Ik heb hetzelfde probleem en gebruik nu van die orendildo rubbers met 2 hoedjes. Die blijven goed strak in de oren zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Misschien een rare vraag maar ik heb nou al een tijd de Brainwavz Alpha's (zelfs een 2e setje.)
Schijnbaar zitten ze niet echt goed in mijn oren want pas als ik de oortjes aandruk hoor ik die volle bas. Moet je dan de grotere of kleinere rubbers erop zetten? Ik heb wel eens de kleinere rubbers erop gehad maar die blijven dan soms gewoon in je oren steken
ze moeten in je oren blijven steken, wel je oren goed schoonhoudenquote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Misschien een rare vraag maar ik heb nou al een tijd de Brainwavz Alpha's (zelfs een 2e setje.)
Schijnbaar zitten ze niet echt goed in mijn oren want pas als ik de oortjes aandruk hoor ik die volle bas. Moet je dan de grotere of kleinere rubbers erop zetten? Ik heb wel eens de kleinere rubbers erop gehad maar die blijven dan soms gewoon in je oren steken
Ik denk dat de rubbers in zijn oren achterblijven als hij de doppen afdoetquote:Op maandag 5 september 2011 12:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ze moeten in je oren blijven steken, wel je oren goed schoonhouden
Ja, dat heb ik met die kleine wel.quote:Op maandag 5 september 2011 12:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk dat de rubbers in zijn oren achterblijven als hij de doppen afdoet
Lol.quote:
Ja, ribbed for her pleasure, of niet dan.quote:Op maandag 5 september 2011 12:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem en gebruik nu van die orendildo rubbers met 2 hoedjes. Die blijven goed strak in de oren zitten.
De 3 dubbel ook weleens gehad, dat ging echt te oncomfortabel diep in mijn gaatje![]()
[ afbeelding ]
De bass komt dan ook beter tot z'n recht met die Magnumsize rubbers erop, vind ik.quote:Op maandag 5 september 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
Problem solved.
De grootste rubbers erop zetten.
Die vullen je oren als het ware op en drukken het tegen je hooringang aan.
Wel ff wennen.![]()
Zit niet helemaal lekker maar dat went hopelijk.
Jaa vind het ook heb me andere pakket al week binnen(zelfde tijd besteld) bij andere website. DX heeft hem donderdag of vrijdag pas verstuurd.quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Stevennn het volgende:
Arghh. Wat is DX frustrerend traag!
Regel 1: Ga niet op je bestelling zitten wachten
echt een super gadget, maar beetje duur voor een geintjequote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben de vlieg vissen![]()
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.htmlquote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben de vlieg vissen![]()
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
26-08 wat besteldquote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Stevennn het volgende:
Arghh. Wat is DX frustrerend traag!
Regel 1: Ga niet op je bestelling zitten wachten
Haha, hier hetzelfde met die live chatquote:Op maandag 5 september 2011 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
26-08 wat besteld
Nog niet verzonden.
Had live chat geopend, uur zitten wachten geen antwoord en dan opeens sluit een operator de chat.
En bedankt DX
Jeej, zijn toendertijd (dat bd opstartte) al veel opmerkingen over geweestquote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef igi0n het volgende:
Kwam er net achter dat BrandsDragon (Ahappydeal) hetzelfde is als N.E.Verbuying....
Ja, want je hebt wat ontvangen en dan kun je bij Paypal ook geen geld terug eisen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef mtchel112 het volgende:
Heb laatst schoenen besteld op ebay boor 20 dollar, na een week mailtjes erover voor tracking number en bewijs voor verzending. Na 3 weken geschil aangemaakt, de verkoper stuurde vervolgens een tracking number. Kreeg vandaag een of ander prul kettingkje binnen wat aangetekend verzonden was. Ik heb niks anders besteld, word ik nu gewoon opgelicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |