Ah, ff Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) in HQ luisteren...quote:
Ik gok gewoon op een Xqlusivequote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef Baronpilsener het volgende:
In de laatste hard with style: Bas meld dat er iets speciaals aankomt, waar hij nog niet meer over kan zeggen... Ik gok zelf een noisecontrollers album, of een digital age album gezien we laatste tijd zo weinig van NC meer horen..
Crosspost van hardtraxx
Oeh, ik vind dat een mooie gok. Daar ga ik zeker heenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik gok gewoon op een Xqlusive
climax gewoon ok??? Als er een nummer is waarvan je gewoon niet moet kutten met de melodie is het wel Tonight, er is gewoon niets meer van het nummer over gebleven nu...13 in een dozijn deuntje, erg jammerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, ff Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) in HQ luisteren...
(...)
Nou gewoon een chill plaatje. Intro dreunt wel lekker en climax is gewoon ok.
Leonardo is dus de nieuwe The R3bels, de ander, Alessandro Pomponio, blijft neem ik aan Maxter?quote:
Hi Guys, I have to announce that after a long decision this page will be closed soon, because from now I'm going to perform alone as 'the r3belz'. This is a choice made in line with our label, and as the producer of this name, i'm going to take care of this new one, as my new solo experience. So... a new era is began!!!
Ciao
Leonardo
Bijvoorbeeld ja.quote:
Nu dus ongeveer officieel dat Bioweapon uit elkaar is aangezien Code Black artiestennaam van Corey zou zijn die onder Fusion gaat releasenquote:Lots of ppl have been asking about our album! the album is finished, the album was done with our solo tracks and with tracks with our Freinds Code Black, Nitrouz, S-Dee, The Pitcher and Zany, and now all we have to do is the mastering, all the admin work, art work and Final CD pressings. Estimated time time of completion is unknown at the moment but we are working towards end Oct, but early to mid Nov is more Realistic. we have worked hard over the past 6 months. and we hope you will enjoy it!!!
Jep, er varandert dus maar weinigquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
En volgens discogs is die Leonardo ook Maxter, dus ik denk dat die Allesandro er helemaal mee kapt?
Ik zag bij the magic show ook ene profite staan met daarachter Fusion tags. Heb het niet meegekregen maar als ik dit soort artiesten zie staan snap ik echt niet dat ze destijds superplastik hebben afgestoten. Was sowieso met dozer, The pitcher oude stijl & williams syndrome echt een prima sublabelquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Toneshifterz Facebook:
Nu dus ongeveer officieel dat Bioweapon uit elkaar is aangezien Code Black artiestennaam van Corey zou zijn die onder Fusion gaat releasen
Jawel hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef RiKe het volgende:
Her voice (supa bass mix)
people wont like this...
Volgens mij is Profite een prima aanwinst voor Fusion, heeft zeker skillsquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag bij the magic show ook ene profite staan met daarachter Fusion tags. Heb het niet meegekregen maar als ik dit soort artiesten zie staan snap ik echt niet dat ze destijds superplastik hebben afgestoten. Was sowieso met dozer, The pitcher oude stijl & williams syndrome echt een prima sublabelEn het zou de kwaliteit van Fusionreleases zelf niet zo laten "schommelen" .
Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet zo dat de echte mannen van fusion het afgelopen halfjaar kwaliteit hebben gebracht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef MCDV8 het volgende:
Friends, seriously. The unnecesarry whining has got to stop.I just read a comment online about how I wasn't allowed to wear a rock T-shirt to a hardstyle event. WTF.
This definately means I'm getting my Spice Girls-shirt off the attic again.
Boo-motherf#cking-hoo! LOL.
![]()
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, hoort hier niet thuisZielige shit om over kleding van een MC te gaan lopen zeiken.. WTF heb je eraan?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef MCDV8 het volgende:
Friends, seriously. The unnecesarry whining has got to stop.I just read a comment online about how I wasn't allowed to wear a rock T-shirt to a hardstyle event. WTF.
This definately means I'm getting my Spice Girls-shirt off the attic again.
Boo-motherf#cking-hoo! LOL.
![]()
-
Psyko Punkz - No fear.
Weer die zelfde PP kick en weer diezelfde vocals. Tijd voor vernieuwing, heren PP!
[ Bericht 3% gewijzigd door Levitas op 02-09-2011 15:15:39 ]
Nu nog even de moves leren, ghehequote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, ff Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) in HQ luisteren...
(...)
Nou gewoon een chill plaatje. Intro dreunt wel lekker en climax is gewoon ok.
Tja, ook al heeft hij wat teveel op, hij gaat tenminste wel los. Kun je van al die mensen die hem filmen niet zeggen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nu nog even de moves leren, ghehe
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
die ene stond ook totaal voor schut als ze stonden te draaien dus dit is beter zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef eQuaL het volgende:
R3bels gaan uit elkaar:
[..]
Leonardo is dus de nieuwe The R3bels, de ander, Alessandro Pomponio, blijft neem ik aan Maxter?
Klopt, deze kerel heeft ook 10 x zoveel persoonlijkheid als die roodharige kerel naast em. Dit soort mensen maken Hardstyle feesten ook zo mooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Tja, ook al heeft hij wat teveel op, hij gaat tenminste wel los. Kun je van al die mensen die hem filmen niet zeggen...
Verder ff credits voor de bezorgservice van Q-dance. Gisteren Defqon Dvd besteld en vandaag lag hij al op de mat.
Q-Base gaat hem hoogstwaarschijnlijk niet worden. Krijg op het moment nog niemand mee en alleen gaan zie ik eigenlijk ook nog niet zitten.
de meeste mensen op fok hebben een nickname maar ik ga er vanuit dat dit jouw doopnaam is!:')quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt, deze kerel heeft ook 10 x zoveel persoonlijkheid als die roodharige kerel naast em. Dit soort mensen maken Hardstyle feesten ook zo mooi
quote:CD 1 – Mixed by Technoboy vs. Zatox
1. Technoboy – Vita (vocal Intro)
2. The Raiders – A feeling
3. Atlantic Wave – The creation (2007 remix)
4. DJ Gius – Scrubs
5. Builder – Her voice
6. Tuneboy – Wackyjackie (Technoboy remix)
7. Citizen – If I say stop
8. Girls from Hardasia – Hardasia
9. Technoboy – Angel heart
10. Wild Motherfuckers – Fother mucker
11. Zatox – Bad time (Deep into your soul remix)
12. Smashing Guys – Pump & loud
13. Activator vs. Zatox – Get drunk
14. Zairon – I’m techno (Zatox remix)
15. Headhunterz – Rock civilization
16. The Prophet vs. Zatox – Prozaxxx
17. Kat meets Gerardo Roschini – Alright
18. Deepack and Charly Lownoise feat. MC Villain –
Can’t hold us down (Decibel 2007 Anthem)
All-time favoritequote:Atlantic Wave – The creation (2007 remix)
Zo inderdaad welke plaat is dat!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow had deze vandaag in de auto aan staan.![]()
![]()
![]()
[..]
Hmm vroegerquote:
Noisecontrollers - Universe Was Born (Qlimax 2011 / Thrillogy 2011 Anthem ?)quote:
Niet heel bijzonder trouwens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Universe Was Born (Qlimax 2011 / Thrillogy 2011 Anthem ?)
Fix'dquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef Lamabal het volgende:
Wat blijf ik dat een heerlijke plaat vinden
Denk 1 van de weinige remixen die ook echt bijzonder goed is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef Lamabal het volgende:
wat blijf ik dat een heerlijke mix vinden
Telt deze ook?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk 1 van de weinige remixen die ook echt bijzonder goed is.
Meestal is het origineel altijd beter en is de remix meestal een verneuking van het nummer. Maar deze is zeker nice
Nog meer remixen (van 'klassiekers') die eigenlijk wel noemenswaardig zijn?
Ik vind hem echt heel erg gaaf. Het bekende van Tonight, een nieuw tintje. Een goede tussenhang van rauwer en melodieuzer. Ja, klopt gewoon!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk 1 van de weinige remixen die ook echt bijzonder goed is.
Meestal is het origineel altijd beter en is de remix meestal een verneuking van het nummer. Maar deze is zeker nice
Nog meer remixen (van 'klassiekers') die eigenlijk wel noemenswaardig zijn?
Nee echt dat de ene artiest een mix maakt van een track van de andere artiest.quote:
Precies. het heeft echt de A2 stijl.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel erg gaaf. Het bekende van Tonight, een nieuw tintje. Een goede tussenhang van rauwer en melodieuzer. Ja, klopt gewoon!
Yessquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee echt dat de ene artiest een mix maakt van een track van de andere artiest.
[..]
Precies. het heeft echt de A2 stijl.
Het is dan ook een supervet anthem! Genoeg meeschreeuw-potentie en herkenbaarheid om een anthem te zijn, maar wel gewoon doorrammen en geen kazigheidquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef Sethje het volgende:
onze anthem heeft de defqon dvd gehaald, toch wel erg vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat een kutremixquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef Lamabal het volgende:
wat blijf ik dat een heerlijke mix vinden
Tja, het is niet echt een fijne productie zo..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef mstx het volgende:
Even alles in een andere volgorde zetten en... tadaaaa... je hebt een refixxXxXxxxXx
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef robuust89 het volgende:
Echt he
Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Jongequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk tog
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feestquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Universe Was Born (Qlimax 2011 / Thrillogy 2011 Anthem ?)
Als dit waar is dan begin ik nu al te bidden voor een beter ruimte / space decoor dan afgelope qlimax. die was om te huilen als je er niet recht voor stondquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feest
Heel apart, ik vind het zelf een schijtremix, maar waarschijnlijk ook omdat het origineel bij mijn top 5 allertijden zit. Vreemd genoeg lijkt 75% van de hardstyle wereld dit een briljante remix te vinden...? De hele euforie is uit het nummer gesloopt, knap hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat een kutremixNet zo'n tegenvaller als hun Yellow Minute remix... En er zitten rare piepjeshouse-piepjes in!!
Dat ze maar eens echte kutnummers remixen, dat is pas een uitdaging
re-amps zijn vetterquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef mstx het volgende:
Even alles in een andere volgorde zetten en... tadaaaa... je hebt een refixxXxXxxxXx
Heb m nu een paar keer geluisterd en ben het hier mee eens. Typische A2 sound, en daarnaast gewoon een heel puik nummer, top remix en doet niets af aan het origneel en zou als een op zichzelf staand nummer ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:31 schreef Sethje het volgende:
er zit gewoon een verschil in euforische hardstyle en de a² stijl. ik vind de a² stijl bij vlagen ook vet en dit is echt een typische a² plaat met vette kicks en een aanstekelijke, haast zeurende, melodie.
Ik vergelijk het ook niet met het origineel, want dat is appels met peren.
Want?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Levitas het volgende:
Zie het niet zitten om van 7:00 tot 14:00 te moeten werken, om 15:00 de bus te pakken en vervolgens om 8:00 de bus terug naar huis te nemen.
Alpha twins vs Seizure - Motherfuckerquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alpha twins vs Seizure - Motherfuckeren 1 van de 2 had toen nog een bril zie ik
Die melodie doet me heel erg denken aan:quote:
eensquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook een goeie ouwe A2 uit die tijd alhoewel, deze is uit 2006
Bussen vertrekken al rond 15:00 (Eventtravel). Als ik later zou gaan, zou ik dus met OV of met auto moeten. OV vind ik eigenlijk niet echt heel vet, en met de auto vind ik bagger. Niet eens voor de alcohol, maar meer omdat ik dan 1,5 uur terug moet rijden na teveel uren feestenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Want?
Dan doe je thuis een dutje en ga je na het avondeten die kant op.![]()
doet al een hele tijd de producties van a2 toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedenk me net dat we hier nu wel positief lopen te doen over die A2 remix van Tonight, maar Sethje zei jij op de Qontinent niet dat Wildstylez de remix gewoon heeft gemaakt?
Volgende keer ben ik der ook weer bijquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef T-Force het volgende:
Strangerz was weer leuk gisteren. Eigenlijk maar 1 vette set gehoord (met o.a. DJ Revolution (Kayem Remix), Crump, Blame It On The Music en meer zulks)
De rest viel een beetje tegen. Beetje het kaliber "kijk-mij-een-hard-en-rauw-zijn-zonder-melodie". Gezelligheid was er natuurlijk wel weer. Volgende editie weer aanwezig
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedenk me net dat we hier nu wel positief lopen te doen over die A2 remix van Tonight, maar Sethje zei jij op de Qontinent niet dat Wildstylez de remix gewoon heeft gemaakt?
Dat is een hardnekkig gerucht wat al heel de rondte doet maar of het waar is? wie zal het weten....... ik weet alleen wel dat bepaalde sounds overeenkomenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
doet al een hele tijd de producties van a2 toch?
Mij wel gezien ze defqon ook al gedaan hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feest
Zit wat in ja.. Daar had ik even niet aan gedachtquote:Op zondag 4 september 2011 10:39 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Mij wel gezien ze defqon ook al gedaan hebben
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook een goeie ouwe A2 uit die tijd alhoewel, deze is uit 2006
Oe nicely said!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef T-Force het volgende:
De rest viel een beetje tegen. Beetje het kaliber "kijk-mij-een-hard-en-rauw-zijn-zonder-melodie". Gezelligheid was er natuurlijk wel weer. Volgende editie weer aanwezig
In Nijmegen? Hoe was dat?quote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister btw 90's party gehad. Charly en Theo
Wat een bazenset was dat ook, IQ 2004, verlang weer terug, hahaah!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat had ik graag een feestje in die tijd meegemaakt
echte darkstyle
TT was bagger. Charly en Theo die vol erop gaan en dan Captain Jack daarna er achteraan zetten. FAIL!quote:
Ik was laatst in Den Bosch naar We Love The 90s, wat een kutfeest was datquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
TT was bagger. Charly en Theo die vol erop gaan en dan Captain Jack daarna er achteraan zetten. FAIL!
Voor de rest gewoon op en top gezelligheid.
Bar kon beter, lange wachtrijen. Geldt ook voor het eten. (Dus eigenlijk mogen we niet klagen op grote goed georganiseerde feesten.
Maar heerlijk weer met heerlijke herkenbare muziek. Top!
Thanks!quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. je nieuwe Wake You From Your Boredom is echt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |