Dan kon ze laten zien hoe het 'normaal gesproken' wel goed gaat en dat het waar voor je geld is. Ik neem aan dat dat ding gratis geserveerd gaat worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Wel raar dat ze vroeg wanneer je terugkwam Kreator, als die hamburgers standaard zo gebakken zouden worden zou het niet uit mogen maken of je morgen, of volgende week, of de maand erop zou terugkomen.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kon ze laten zien hoe het 'normaal gesproken' wel goed gaat en dat het waar voor je geld is. Ik neem aan dat dat ding gratis geserveerd gaat worden.
Begrijp niet zo goed waarom ze dat niet gewoon meteen gedaan heeft maar misschien sprak je haar na je lunch.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kon ze laten zien hoe het 'normaal gesproken' wel goed gaat en dat het waar voor je geld is. Ik neem aan dat dat ding gratis geserveerd gaat worden.
Wat is die roze meuk in dat omgespoelde filet-americain bakje ?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Kreator het volgende:
Deceptie-update.
Hedenmiddag een klacht ingediend bij de floormanager van het restaurant. Ze wilde persé onmiddelijk het geld teruggeven en vroeg wanneer we weer terugkwamen, want dan zou ze de hamburger maken zoals het hoort. Namelijk mét een speciaal broodje, op de plaat gebakken, met augurk en sausje. De verkoopster had het helemaal fout gedaan en 1000 maal excuses.
Overigens, gewoon ter illustratie. Dit kost 8,30 euro (als je geen personeelsbatch hebt):
[ afbeelding ]
We stonden daar al met een vol blad. Vandaar. Ze was best heel vriendelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Begrijp niet zo goed waarom ze dat niet gewoon meteen gedaan heeft maar misschien sprak je haar na je lunch.
Best wel lekkere kersenyoghurt, van de boer.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat is die roze meuk in dat omgespoelde filet-americain bakje ?
"Ik hoef geen ritje in een ferrari of een ballonvaart, ik wil gewoon nog 1 keer in m'n leven een echt lekkere hamburger eten..."quote:Op donderdag 1 september 2011 15:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jezus christus, stel je voor dat je terminaal bent en je krijgt in je laatste dagen dit te vreten!
van de boerquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
We stonden daar al met een vol blad. Vandaar. Ze was best heel vriendelijk.
[..]
Best wel lekkere kersenyoghurt, van de boer.
Ja wel. Ik ben nieuwsgierig naar de foto van de goede hamburger.quote:
Ik eigenlijk ook wel. Al heb ik weinig vertrouwen bij het zien van de hamburger uit de openingspost.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja wel. Ik ben nieuwsgierig naar de foto van de goede hamburger.
AMC FTW!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Dan moet je ook naar het LUMC gaan, daar is het een stuk goedkoper en wel OK.
Fossielquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
10 gulden voor een fucking kaal broodje hamburger (ok, met uitjes en wat saus die niet smaakt). Belachelijk. Vroeger had je een kwalitatief goed broodje voor 2 GULDEN!.
Lekker broodje.quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort ie te zijn, volgens de manager. Nog steeds geen 4,50 euro waard, maar volgens betrokken bron smaakte hij vele malen beter (n de pan gebakken enzo). De uitjes waren eigen keus, er waren ook gesnipperde verse.
Groetjes,
Krea.
Lees dit topic nu pas en je hebt gelijk. Ik werk als verpleegkundige (fulltime) en neem sinds een paar jaar maar mijn eigen broodtrommeltje mee want het is achterlijk duurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze vreetschuur is ook voor het personeel. Die krijgen wel korting maar dan is het alsnog heel duur. En die hebben ook weinig keus behalve zelf brood meenemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |