Een van de grootste aanfluitingen wat ik ooit heb meegemaakt op een feest, trieste bende. Was maar één pluspunt in die set, had samen met iemand hele dag op die Weapon X remix gewacht, en hun draaiden hem nog even toen we richting de bus liepen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij Q-Base hoort regen. Toen Neophyte Records Allstars afsloten was het ook briljant in de regen na 16 uur feesten ofzo. Wel popiejopie mainstream, maar ik kon niet meer lopen naar een andere areavolledig gebroken
Een klein beetje regen is wel fijn maar regen zoals op Defqon, Free Festival en Mysteryland gun je geen enkele liefhebberquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Bullshit, regen is gewoon schijt! Uitzonderingen daargelaten als je boer bent ofzo
Beste early hardcore set ever imo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een opkomend ochtendzonnetje na 16 uur tijdens Vince @ Q-Base 2007 is anders ook heerlijk
Kreeg toen een gratis kaartje aangeboden voor Q-base maar ben niet gegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Beste early hardcore set ever imo.Helaas was ik toen al naar huis.
Dat was echt ziek. Voelde me toen ook behoorlijk 'ziek'.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een opkomend ochtendzonnetje na 16 uur tijdens Vince @ Q-Base 2007 is anders ook heerlijk
ook voor mij hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beat Providers - Firebird free releasedhttp://www.facebook.com/l(...)lMXU7dqgI4Hz3vzGE9mw
Leuk voor o.a. T_Killer en T-Force (en mij) meen ik me te herinneren?
Hej hej hej! Ff oppassen met wat we hier zeggen he!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Bullshit, regen is gewoon schijt! Uitzonderingen daargelaten als je boer bent ofzo
weet niet of dit wel zo'n goed voorbeeld van plat praten is kerelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef haakon het volgende:
'We hemm a veuls te veul waaaater 'had'
Weet ik wel, maar anders kunnen ze dr hier niets van makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet of dit wel zo'n goed voorbeeld van plat praten is kerel
doar hek niks met te maak'n, gewoon fien neul'nquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar anders kunnen ze dr hier niets van maken
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Ik snap niet waarom deze plaat zo bijzonder gevonden wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beat Providers - Firebird free releasedhttp://www.facebook.com/l(...)lMXU7dqgI4Hz3vzGE9mw
melodiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Ik snap niet waarom deze plaat zo bijzonder gevonden wordt.
Dan wil ik even toevoegen dat ik hem zo toch iets minder vind dan op de filmpjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff een toevoeging; voor mij is het meer dan heel erg leuk! wat een plaat
Doet me ook weinig eigenlijk. Ik vind de sounds nogal droog en saai klinken, kick is wel aardig, maar niet bijzonder. Melodie vind ik ietwat te druk, met een niet al te vette synth. Track is voor mijn gevoel ook niet zo "vol".quote:
op de dvd van de Feestfabriek klinkt hij ook heerlijk!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan wil ik even toevoegen dat ik hem zo toch iets minder vind dan op de filmpjesmaar wel een lekker deuntje
Ben zelf ook boerin hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Hej hej hej! Ff oppassen met wat we hier zeggen he!
'We hemm a veuls te veul waaaater 'had'
Ik sta zo goed als het hele feest in de Footworxx bunker
Voor een meet kom ik zeker ff naar de hardstyle!
God bestaat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Vind ik leuk *quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Lijkt me leuker om een all-time lijst te maken, maar aangezien die onlangs met de top 500 al is geweest is een alternatief zoals een '04-'07 lijst misschien leuker. Bij het 100ste topic hadden we een mix met van iedere fokker 1 favo plaat. Dat is misschien ook wel een optie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Da_Ripper het volgende:
TT =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, goed van M.I dat die ook de originele versie heeft gepakt.
Dit is er 1 uit m'n all-time-top-10![]()
over 'all-time-top-10' gesproken ... ik gooi het balletje nogmaals op voor ons #250-jubileum:
• All-time-lijstje
• best of '04-07
• .............
wat jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |