestje in die tijd meegemaakt
echte darkstyle

TT was bagger. Charly en Theo die vol erop gaan en dan Captain Jack daarna er achteraan zetten. FAIL!quote:

Ik was laatst in Den Bosch naar We Love The 90s, wat een kutfeest was datquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
TT was bagger. Charly en Theo die vol erop gaan en dan Captain Jack daarna er achteraan zetten. FAIL!
Voor de rest gewoon op en top gezelligheid.
Bar kon beter, lange wachtrijen. Geldt ook voor het eten. (Dus eigenlijk mogen we niet klagen op grote goed georganiseerde feesten.
Maar heerlijk weer met heerlijke herkenbare muziek. Top!

Thanks!quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. je nieuwe Wake You From Your Boredom is echt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |