Iemand had wel kunnen verongelukken door zoiets stoms als stenen gooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet kunnen eigenlijk.. ze hadden hem wel dood kunnen schieten om zoiets stoms.
Hij had ook een dodelijk ongeluk kunnen veroorzaken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet kunnen eigenlijk.. ze hadden hem wel dood kunnen schieten om zoiets stoms.
Die steen door je voorruit kan ook je dood betekenen. Als je hem recht in je gezicht krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
jammer dan, mij overkomt het niet, ik gooi geen stenen van een viaductquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Ben het wel met je eens hoor maar stenen gooien naar auto's is niet iets "stoms", dat is gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
ik niet, er lopen teveel debielen rond die niks van rechtvaardigheid/common sense snappen, stel dat zij denken het recht ff in eigen hand te nemen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Prima. Ik zou dat graag vaker zien dat mensen het recht op deze manier in eigen hand nemen om dit soort tuig aan te pakken. Als die snelwegschutter betrapt wordt hoop ik ook dat ze hem met 120km/u van de weg af drukken.
Totdat je een stoeptegel door de vooruit krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Bastard het volgende:
Hm ok, de volgende keer dan maar grondig te werk gaan en iemand vermoorden als er een steen naar mn auto word gegooid.
Met alle respect, dit is met afstand de domste uitspraak die ik ooit op een forum heb gelezen.quote:Vind het niet kunnen eigenlijk.. ze hadden hem wel dood kunnen schieten om zoiets stoms.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is met afstand de domste uitspraak die ik ooit op een forum heb gelezen.
WTF, hoezo met alle respect??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is met afstand de domste uitspraak die ik ooit op een forum heb gelezen...
Idd, het komt met lichtjaren nog niet in de buurtquote:
En ook dat kan een dodelijk ongeval tot gevolg hebben, ik hoop dat ook van harte dat diegene die daar loopt te knallen op die auto's zelf ook een dumdum in zijn knar krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die steen door je voorruit kan ook je dood betekenen. Als je hem recht in je gezicht krijgt.
Dat is heel wat anders als die pannekoek die hier met een luchtbuksje wat autoruiten aan diggelen schiet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Harlon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oppassen allemaal! Een zich moreel boven alle anderen verheven voelend persoon is zojuist gespot. Ga hiermee niet in discussie en vermijd elke vorm van contact.
In dit geval: de pijl.quote:
Ik vind deze collectie van uitspraken anders wel stevige concurrentie hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is met afstand de domste uitspraak die ik ooit op een forum heb gelezen.
JIj hebt er duidelijk geen idee van hoe gevaarlijk het is om met stenen te gooien naar voorbijrijdende auto's. Alleen al de reacties van bestuurders op deze projectielen of projectieltjes kunnen zeer ernstige verkeersongelukken veroorzaken, om nog maar te zwijgen over wat er gebeurt wanneer daadwerkelijk zo'n steen een ruit beschadigt of iets dergelijks.
Dat burgers ingrijpen vind ik logisch, ofdat dit de juiste manier is is een andere vraag. In het ideale geval zou het gefilmd moeten worden, zouden die jongens gevolgd moeten worden zonder dat ze het merken en zouden politie en justitie het vervolgens afhandelen. In de praktijk gaat dat helaas lastig en kiezen mensen er dan maar voor. Het neerschieten met een pijl gaat natuurlijk te ver maar ik heb geen medelijden met deze straatterroristjes, ze hebben het zelf opgezocht.
Eensch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Prima. Ik zou dat graag vaker zien dat mensen het recht op deze manier in eigen hand nemen om dit soort tuig aan te pakken. Als die snelwegschutter betrapt wordt hoop ik ook dat ze hem met 120km/u van de weg af drukken.
Net zoals die man die die jongen doodschoot die een sneeuwbal naar hem had gegooid een aantal jaar geleden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dus jij vind dat iemand die een sneeuwballer doodschiet op gelijke voet staat met een mongool die op de snelweg mensen/auto's beschiet die 120 km/pu rijden en met een beetje pech hard crashen en misschien daarmee een gezin mee de dood in nemen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Net zoals die man die die jongen doodschoot die een sneeuwbal naar hem had gegooid een aantal jaar geleden?
Weet niet, vind dat hele idee van recht in eigen handen nemen promoten maar gevaarlijk. Als iemand een keer het recht in eigen handen neemt kan ik dat best begrijpen in sommige gevallen. Maar we moeten er geen gewoonte van maken want dan krijg je ook allemaal van die vervelende gevallen zoals mensen die iemand doodschieten om een sneeuwbal.
En als die sneeuwbal nou een ijsbal was? Is net zo hard als steen. Maar zoals ik net op het laatste moment nog schreef:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij vind dat iemand die een sneeuwballer doodschiet op gelijke voet staat met een mongool die op de snelweg mensen/auto's beschiet die 120 km/pu rijden en met een beetje pech hard crashen en misschien daarmee een gezin mee de dood in nemen?
Ik niet namelijk.
Met een ijsbal gooi je niet iemand dood.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En als die sneeuwbal nou een ijsbal was? Is net zo hard als steen. Maar zoals ik net op het laatste moment nog schreef:
Begrijp me niet verkeerd kan het begrijpen dat iemand zijn crossbow erbij pakte om zo'n vervelend kreng aan te pakken. Ik heb ook absoluut geen medelijden met die stenengooier. Maar begrijp dan ook dat je net zo strafbaar bent en aanvaard zelf ook de consequenties. De politie mag wat mij betreft dus beide personen oppakken en berechten.
Het is natuurlijk ook overdreven om dat jochie meteen voor z'n flikkertje te schieten omdat hij stenen naar auto's gooide, maar ik kan wel begrijpen dat iemand ingrijpt om dat joch eens een lesje te leren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik had het trouwens over de beginpost, niet de snelwegschutter.
Maar ok je hebt gelijk daarin. Een sneeuwbal/ijsbal is minder erg dan een steen (mits het geen steen is van 3cm en een ijsbal van 50cm)
In dat geval is mijn vergelijking misschien onterecht maar ik blijf het een dunne grens vinden.
Normaliseren in de gevangenis en dan al helemaal een Amerikaansequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef trancethrust het volgende:
Prima toch. Hoop wel dat ze die badmongool met zn kruisboog een paar jaar achter tralies zetten.
Heeft de samenleving weer twee genormaliseerde burgers.
Met alle respect, dit is met afstand de beste en meest goed doorgedachte post die ik ooit op een forum heb gelezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja ik kan het ook wel begrijpen, maar ik vind dan alsnog niet dat we het 'heft in eigen handen nemen' moeten promoten door die kruisboogschutter het spreekwoordelijke lintje te geven. Ze zijn beide schuldig en moeten beiden gewoon berecht worden. Ook al kan ik die kruisboogschutter best begrijpen. Zoals ik al zei, wees dan ook bereid de consequenties te aanvaarden.
Dan heb je weinig op forums gelezen tot nu toe, denk ikquote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef samvirus het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is met afstand de beste en meest goed doorgedachte post die ik ooit op een forum heb gelezen.
Inderdaad, had ook een vliegtuig kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef trovey het volgende:
Kruisboog vindt ik persoonlijk tikje overdreven maar ja in Amerika kan er iemand ook afweergeschut achterin zijn auto hebben liggen dus eigenlijk heeft hij nog geluk gehad dat het een pijl was.
Eerst een vliegtuig neerhalen met dat afweergeschut en dat op de stenengooier laten neerstorten...bijzonder effectief om het stenengooien te stoppen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, had ook een vliegtuig kunnen zijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Glazenmaker het volgende:
In mijn wijk een keertje met een waterpistool op auto's geschoten als kind. Kwam zo'n vent voor de derde keer voorbij alleen had hij nu zelf een waterballon meegenomen. Mhuhaha
Ik lees nooit de telegraaf. Misschien moet ik ophouden met jouw posts lezen though.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaliseren in de gevangenis en dan al helemaal een AmerikaanseGaat eens wat anders lezen dan de telegraaf.
Nou, dan heb je ook niet veel ervaring.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef samvirus het volgende:
[..]
Met alle respect, dit is met afstand de beste en meest goed doorgedachte post die ik ooit op een forum heb gelezen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef msnk het volgende:
Hahaha, dit is wel humor. Met een fucking kruisboog!
Ach halvegaar. Iedereen weet dat een gevangenis de perfecte leerschool is voor kinderen om een echte boef te worden of een plek om drugsverslaafde te worden. Gevangenissen zijn er om te straffen maar zeker niet om te normaliseren. Je kan niet normaliseren in een omgeving waarin je jarenlang niet als mens behandeld wordt en iedereen om je heen een crimineel is.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik lees nooit de telegraaf. Misschien moet ik ophouden met jouw posts lezen though.
Bram, doe je zonnebril af, misschien is het te donker in je kamer waar je computer staat. Ook met alle respect naar jou toe hoor, maar de domste uitspraak? Ik zou zeggen, kom hier vaker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |