abonnement Unibet Coolblue
pi_101433066
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat een vergelijking, Nielsen loopt rond zonder make-up hier. Die andere foto (van Nielsen), die de user boven mij plaatste ziet er dan redelijk uit MET make up.

Ik zie dat Mw Bullock lippen heeft laten doen, de ooglijnen zijn strak getrokken en er is wat vet rond dr kin weggezogen. En haar neus ziet er onnatuurlijk uit dus daar zal ook wel aan gesleuteld zijn. Ik hoef geen foto van Bullock te zien zonder make up :{
Whatever als je geen verschil zit tussen die 2 en hoe ze ouder worden, dan toch niet joh.

En ik zie liever een dame met wat rimpels die er gewoon goed uitziet dan die afgrijselijke botox-koppen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101433473
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik hoef geen foto van Bullock te zien zonder make up :{
en nu werd ik nieuwschierig maar de You Tube is verwijderd :D


er staan nog wel een paar andere, sommige zijn ECHT niet meer te herkennen zonder
make up :o andere vallen nog best mee, maar het is dus meestal gebakken lucht :')




[ Bericht 2% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 31-08-2011 23:42:52 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 augustus 2011 @ 23:51:22 #78
22592 crew  Ole
pi_101434254
Schopje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_101434444
quote:
3s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, dan ga je toch weer kut-reply's plaatsen met 'eeeh *vul lulverhaal in met vergezochte shit*' waarom dat niet zou kloppen. Als je enigzins nog in staat bent normaal te denken dan weet je best wat ik bedoel.
Nou nee, dat weet ik niet, gezien de foto's die je hier post. Mi is de 'betere' manier namelijk om de natuur op z'n beloop te laten en niet aan je uiterlijk te gaan sleutelen .. zoals Brigitte Bardot dus, die er erg goed uitziet voor haar 75+ .. vroeger of later krijgen we die allemaal, die rimpels en die dikke nek ..
pleased to meet you
pi_101434647
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wel
[ afbeelding ]
Whahaha....hij was al eng als man en als vrouw (of was dat niet de bedoeling :P ) is hij er niet beter op geworden. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101434934
S.Bullock :{




Goed, dees is beter:
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101435031
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
S.Bullock :{

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goed, dees is beter:
[ afbeelding ]
Nou is toch niks mis mee :o of wel dan ?

Als dat Sandra is zonder make up vind ik haar nog steeds mooi...
pi_101435109
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou is toch niks mis mee :o of wel dan ?

Als dat Sandra is zonder make up vind ik haar nog steeds mooi...
Als ik getrouwd ermee was zou ik het niet erg vinden, maar dat ben ik niet dus helaas :{

Maar eerlijk is eerlijk, het is beter dan Brigitte Bardot ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101435355
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ik getrouwd ermee was zou ik het niet erg vinden, maar dat ben ik niet dus helaas :{

Maar eerlijk is eerlijk, het is beter dan Brigitte Bardot ;)
Ja maar brigitte is ook geen 46 meer en het is bekend dat dat echt door de zon komt,
ik las ooit eens ergens dat er een kliniek ergens is, zal wel in zo'n rijkelui zooi ergens zijn
en die heeft een grote foto van brigitte hangen als waarschuwing tegen teveel ''bakken''

maar ik denk dat dat in ''haar'' glorie tijd nog niet zo bekend was, hoe bruiner hoe beter'dat was ''hip'' :7
pi_101435429
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ik getrouwd ermee was zou ik het niet erg vinden, maar dat ben ik niet dus helaas :{

Maar eerlijk is eerlijk, het is beter dan Brigitte Bardot ;)
ja duh, het is dan ook 30 jaar verschil ..
pleased to meet you
pi_101435951
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja maar brigitte is ook geen 46 meer en het is bekend dat dat echt door de zon komt,
ik las ooit eens ergens dat er een kliniek ergens is, zal wel in zo'n rijkelui zooi ergens zijn
en die heeft een grote foto van brigitte hangen als waarschuwing tegen teveel ''bakken''

maar ik denk dat dat in ''haar'' glorie tijd nog niet zo bekend was, hoe bruiner hoe beter'dat was ''hip'' :7
Kwam een serie foto's van haar tegen waarbij dat heel goed duidelijk wordt
http://www.gossiprocks.co(...)ge-page8-118815.html
l
pleased to meet you
pi_101436155
Sandra Bullock is prachtig zonder make-up!
pi_101439147
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wel
[ afbeelding ]
Was dit zijn bedoeling?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101439156
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
S.Bullock :{

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goed, dees is beter:
[ afbeelding ]
Jij vindt haar op die 2 bovenste foto's er slecht uitzien?????? Je bent niet wijs man.
En dan Brigitte Nelson wel ok vinden? _O-
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2011 @ 07:22:37 #90
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_101439176
Sinead heeft jarenlang zware medicijnen tegen depressie en bipolaire stoornis moeten slikken. Daardoor is ze heel erg aangekomen enheeft haar lichaam een knauw gekregen. Het is een hele gevoelig en sympathiek mens vind ik. Jammer dat ze jarenlang in de vernieling zat maar ze doet nu tenminste weer muziek wat haar passie is. :)

En haar stemgeluid is hetzelfde zo niet beter als toen.
pi_101439662
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Was dit zijn bedoeling?
Nou....ja en nee, het is best wel een triest verhaal. Burns wilde plastische chirurgie doen (neus) en dat is dus (duidelijk) mislukt. Hij heeft een paar jaar geleden zelfs een schadevergoeding gekregen van 450.000 pond....als je zo'n bedrag krijgt dan is er dus duidelijk sprake van grote nalatigheid.

Daarna de boel proberen te repareren en van kwaad tot erger geworden. Piet plaatste een foto die al erg was, maar er zijn er die nóg veel erger zijn. Die gozer/meid is nu echt mismaakt. Geen sexchange gedaan als dat je vraag was, hoewel hij er wel heel vrouwelijk uitziet.

Je moet het meer in de richting van het Michale Jackson verhaal zoeken....steeds iets meer doen en uiteindelijk lijkt het nergens meer op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 september 2011 @ 08:45:50 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101439831
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Disorder het volgende:

Ik vind het wel grappig.
Ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 september 2011 @ 08:47:12 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101439848
En toen dacht ik: "Huh, heb ik dit in onflatteus gepost?"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101449581
Hoe kwamen we ook al weer van Sineads trek in anale sex op de mislukte operatie van Pete Burns :?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_101449641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Jurk het volgende:
Hoe kwamen we ook al weer van Sineads trek in anale sex op de mislukte operatie van Pete Burns :?
Sinead is lelijk...Pete Burns ook. Beiden mogen dus ook geen seks meer hebben.
pi_101454282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sinead is lelijk...Pete Burns ook. Beiden mogen dus ook geen seks meer hebben.
Tja, ik vind mensen niet zo snel lelijk.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_101454330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:53 schreef Jurk het volgende:

[..]

Tja, ik vind mensen niet zo snel lelijk.
Dat oordeel laat ik zelf achterwege, maar jij wou graag weten hoe we van anaal op Burns kwamen en dat probeerde ik in 1 regel voor je samen te vatten. :)
pi_101455798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Sandra Bullock is prachtig zonder make-up!
Dit.
pi_101456034
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Sandra Bullock is prachtig zonder make-up!
Sandra Bullock is prachtig überhaupt
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_101456061
En Sinead vind ik maar een rare ;( Met haar rare sexmenu :X Kan iemand die zoiets op internet plempt niet serieus nemen soz
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')