Iemand had wel kunnen verongelukken door zoiets stoms als stenen gooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet kunnen eigenlijk.. ze hadden hem wel dood kunnen schieten om zoiets stoms.
Hij had ook een dodelijk ongeluk kunnen veroorzaken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet kunnen eigenlijk.. ze hadden hem wel dood kunnen schieten om zoiets stoms.
Die steen door je voorruit kan ook je dood betekenen. Als je hem recht in je gezicht krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
jammer dan, mij overkomt het niet, ik gooi geen stenen van een viaductquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Ben het wel met je eens hoor maar stenen gooien naar auto's is niet iets "stoms", dat is gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
ik niet, er lopen teveel debielen rond die niks van rechtvaardigheid/common sense snappen, stel dat zij denken het recht ff in eigen hand te nemen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Prima. Ik zou dat graag vaker zien dat mensen het recht op deze manier in eigen hand nemen om dit soort tuig aan te pakken. Als die snelwegschutter betrapt wordt hoop ik ook dat ze hem met 120km/u van de weg af drukken.
Totdat je een stoeptegel door de vooruit krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Bastard het volgende:
Hm ok, de volgende keer dan maar grondig te werk gaan en iemand vermoorden als er een steen naar mn auto word gegooid.
Met alle respect, dit is met afstand de domste uitspraak die ik ooit op een forum heb gelezen.quote:Vind het niet kunnen eigenlijk.. ze hadden hem wel dood kunnen schieten om zoiets stoms.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |