Om boer te zijn hoef je nog niet op t platteland te wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
Normaal!![]()
Nou ja in elk geval geen boer
Ik ben geen boer en jij welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om boer te zijn hoef je nog niet op t platteland te wonen
Net zo min als dat je aan een boom moet hangen om een eikel te zijn.
Oh nee, nu denkt StB iets van me, hoe moet ik nu verder leven?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Normale mensen
Heatwave die zichzelf normaal noemt, dat ga ik onthoudenHeel normaal, gemiddeld zelfs
Ik zou naar Amerika gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, nu denkt StB iets van me, hoe moet ik nu verder leven?.
Normaal, gemiddeld, middenmoot, grijs, onzichtbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Normale mensen
Heatwave die zichzelf normaal noemt, dat ga ik onthoudenHeel normaal, gemiddeld zelfs
Ok, als het niet anders kan moet het maarquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een varken, need I say more?
Gewoon zoals je altijd doetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, nu denkt StB iets van me, hoe moet ik nu verder leven?.
Ik defineer normaal naar Amsterdamse maatstaven, niet dooie-boel-niets-te-beleven-nooit-wat-van-de-wereld-gezien-provinciaals normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon zoals je altijd doet
Normaal, middelmatig, average, saai
Ah, normaal is op dinsdag met je maten een bioscoop slopen vanwege het suikerfeestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik defineer normaal naar Amsterdamse maatstaven, niet dooie-boel-niets-te-beleven-nooit-wat-van-de-wereld-gezien-provinciaals normaal.
Krea, dat roep je al jaren. Dat vind je al jaren. Waarom herhalen? Er is toch niks verandert recentelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Kreator het volgende:
Wat een kutforum is fok ook geworden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |