Hoe komt 't?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik huil een beetje van binnen.
Had de lapo niet eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je een na laatste post van vorige topic lezen, stomme hunter.
Hey Harrie, hoe is het jongen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Had de lapo niet eens.Die had ik.
Hoi Henk, prima, met jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Harrie, hoe is het jongen.
Zo z'n gangetje.quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vond ik Ted. Heb 'm snel mee naar huis genomen.
Zal ik je even onderhanden nemen, dan krijg je wel weer energie. Of juist niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het werkt niet, ik lig hier nog.
Ben jij een echte schipper dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal ik je even onderhanden nemen, dan krijg je wel weer energie. Of juist niet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt niet door maandelijks feestje, jij hebt altijd overal last van. Het is meer een dagelijks feestje bij jou.
Kut tijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even eten en daarna van 18:45 tot 20:30 college, houdoe.
Ruilen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb blijkbaar maar 8 contacturen op de uni.![]()
Nee, ik heb al 2 jaar gebunkerd op het HBO, daar zit je fakking lang op school.quote:
Jullie doen dezelfde studie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 2 jaar gebunkerd op het HBO, daar zit je fakking lang op school.Maar ik weet het nog niet zeker, ik begin volgende week pas. Maar Keauning zei het.
doei hvj wjnmk wobbi xoxoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even eten en daarna van 18:45 tot 20:30 college, houdoe.
Gefeliciflapperd !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net mijn eerste website gemaakt met html. (H)
Trein ging niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren woensdag 31 augustus. Eerste college gemist.
Gefeliciteerd, je bent zojuist begonnen aan je glansrijke carrière des universiteits. B'vo, en dat er nog maar vele gemiste colleges mogen volgen opdat je je ontwikkeld tot een fatsoenlijke man in plaats van een volgzaam scholiertje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren woensdag 31 augustus. Eerste college gemist.
rustig aan schatjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 theorie, 1 programmeren, beide op woensdag. Iets op tegen?
bij jou in bed zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef xCore het volgende:
Ik ken trouwens wel een plek waar je kan pitten, hoef je nog maar 25 min met de bus
Da's op tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag begonnen met zoeken.
wie danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
daar is maar plek voor 1 heel speciaal persoon, en dat is niet R_R
Allicht.quote:
Neenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg het me, deel het me, vertel het me
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark en ik hebben trouwens 2 USB sticks van 16 gb gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef xCore het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Toen gingen we een broodje bij de Delifrance eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toen gingen we een broodje bij de Delifrance eten.
Studentenverenigingen spreken ook wel over inauguratie bij het officieel toelaten van nieuwe leden, dit is vooral een gebruik binnen het "Aller Heiligen Convent".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
Een inauguratie is een formele ceremonie ter gelegenheid van bijvoorbeeld het begin van een ambtstermijn.
wtf?
Welkom in de grote mensen wereld mannekequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
Een inauguratie is een formele ceremonie ter gelegenheid van bijvoorbeeld het begin van een ambtstermijn.
wtf?
Omdat terechte reactie dit dat.quote:
NIETquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Omdat terechte reactie dit dat.
sgoed jongequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef Joosterd het volgende:
Rotterdam
Eindhoven ken nog net...
Ik ga wel kijken wie er van jullie wint
woon jij hier?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan pas? ik ben daar al om kwart voor 9 zo ongeveer
Maar het kan toch!!!!!11!111 Vragen staan vrij weetjequote:
Jaja, en domme vragen bestaan zeker ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar het kan toch!!!!!11!111 Vragen staan vrij weetje
welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, en domme vragen bestaan zeker ook niet.
Die bestaan zeer zeker welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, en domme vragen bestaan zeker ook niet.
Ik vond de vraag niet dom. Maar ik vind het niet echt slim om in Rotterdam te wonenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vond de vraag niet dom. Maar ik vind het niet echt slim om in Rotterdam te wonen
Vast niet. Maar in de toekomst kan je die beslissing wel maken als je het ouderlijk huis verlaatquote:
Ga ik niet doen, ik vertrek naar het oosten of in het midden denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vast niet. Maar in de toekomst kan je die beslissing wel maken als je het ouderlijk huis verlaat
Het oosten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, ik vertrek naar het oosten of in het midden denk ik.
Kom bij mij in de Achterhoek wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, ik vertrek naar het oosten of in het midden denk ik.
Niet zoveel mis mee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het oosten?![]()
Dan kun je zelfs nog beter in Rotterdam blijven.
het zuiden danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gast, kom op. Het oosten.
Dat hoef je niet eens uit te leggen, is gewoon begaaid.
En in de stad is het leven niet smerig? Ik vind hier de steden & dorpen over het algemeen erg netjes hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gast, kom op. Het oosten.
Dat hoef je niet eens uit te leggen, is gewoon begaaid.
Met het oog op eventuele overstromingen gewoon naar het Oosten gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
zeeland ook niet, straks verdrink ik daar
waaromquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan ook gewoon naar Terschelling gaan.
Je bent er nog nooit geweest, niet zo zeiken dus.quote:
ja maarjaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest, niet zo zeiken dus.
ik ben op msn hier en facebook en whatsapp kies maar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing ik moet je wat vertellen
Erg kort. Trein gemist, daarna terug naar huis.quote:
Hmm was het maar een college?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erg kort. Trein gemist, daarna terug naar huis.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm was het maar een college?
Haha en waarom gemist?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, ons mam was zo aardig om mij naar Eindhoven station te brengen, daar doe je normaal 25 minuten over, maar het was fucking druk en alle stoplichten zaten tegen dus deden we er 40 minuten over.![]()
Toen miste ik mijn trein en had ik geen zin om de volgende te pakken en ging ik onverrichter zake weer naar huis.
ik ben verliefd op jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben op msn hier en facebook en whatsapp kies maar uit
Ik ben niet geweest, dat staat er toch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje mina zegHoe was college verder?
[..]
Hemeltje![]()
![]()
Echt?
OH watttttttt jeetje ik dacht dat je daarmee de terugweg bedoeldequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, dat staat er toch.
Omg so sgattigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik voel vlinders en moet hele tijd aan je denken en allusssss
REBELSE_ROTSTUDENTTT dan toch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH watttttttt jeetje ik dacht dat je daarmee de terugweg bedoelde
LEKKER BEZIG HOOR REBELSE_ROTSCHOLIERRRR
[..]
Omg so sgattigeven mn msnnaam veranderen
Hehe oke sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
REBELSE_ROTSTUDENTTT dan toch.
Plus niet eens rebels, het is immers niet mijn schuld, kan ik weten dat er zoveel verkeer is en dat alle stoplichten in Eindje 10 minuten op rood blijven staan.
mijn eerste `zuipvakantie` was op terschellingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest, niet zo zeiken dus.
Nee, ze controleren nooit. Volledig eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe oke sorry
Mja ach, doen ze controleren tijdens de colleges of iedereen er is?
wie zegt dat ik morgen niet ga rijden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef xCore het volgende:
[..]
[..]
hoef ik me morgen geen zorgen te maken als ik weer rde weg op ga
ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik morgen niet ga rijden?
zonder enige verder gegevens over mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef xCore het volgende:
[..]
oh jawel, ik doe gewoon ffkes politie bellen morgen ochtend
ik zeg gewoon: die maffe jongen uit de omgeving rotterdam die totaal geen auto kan rijden en dan pakken ze je vanzelf op hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonder enige verder gegevens over mij?
goed nummerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
id ratherrrr dance id raaatherr danceee than taaaaalk with youuu
ja maar ik kan heul wel auto rijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef xCore het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: die maffe jongen uit de omgeving rotterdam die totaal geen auto kan rijden en dan pakken ze je vanzelf op haha
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik kan heul wel auto rijden
nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik kan heul wel auto rijden
allichtquote:
boh jijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat je niet Etsu, ik heb je lief.
je hoorde hem net niet voor het eerst, ik heb je er eerder naar laten luisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihiIk hoorde hem net voor het eerst, wtf.
[..]
Heyyy
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
voeg geheugenverlies maar bij je lijstje met klachten
Ik geloof het niet, ik heb nog een jongen die me allemaal indieliedjes stuurde eens. DUSDUSSUUS, maar die luisterde ik niet meteen en jouwe wel altijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je hoorde hem net niet voor het eerst, ik heb je er eerder naar laten luisteren
Tfoe ik zal even een KLB topic openen ja over jou en je gedrag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
voeg geheugenverlies maar bij je lijstje met klachten
je hoeft me niet te geloven, maar het is wel zo, nadat ik dat nummer stuurde ging je zelfs naar allemaal andere nummers van kings of convenience luisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, ik heb nog een jongen die me allemaal indieliedjes stuurde eens. DUSDUSSUUS, maar die luisterde ik niet meteen en jouwe wel altijd.
[..]
Tfoe ik zal even een KLB topic openen ja over jou en je gedrag.
echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je hoeft me niet te geloven, maar het is wel zo, nadat ik dat nummer stuurde ging je zelfs naar allemaal andere nummers van kings of convenience luisteren
dus, niet zo eigenwijs doen ;s
Nee ik wil niet nog een faaltopic openen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en open maar een topic ja, dan post ik wel dat het een terechte klacht is
TEDDDDDDDDJEquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
locnville is niet van mij, wat een griepbagger is dat zeg, zou ik m'n aangespoelde walvis ted nog niet naar laten luisteren
Nee nu even niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ga hier maar naar luisteren
hoe lang duren die feestdagen bij jou? je wordt er niet vrolijker op...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee nu even niet.Je hebt me vandaag de hele dag al pijn gedaan ik haat je.
GA WEG dit is gewoon de tweede keer in augustus al godverdomme.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef xCore het volgende:
[..]
hoe lang duren die feestdagen bij jou? je wordt er niet vrolijker op...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef xCore het volgende:
[..]
hoe lang duren die feestdagen bij jou? je wordt er niet vrolijker op...
Vertel me meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, zo ben ik nooit als ik ongesteld ben.
Neeeeeeeeeee, ik ben nooit gelukkiger geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moet je Jan de deur uitdoen.
Oh net was je nooit blijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, ik ben nooit gelukkiger geweest.
HANDEN IN DE LUCHT EN GROETEN AAN JE TANTEquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DON'T WORRY ABOUT A THING
CAUSE IN THE END
EVERY LITTLE THING
IS GONNA BE ALRIGHT
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HOLA SUPERMERCADO TELEBANCOS POR AQUI
Behoorlijk.quote:
Jawel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
het is helemaal niet koud
ga gewoon naakt zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
in een korte broek en ik heb het niet koud
oke brbquote:
telt FOK! mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet het niemand vertellen, dan slaag je. Heb ik ook gedaan en Marks zusje ook en we slaagden.![]()
Ik heb tegen best wat mensen verteld, dus, maakt echt geen reet uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet het niemand vertellen, dan slaag je. Heb ik ook gedaan en Marks zusje ook en we slaagden.![]()
Kut, dan zak ik dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook niet op FOK! gezegd.
Heeft meer met zenuwen dan met slimheid te maken. Of bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb tegen best wat mensen verteld, dus, maakt echt geen reet uit.
Jezus, bij jou maken ze het wel erg bont.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kut, dan zak ik dus.
Maar ja ik moet er eerst zien te komen want dankzij dat kut ov-bedrijf heb ik een niet-werkende chipkaaart terwijl ik vanaf morgen recht heb om gratis te reizen.
check de brief OV-chipkaart #37
Heb ik later gelukkig veranderd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, bij jou maken ze het wel erg bont.
Laatste gedeelte van je brief vind ik trouwens wel erg onprofessioneel en zelfs lichtelijk kinderachtig. Op zo'n toon ga je natuurlijk nooit succes krijgen, zelfs ik, de persoon met het minste tact op deze hele wereld, weet dat je het niet zo aan moet pakken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn haar krult fucking mooi en zit prachtig nu.
dat dus,quote:Op donderdag 1 september 2011 07:05 schreef FedExpress het volgende:
pics!
en goedemorgen vanaf den bosch CS!
waarom?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:20 schreef Joosterd het volgende:
Ick hep gewoon een vrye dag van sgool!
Omdat mijn rooster dat zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |