Ik denk echt dat Manolev dat heeft, zijn voorzeten zijn slecht. Maar zijn pass is echt geweldig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toivonen heeft de beste pass van de selectie in huis.
Kopen kopen kopen!! En dan derde worden, einz!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel weer achterlijk veel geld voor Matavz.
Eens. 7,5 en dan ook nog eens bonussen. Ik hoop dat Brands weet wat ie doet...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel weer achterlijk veel geld voor Matavz.
Is dat zeker, ik heb ook ergens gelezen dat beide teams elkaar waren tegemoetgekomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eens. 7,5 en dan ook nog eens bonussen. Ik hoop dat Brands weet wat ie doet...
Dan ben je snel tevreden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toivonen heeft de beste pass van de selectie in huis.
Heerlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
26 miljoen uitgeven terwijl je steun van de gemeente nodig had. Sorry hoor, maar echt ongelofelijk dit.
hehehe en dan waarschijnlijk nog geen kampioen worden. Ajax en Twente schat ik nog steeds hoger in. En mss zelfs AZ.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
26 miljoen uitgeven terwijl je steun van de gemeente nodig had. Sorry hoor, maar echt ongelofelijk dit.
Vind ik ook, die overige 14 miljoen! Wat moet je ermee, geef dat dan ook uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Je ziet het verkeerd, dat moet je los van elkaar zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Laat gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Welke eredivisieploeg kan het zonder welke steun dan ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Dus ze hadden ook 26 miljoen uitgegeven als ze geen steun van de gemeente hadden gekregen? Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, dat moet je los van elkaar zien.
Nou gewoon algemene teleurstelling in de maatschappij...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
De jaloezie van de juutjes
Machtig mooi mannnnnnnnn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ze hadden ook 26 miljoen uitgegeven als ze geen steun van de gemeente hadden gekregen? Nee.
Laat me raden, jij bent een insider, jij weet dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ze hadden ook 26 miljoen uitgegeven als ze geen steun van de gemeente hadden gekregen? Nee.
Iets met logica en nadenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een insider, jij weet dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |