Ja wel. Ik ben nieuwsgierig naar de foto van de goede hamburger.quote:
Ik eigenlijk ook wel. Al heb ik weinig vertrouwen bij het zien van de hamburger uit de openingspost.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja wel. Ik ben nieuwsgierig naar de foto van de goede hamburger.
AMC FTW!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Dan moet je ook naar het LUMC gaan, daar is het een stuk goedkoper en wel OK.
Fossielquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
10 gulden voor een fucking kaal broodje hamburger (ok, met uitjes en wat saus die niet smaakt). Belachelijk. Vroeger had je een kwalitatief goed broodje voor 2 GULDEN!.
Lekker broodje.quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort ie te zijn, volgens de manager. Nog steeds geen 4,50 euro waard, maar volgens betrokken bron smaakte hij vele malen beter (n de pan gebakken enzo). De uitjes waren eigen keus, er waren ook gesnipperde verse.
Groetjes,
Krea.
Lees dit topic nu pas en je hebt gelijk. Ik werk als verpleegkundige (fulltime) en neem sinds een paar jaar maar mijn eigen broodtrommeltje mee want het is achterlijk duurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze vreetschuur is ook voor het personeel. Die krijgen wel korting maar dan is het alsnog heel duur. En die hebben ook weinig keus behalve zelf brood meenemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |